رفع NFT های شکسته با IPFS و Filecoin

تصویر
عکس پروفایل میچ واگنر هکر نون

توکن های غیرقابل انعطاف (NFT) به جریان اصلی وارد شده اند. متأسفانه ، این فضا مملو از تصورات غلط است و بسیاری از توسعه دهندگان – عمداً یا ناخواسته – با عجله برای سرمایه گذاری در این بازار نوپا ، گوشه و کنار هستند.

اگرچه مشتریان NFT ها را به عنوان سوابق دائمی و تغییرناپذیر مالکیت خریداری می کنند ، این همیشه صدق نمی کند – نقص اساسی در ساخت بسیاری از نشانه ها ، یکپارچگی طولانی مدت دارایی را به خطر می اندازد.

این یک مشکل اساسی برای کل اکوسیستم است ، با احتمال تخریب سریع ایمان مشتری – نه فقط در NFT ها ، بلکه در فناوری بلاکچین به طور کلی. برای جلوگیری از از دست دادن اعتبار ، انجمن توسعه دهندگان باید به طور فعالانه این مسائل را تأیید و برطرف کنند.

خوشبختانه ، درک هم اشکالاتی که این نشانه ها را تضعیف می کند و هم راه حل های رفع آنها نسبتاً ساده است. در این پست ، من جزئیات را توضیح خواهم داد که چه مشکلی وجود دارد و توسعه دهندگان چگونه می توانند از آنها در محصولات خود جلوگیری کنند

زمینه: چه است یک NFT؟

در ماه های اخیر ، علاقه خاصی به NFT برای دارایی های دیجیتال مانند تصاویر ، موسیقی یا فیلم ها ایجاد شده است. ایده اصلی فروخته شده در اینجا ادعای * (در برخی زمینه ها ، پاورقی را ببینید) به این دارایی هاست – ایده ای که به جای توافق توزیع شده دیجیتال اعطا و تأیید می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور