در صورت کپی کردن محتوای اصلی ، ممکن است مسئله کیفیت وجود داشته باشد

جان مولر از گوگل می گوید اگر محتوای کپی شده مرتباً بالاتر از منبع اصلی باشد ، ممکن است مشکلی در کیفیت سایت وجود داشته باشد.

مولر در طی پاتوق Google Search Central SEO ضبط شده در 12 مارس به این موضوع پرداخت.

مالک سایت محمد مهدی عباس به مولر می گوید که محتوای اصلی وی توسط دیگر وب سایت ها دزدیده و بازنشر می شود. محتوای دزدیده شده در حال حاضر درمورد محتوای مربوط به خود او قرار دارد.

او از مولر می پرسد که چگونه از سایت خود در برابر سرقت محتوا محافظت کند و چگونه مانع از رتبه بندی مطالب کپی شده در بالای مطالب خود در آینده شود.

این منجر به این می شود که مولر بگوید اگر این مشکلی است که مدام اتفاق می افتد ، ممکن است در کیفیت سایت مشکلی وجود داشته باشد.

اگر محتوای کپی شده در بالای نسخه اصلی باشد چه باید کرد؟

اگر یک مالک سایت متوجه شود که محتوای وی بدون اجازه در وب سایت دیگری بازنشر می شود ، یکی از گزینه هایی که می تواند بررسی کند ، روند حذف DMCA است.

این به صاحبان سایت اجازه می دهد محتوای سرقتی را به صورت صفحه ای به Google گزارش دهند. در صورت اثبات کپی برداری از محتوا بدون اجازه ، Google ممکن است صفحه متخلف را از نتایج جستجو حذف کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از آنجا که روند DMCA یک فرایند قانونی است ، مولر از ارائه مشاوره خاص در مورد زمان و نحوه استفاده از آن خودداری می کند.

“اقدام اصلی که می توانید در آنجا انجام دهید ، بسته به شرایط ، بررسی روند DMCA است. روند DMCA یک پروسه قانونی است ، بنابراین نمی توانم در مورد زمان اعمال و زمان اعمال آن به شما مشاوره حقوقی بدهم. اما این ممکن است موضوعی باشد که می توانید به آن توجه کنید.

با روند DMCA که شما در اصل می گویید ، محتوای من محتوای من است و شخص دیگری آن را کپی کرده است. و شما این اطلاعات را به صورت صفحه ای به Google می دهید. و بر این اساس ، سیستم های ما یا تیم حقوقی – من از جزئیات آن اطلاع ندارم – آن را بررسی کرده و در این باره اقدام می کنند. و همچنین طرف مقابل را در این باره آگاه کنید تا اگر به عنوان مثال منبع اصلی بودند ، بتوانند نگرانی خود را مطرح کنند و سعی کنند برای آن راه حل متفاوتی پیدا کنند. اما من فکر می کنم این رویکرد اصلی است که می توانید در آنجا انتخاب کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استفاده از حذف DMCA برای حذف صفحات از نتایج جستجو یکی از راه های حل مشکل رتبه بندی محتوای کپی شده بالاتر از نسخه اصلی است.

با این حال ، احتمال بازگشت به مشکل در آینده کمتر نخواهد بود.

اگر محتوای کپی شده مرتباً بالاتر از منبع اصلی باشد ، مولر می گوید که این ممکن است به یک مسئله کیفیت سایت اشاره کند.

کیفیت سایت را دوباره ارزیابی کنید

مولر پیشنهاد می کند در صورت کپی کردن سایر مطالب از سایت و کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو ، کیفیت کلی سایت خود را ارزیابی کنید.

“نکته دیگری که باید به خاطر بسپارم این است که اگر شما مرتبا افراد دیگری را با محتوای کپی شده بالاتر از محتوای خود مشاهده می کنید ، به نظر من این وضعیت را نشان می دهد که شاید کیفیت کلی درک شده وب سایت شما چیزی باشد که ما الگوریتم ها با مشکل روبرو هستند. “

مولر می گوید گوگل باید بتواند بر اساس کیفیت کلی سایت خود تعیین کند که به کدام سایت به عنوان منبع اعتماد کند – در مقایسه با یک سایت تصادفی که مالک آن محتوا نیست.

“این می تواند موضوعی باشد که شاید منطقی باشد که یک قدم به عقب برگردید و به طور کلی در مورد وب سایت خود فکر کنید و سعی کنید راه هایی برای بهبود قابل توجه کیفیت آن پیدا کنید. برای اطمینان از این که وقتی الگوریتم های ما با محتوای موجود در وب سایت شما و برخی از وب سایت های تصادفی که از آنها با همان محتوای موجود در مورد آن اطلاع ندارند ، اجرا می شوند ، می گویند: خوب ، در واقع ، وب سایت شما همان است باید اعتماد کرد و نه خیلی شبیه برخی از وب سایت های تصادفی شاید به همان خوبی یا حتی بهتر از این وب سایت هایی باشد که ما درباره آن می دانیم می دانیم که اعتماد چندانی نداریم. “

کیفیت سایت برای تعیین اندازه گیری همیشه چالش برانگیز بوده است ، زیرا ابزاری وجود ندارد که بتواند نحوه درک Google از کیفیت یک سایت را محاسبه کند.

اگر محتوای کپی شده مرتباً بالاتر از مطالب شما باشد ، به ابزاری برای گفتن کیفیت نیاز به بهبود نیاز ندارید.

این نشانه آن است که زمان انجام برخی تغییرات است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=kzM7fi43cMc

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور