دسک تاپ های مجازی – آینده محاسبات | Shells.com AMA

عکس پروفایل هکر نون Shells.com

@پوسته هاShells.com

Shells یک محیط دسک تاپ مجازی قدرتمند با یک کلیک و یک ابر را در اختیار شما قرار می دهد!

الکس با همکاری و همکاری با بیش از 10 توزیع کننده لینوکس برای ایجاد یک تجربه دسکتاپ مجازی یکپارچه ، مدیر عامل شرکت shells.com ، یک راه حل جدید رایانه ابری دسک تاپ مجازی است که تجربه دسک تاپ مجازی را ساده می کند.

این پلتفرم به هر کسی اجازه می دهد تا از هر دستگاهی که دارای مرورگر است به رایانه ابری خود دسترسی پیدا کند تا بتوانید از طریق iPad iPad یا رایانه Windows خود در XBox یک دسک تاپ لینوکس داشته باشید!

این تیم همچنین بنیانگذاران و گردانندگان قبلی دسترسی خصوصی به اینترنت ، یکی از بهترین و معتبرترین VPN های جهان هستند. این موضوع Slogging توسط الکس لی ، جاستین روبرتی ، گلدا ولز ، زلاتان تودوریچ و آکاشا رز در کانال رسمی # amas وجود دارد و برای خوانایی ویرایش شده است.

سلام بر همه! با تشکر ، آکاشا برای معرفی و مشتاقانه منتظر صحبت با انجمن Slogging هستیم! من همچنین معاون فنی Tlat Zlatan Todoric را نیز در اینجا دارم!

الکس لی خیلی زود برنامه های دسک تاپ مجازی برای موبایل بسیار ناپایدار بودند و به نظر می رسید دستگاه را خسته می کند – آیا با میزبانی واقعی سیستم عامل این مشکلات را کاهش می دهید؟ از آنجا که تمام درخواستهایی که من تصور می کنم با یک سیستم عامل میزبانی شده واقعاً برخورد می کنند چگونه تأخیر را کنترل می کنید؟

آیا همه رایانه های مشتری بر روی ابر منعکس شده اند؟ چگونه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور