راهنمای Hitchhiker برای وب 3.0

عکس پروفایل Sonr Hacker Noon

@ریشیسونر

کراس پلت فرم airdrop که با هر اندازه پرونده ، تحت هر شرایط شبکه ، در هر فاصله کار می کند

در این مقاله ، من به بررسی وب 3.0 می پردازم که به اشتراک گذاری غیر متمرکز peer-to-peer (p2p) مربوط می شود. معماری غیر متمرکز نسبتاً جدید است و همچنان در حال پیشرفت است. کلمات یکسان می توانند برای گروه های مختلف معنی متفاوتی داشته باشند ، بنابراین من ابتدا با بیان برخی از مفاهیم و تعاریف کلی شروع می کنم بنابراین از لحاظ معنایی در یک صفحه هستیم.

وب 2.0 تکرار فعلی اینترنت است – این چارچوبی است که امروزه اکثر قریب به اتفاق برنامه ها و خدمات مبتنی بر وب از آن استفاده می کنند ، همان چیزی است که اکثر کاربران به عنوان “اینترنت” یا “وب” تصور می کنند.

اصطلاح Web 2.0 در دوره dot com توسط تیم O’Reilly ابداع شد و به سادگی تحول از وب 1.0 را از نظر نوآوری در محاسبات تلفن همراه ، اجتماعی و ابری تعریف کرد. ایده بسیار ظریف تر است اما می تواند توسط دو مفهوم اصلی محصور شود – “خدمات ، نه نرم افزار بسته بندی شده” و “نرم افزار بالاتر از سطح یک دستگاه”.

در حالی که وب 2.0 به خصوص در شرکت بسیار خلاقانه است ، اما پروژه های موفقی از الگوی بعدی اینترنت که امروزه تحت عنوان وب 3.0 نامیده می شود ، وجود دارد. این هنوز نوپا است ، اما بسیاری معتقدند که این تکامل بعدی اینترنت است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور