خدمات داده برای توده ها

تصویر
عکس پروفایل Jeff Carpenter Hacker Noon

@jscarpجف نجار

توسعه دهندگان و مهندسان عملیات را توانمند می کند. نویسنده مشترک کتاب Cassandra: The Definitive Guide.

من در حرفه خود در IT چندین نقش داشته ام ، از توسعه دهنده نرم افزار گرفته تا معمار سازمانی تا مدافع توسعه دهنده. من همیشه مجذوب نقشی می شوم که داده ها در برنامه های ما بازی می کنند – قرار دادن آنها در پایگاه داده ، بازگرداندن سریع آن ، اطمینان از اینکه در هنگام انتقال بین سیستم دقیق است. بسیاری از سخت ترین مشکلاتی که با آن روبرو شده ام مربوط به داده ها بوده است. مثلا:

نوشتن الگوریتم تخلیه حافظه پنهان برای برنامه ای که چند ساعت داده رادار سری زمانی را به صورت حلقه ای پخش می کند (از من در مورد کابوس تعمیر و نگهداری که ایجاد کردم از من س askال کنید)

آموزش چگونگی ایجاد درخواست در Kibana ، به طوری که بتوانیم فقط عبارات ورود به سیستم را برای کمک به ما در رفع اشکال تعاملات بین سرویس های خرد و حتی پایین آوردن در پایگاه داده ، جمع کنیم.

یک مشکل در تقاطع فناوری و افرادی است که آن را می سازند. بحث در مورد اینکه چه زمان باید توسعه دهندگان برای دسترسی به داده ها از طریق API مورد نیاز باشند و چه زمانی به آنها اجازه داده می شود تا مستقیماً پرس و جوهای پایگاه داده خود را بنویسند ، بحث وجود دارد.

در اینجا ، من برخی از راه حل هایی را که در پروژه های گذشته مشاهده کرده ام کشف می کنم و به اشتراک می گذارم که چرا از پروژه Stargate به عنوان چارچوبی برای حل این مشکل هیجان زده ام …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور