امنیت SDLC خود را برای برنامه های منبع باز

تصویر
عکس پروفایل Ryan Vergara Hacker Noon

چرخه عمر نرم افزار توسعه (SDLC) مجموعه ای از فرآیندها یا گردش کارهایی است که برای ساخت برنامه های نرم افزاری با کیفیت بالا انجام می شود. به این روش فکر کنید: این روش توصیف می کند که چگونه نرم افزار از یک ایده به چیزی تبدیل می شود که کاربران واقعی می توانند از آن استفاده کنند.

تصویر

منبع تصویر

نمودار بالا مراحل مختلف SDLC را نشان می دهد. SDLC برای تخصیص بهتر منابع لازم برای ارائه برنامه های با کیفیت بالا ، برای شرکت های نرم افزاری و چندین ذینفع آنها حیاتی است. همچنین به مهندسان در کل چرخه (توسعه دهندگان ، DevOps و QA) کمک می کند تا با یکدیگر هماهنگ شوند.

اکنون ، در مورد منبع باز ، دو دیدگاه خاص وجود دارد که می خواهیم در مورد آنها بحث کنیم. اولین مورد استفاده از کتابخانه های منبع باز در پروژه های خودتان است. مورد دوم این است که این پروژه همان منبع باز است – به این معنی که خود را به مشارکت چندین توسعه دهنده ، بخشی یا نه بخشی از سازمان ، باز می کند.

در هر دو مورد ، شما اجازه می دهید کدهای دیگران به پایگاه کد نرم افزار شما وارد شوند. در این صورت ، مهم است که در نظر بگیریم که آسیب پذیری های امنیتی را به راحتی امکان پذیر می کند. اینجاست که امنیت منبع باز وارد می شود.

اگر این دو را مقایسه کنید ، متوجه می شوید که هنگام پذیرش مشارکت های منبع باز از دیگر توسعه دهندگان ، دستیابی به آسیب پذیری آسان تر است. قبل از ادغام هرگونه تغییر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور