نحوه برخورد با کسری اعتماد فناوری

تصویر
عکس پروفایل ظن مدیا هکر نون

@استفانیزنذن مدیا

ما خدمات روابط عمومی و بازاریابی ، متخصص در B2B و شرکت های فناوری هستیم.

مصرف کنندگان اعتقاد ندارند داده های آنها در دنیای فناوری بی خطر است. و طبق یک مطالعه جدید توسط ATB Ventures ، همان مصرف کنندگان هنوز هم راحتی و تجارب شخصی را دارند که فناوری آگاه از داده ارائه می دهد. این کنار هم قرار دادن انتقال مداوم از وب 2.0 به وب 3.0 است. در پانزده سال گذشته ، رابط های برنامه نویسی کاربردی مانند فناوری (API) و هوش مصنوعی ، تجربه دیجیتالی مصرف کننده را دگرگون کرده و آن را شخصی تر کرده اند.

مطالعه ATB Ventures نقص اعتماد در فناوری را که ناشی از این پیشرفتهای تکنولوژی است برجسته می کند. این مطالعه نشان داد که نگرانی اصلی مصرف کنندگان حریم خصوصی داده ها است. آنها مایلند مسئولیت بیشتری در مورد سازمانهایی که اطلاعات شخصی آنها را اداره می کنند ، ببینند. 62٪ آمریکای شمالی نگران امنیت داده های خود هستند ، اما تنها 9٪ معتقدند که آنها اطلاعات کافی برای درک نحوه ذخیره ، استفاده ، فروش و مدیریت داده های خود را دارند.

مصرف کنندگان دیگر مالک داده های خود نیستند. آنها می دانند که برای بدست آوردن تجربه ای راحت یا شخصی اطلاعات خود را رد و بدل می کنند. این مطالعه نشان می دهد که این مصرف کنندگان می خواهند با شرکت هایی کار کنند که امنیت داده های خود را در اولویت قرار می دهند – 63٪ از پاسخ دهندگان گفتند که حریم خصوصی داده ها یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور