مولر اثرات رتبه بندی Google Sandbox و ماه عسل را لمس می کند

جان مولر از گوگل پاسخ داد که چرا گاهی اوقات محتوای جدید در نتایج جستجو در رتبه بالا قرار می گیرد سپس از بین می رود. جان توضیح داد که گوگل با محتوای جدید چه می کند و چگونه این امر پدیده Sandbox و Honeymoon را توضیح می دهد که جامعه سئو دهه هاست در مورد آن صحبت می کند.

Google Sandbox

در اوایل دهه 2000 برخی از ناشران متوجه شدند که محتوای جدید قبل از شروع رتبه بندی ، گاهی ماهها یا حتی بیشتر طول می کشد. به نظر می رسید که محتوای جدید مورد اعتماد نیست و اجازه رتبه بندی ندارد.

جان مولر در مورد چرا صفحات جدید رتبه بندی می شود و سپس خاموش می شود

تصویر صفحه از مولر گوگل در مورد اثر Sandbox بحث می کند

مت کاتس برخی از URL ها را درخواست کرد ، تحقیق کرد و مجدداً به جامعه وب مسترها گزارش داد که Google از رتبه بندی محتوا جلوگیری نمی کند اما الگوریتمی همانطور که قرار بود کار کند ، کار می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برخی احساس کردند که این توضیح رمزگونه است. من هرگز نفهمیدم که چگونه می توان پاسخ را متناقض یا رمزآلود دید.

برای قرار دادن برخی زمینه ها در آغاز نظریه Google Sandbox ، این نظریه در زمانی ایجاد شد که ناشران سایت های جدیدی را با پیوند دایرکتوری و کمپین های پیوند متقابل تبلیغ می کردند.

این روش استاندارد بود و از نظر عقاید کاملاً دردناک است که بدبو باشد. اما در آن زمان همه این کار را می کردند و پس از آن مانند اکنون ، مردم معتقدند که اگر همه این کار را می کنند ، پس اشکالی ندارد.

بنابراین واضح است (از نظر آنها) ، اگر آنها همه کارها را “درست” انجام می دهند ، باید گوگل به طور ناعادلانه از رتبه بندی وب سایت های جدید جلوگیری کند.

جلوه ماه عسل Google

نظریه ماه عسل گوگل این است که Google محتوای جدید را در بالای نتایج جستجو رتبه بندی می کند تا بتواند آن را آزمایش کند تا ببیند آیا کاربران آن را دوست دارند یا نه.

اگر نرخ کلیک و نرخ برگشت به عقب نشان دهد که کاربران محتوای جدید را دوست ندارند ، گوگل میزان ترافیک را کاهش می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این س specificال ویژه نظریه ماه عسل گوگل است.

شخصی که س askingال می کند اشاره ای به رفتار کاربر دارد ، که به نظر می رسد اشاره به این ایده است که گوگل در حال آزمایش نحوه پاسخ دادن به کاربران و رتبه بندی آن در صورت عدم علاقه کاربران به آن است.

چرا رتبه بندی و ترافیک به صفحات جدید کاهش می یابد؟

شخصی که س theال می کند در مورد صفحات وب جدید س askingال می کند. اگرچه فرد به نظریه ماه عسل گوگل اشاره ای نمی کند ، اما ماهیت این سوال نشان می دهد که این همان چیزی است که آنها درباره آن می پرسند و بعداً مولر صریحاً به آن اشاره می کند.

س askedال مطرح شده:

“اندکی پس از معرفی انواع جدید صفحات و پس از آن کاهش سرعت ، شاهد افزایش میزان ترافیک هستیم.

اگرچه ما انتظار نداریم که کاربران ما بر اساس مدت زمان زنده بودن محتوا رفتار متفاوتی داشته باشند ، اما محتوای ما خیلی وقت گیر نیست و به هیچ وجه جدید نیست.

آیا شما در مورد اینکه چرا ممکن است شاهد این نوع افزایش سن باشیم فکر می کنید؟ “

Google سیستم هایی دارد که درباره محتوا فرضیاتی ارائه می دهد

به نظر می رسد پاسخ جان مولر موید وجود یک دوره ماه عسل با محتوای جدید است. اما به خواندن ادامه دهید زیرا پاسخ تفاوت بیشتری از این موارد را نشان می دهد.

مولر اظهار داشت که بخشی از قضاوت مربوط به وضعیت بقیه سایت است.

جان مولر پاسخ داد:

“من فکر می کنم احتمالاً آنچه در این مورد خاص اتفاق می افتد این است که ما شاهد محتوای جدیدی برای یک وب سایت هستیم و به ویژه هنگامی که صحبت از محتوای جدید در یک وب سایت یا وب سایت های جدید می شود … نوعی از این دوره است که ما محتوای جدید را تشخیص می دهیم ، ما می توانیم محتوای جدید را بخزیم و ایندکس کنیم اما هنوز سیگنال های زیادی برای آن محتوای جدید نداریم.

و سپس ما باید فرضیاتی را ارائه دهیم. و سیستم های ما سعی می کنند فرضیاتی را در جایی ارائه دهند که فکر می کنند این احتمالاً با بقیه وب سایت ها مطابقت دارد.

اما گاهی اوقات این فرضیات در قسمت بالایی قرار دارند که ما می گوییم آه این محتوای خارق العاده ای است ، احتمالاً …

و بعضی اوقات فرضیه ها بیشتر در قسمت پایین قرار می گیرند ، جایی که ما کمی محافظه کارتر هستیم و مانند آنها هستیم ، اوه باید در نمایش این محتوای جدید مراقب باشیم.

و این چیزی است که در آن خواهید دید که برخی اوقات محتوای جدید به ویژه برای مدت زمانی عملکرد خوبی دارند و سپس دوباره مستقر می شوند.

گاهی اوقات در ابتدا به نوعی عملکرد بدی دارد و سپس در حالت بالاتر مستقر می شود.

این چیزی است که اساساً فقط سیستم ما سعی دارد بفهمد این محتوای جدید باید در کجا جا بیفتد قبل از اینکه سیگنالهای زیادی در مورد محتوا داشته باشیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر مستقیماً در مورد نظریه های Sandbox و ماه عسل نظر می دهد

در اینجاست که مولر وجود یک Google Sandbox و یک ماه عسل Google را برای صفحات جدید رد می کند و آنچه را که می گذرد توضیح می دهد.

“در دنیای جستجوگرها گاهی اوقات نوعی جعبه شن و ماسه شنیده می شود که در آن گوگل مانند جلوگیری از نمایش صفحات جدید ، چیزهایی را نگه می دارد که چنین نیست.

یا برخی از افراد آن را مانند دوره ماه عسل می نامند که محتوای جدیدی در آن منتشر می شود و گوگل واقعاً آن را دوست دارد و سعی در تبلیغ آن دارد.

و دوباره اینگونه نیست که ما صریحاً در تلاشیم محتوای جدید را تبلیغ کنیم یا محتوای جدید را تنزل دهیم.

فقط ، ما نمی دانیم و باید فرض هایی را بکنیم.

و بعضاً بعضی اوقات این فرضیات درست هستند و با گذشت زمان هیچ چیز تغییر نمی کند.

بعضی اوقات اوضاع کمی پایین می آید ، گاهی کمی بالاتر. »

آنچه می بینید همیشه آن چیزی نیست که وجود دارد

گاهی اوقات انسانها ناخواسته توضیحی برای آنچه می بینند اختراع می كنند ، كه این ممكن است كلی كاملاً تصادفی و بدون توضیح باشد یا علتی داشته باشد كه قابل درک نباشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این مانند شش مرد نابینا است که قسمت متفاوتی از یک فیل را لمس می کنند و فقط از بخشی که می توانند درک کنند توضیح می دهند که چه چیزی است.

طبق روانشناسی امروز ، انسان ها تعصب دارند و خود را یک کار خوب می دانند و گاهی اوقات قادر به دیدن عیب هایی نیستند که منجر به نتیجه منفی می شوند.

وی افزود: “مردم اسنادی را ارائه می دهند كه مغرضانه در جهت خود خدمت كننده است. به طور کلی ، ما اعتبار می گیریم زمانی که فکر می کنیم عملکرد خوبی داشته ایم تا زمانی که فکر می کنیم عملکرد ضعیفی داریم. “

و این بسیار شبیه منشأ تئوری Sandbox است که در آن شیوه های معمول برای تبلیغ سایت از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است اما بیشتر ناشران چنین تصوری نمی کنند.

خوب است شخصی مانند جان مولر که در داخل گوگل است توضیح دهد که چرا ما این اتفاق را می بینیم و چرا این اتفاق می افتد. این به شما کمک می کند تا ایده هایی مانند Google Sandbox و Google Honeymoon برای توضیح آنچه واقعاً اتفاق می افتد کاری انجام نمی دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

صحبتهای جان مولر درباره ماه عسل و دوره ماسه بافی برای محتوای جدید ، واقع در ساعت 23:05 دقیقه ، مشاهده کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=qoISMxlhNTI

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور