در اینجا داستان “بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم شروع به ارسال خبرنامه” کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@نقطه اینقطه دیجیتال ساخته شده ساده است

نرم افزار ساخته شده برای اندازه گیری از ایتالیا

ما یک خانه نرم افزاری سفارشی با تیمی شامل 25 توسعه دهنده هستیم. در طول سال 2020 ما تکنیک های مختلف بازاریابی B2B را تجربه کرده ایم: یکی از این خبرنامه های ایمیل بود که در ابتدای سپتامبر آزمایش کردیم. این چطور پیش رفته است.

چرا ما می خواستیم یک خبرنامه انجام دهیم؟

ما در ماه جولای با یک تعمیر اساسی وب سایت خود به کار مستقیم پرداختیم و همزمان دامنه را تغییر دادیم (دامنه قبلی ما .یت بود و ما می خواستیم بین المللی شویم). ما در حالی که اقتدار دامنه جدید را ایجاد می کنیم به راه هایی برای جابجایی بازدید به وب سایت نیاز داشتیم.

ثانیا ، و مهمتر از همه ، ما قبلاً یک بانک اطلاعاتی از افرادی داشتیم که در شرکت ما علاقه مند شده بودند و به دنبال راهی برای برقراری ارتباط و ارائه مطالب مفید به آنها بودیم.

ما یک سازمان ناب هستیم و تمام ابتکارات ما دقیقاً ارزیابی می شوند تا تأثیر بیشتری در برابر سرمایه گذاری در زمان داشته باشند.

خبرنامه متناسب با همه این اهداف است. ما می توانیم با چند ساعت کار در هفته به چند صد نفر برسیم. ما شهرت خود را برای همگام بودن با آخرین پیشرفت های فناوری ، یعنی آنچه مشتری های ما به ما می پردازند ، ایجاد می کنیم. از ابتدای ماه سپتامبر خبرنامه به افزایش 40 درصدی بازدید به وب سایت ما کمک کرده است.

اولین شماره بیشتر بود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور