من در حال ایجاد مرورگری با پروتکل بدون DNS ساخته شده با رویکرد غیرمتمرکز و اعتماد صفر هستم

عکس پروفایل ظهر رافائل هکر

@فابکوتکرافائل

ساخت Dappy ، اولین و بدون DNS و CA بدون امنیت در مرورگر وب در نوع خود.

من در حال ساخت هستم – Dappy ، اولین نوع مرورگر وب و سیستم نام فوق العاده در نوع خود است. این یک پروتکل بدون DNS است که از همان ابتدا با رویکرد غیرمتمرکز و اعتماد صفر ساخته شده است.

(سلب مسئولیت: نویسنده داستان buidler Dappy است)

سیستم نام دامنه

DNS سرویسی است که در آن شما یک درخواست را به یک شرکت یا انجمن معین ارسال می کنید (همچنین ارائه دهنده خدمات DNS نیز نامیده می شود) ، این درخواست حاوی نام دامنه است ، در صورت یافتن ، پاسخ شامل آدرس IP مربوط به این نام دامنه خواهد بود.

هر شرکتی که از شما درخواست می کند به شما می گوید example.com با آدرس موجود در پایگاه داده خود مطابقت دارد یا خطای پیدا نشده را به شما بازمی گرداند. DNS متمرکز است ، درخواست جستجوی DNS اتمی / منحصر به فرد است ، شما 100٪ اعتماد خود را به شرکتی که از شما سال می شود ، می دانید ، راهی برای س questionال پاسخ یا پرسش از سرویس دیگری ندارید که آیا داده های مشابه مربوط به نام دامنه را داشته باشد. این منبع واحد حقیقت نامیده می شود.

این سیستم نه بد است و نه خوب ، فقط به همین ترتیب کار می کند. در برخی موارد خوشحال خواهید شد که ارائه دهندگان خدمات DNS ، ثبت نام کنندگان ، وکلا و کارمندان انسانی زنجیره ای را تشکیل می دهند که با موفقیت آدرس IP مبهم شما را به یک نام دامنه جذاب تبدیل می کند.

در بعضی موارد ، اغلب …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور