طلا و بیت کوین – کدام یک سرمایه گذاری بهتری است؟

عکس پروفایل نویسنده

هنگامی که به سیری که منجر به افزایش طلا و بیت کوین شد ، نگاه می کنیم ، می بینیم که سال 2020 پر از رویدادهای مالی گسترده است. همه آنها ناشی از اختلال اقتصادی بی سابقه بدنبال شیوع ویروس کرونا است. در اوج خود در ماه مارس ، بازار سهام سقوط کرد و داو جونز با سقوط 6400 واحدی سقوط کرد.

مداخلات افزایش یافته فدرال رزرو موجب افزایش طلا و بیت کوین می شود

به لطف تزریق های گسترده مالی فدرال رزرو ، بازار خیلی زود رونق گرفت. با این حال ، این تزریقات عدم اطمینان زیادی را نیز ایجاد کرد. هرگز در این مدت کوتاه حجم پول به این میزان افزایش نیافته است. برخی تخمین می زنند که 35٪ از کل دلارهای ایجاد شده در سال 2020 “چاپ” شده است ، همانطور که از ترازنامه فدرال رزرو مشاهده می کنید.

منبع: TradingView

در نتیجه ، دارایی های پناهگاه در برابر این عدم اطمینان افزایش یافته و از تورم محافظت می کنند. هر دو فروشگاه فیزیکی و دیجیتال با ارزش از طلا و بیت کوین – به عنوان دارایی های تورم سود زیادی بردند. با آغاز معامله جدید محرکه دو جانبه 900 میلیارد دلاری ، قیمت طلا از سال گذشته (YTD) تقریباً 30٪ افزایش یافت. در همان زمان ، بیت کوین (BTC) پس از نصف شدن سوم ماه مه ، به بالاترین حد خود رسید. با شکستن مقاومت های چندگانه قیمت ، ارزش بیت کوین بیش از دو برابر شد!

منبع: …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور