با تگ پیش نمایش تصویر حداکثر ترافیک کشف را افزایش دهید

گوگل مطالعه موردی جدیدی را منتشر کرد که نشان می داد چگونه استفاده از دستور Max Image Preview می تواند کلیک ها را تا 333 درصد افزایش دهد. دستورالعمل یک متا تگ است که به راحتی می توان به یک سایت اضافه کرد.

Google Discover و تصاویر بزرگ

Google Discover راهی برای نشان دادن مقالات به کاربرانی است که به موضوعی خاص علاقه نشان داده اند. به عنوان مثال ، کاربرانی که مقاله هایی در مورد بررسی خودروهای فرسوده جستجو می کنند ، ممکن است توصیه هایی برای مقالات مربوط به خرید خودروهای فرسوده مشاهده کنند.

Discover یک منبع متناوب ترافیک است که می تواند به جذب بازدیدکنندگان علاقمند به موضوع وب سایت ناشران کمک کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین ناشر به جای رتبه بندی برای جستجوهای جستجو ، باید صفحات خود را در قالب Google Discover جذاب کند.

چگونه پیش نمایش تصویر حداکثر ترافیک کشف Google را ایجاد می کند

هنگامی که Google سایتی را در Google Discover نشان می دهد ، گوگل توصیه می کند از یک متا تگ به نام Max Image Preview استفاده کنید.

متا برچسب Max Image Preview به Google می گوید وقتی صفحه وب ناشران در Discover نشان داده می شود ، چه اندازه تصویر را در پیش نمایش نمایش دهد.

این متا تگ یک دستورالعمل است ، به این معنی که Google موظف است دستورالعمل های موجود در متا تگ را دنبال کند.

گوگل توصیه می کند متا تگ را طوری تنظیم کنید که به Google بگوید بزرگترین تصویر را در صفحه نشان دهد. تصاویر بزرگ ، هنگامی که در Google Discover نشان داده می شوند ، به صفحه کمک می کند تا برجسته شود و باعث ایجاد ترافیک بیشتر شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حداکثر تنظیمات پیش نمایش تصویر

متا تگ Max Image Preview به این شکل است:

بخشی که برچسب “روبات ها” دارد به این معنی است که متا تگ برای نرم افزاری به نام “روبات ها” است که وب را به دنبال صفحات وب خزیده است. روبات ها به عنوان خزنده و عنکبوت نیز شناخته می شوند (زیرا در وب می خزند).

قسمتی که برچسب “محتوا” دارد ، تنظیماتی است که به Google می گوید اندازه تصویر را چگونه نشان دهد.

سه تنظیم وجود دارد: هیچ کدام ، استاندارد و بزرگ.

Google هر تنظیم را اینگونه تفسیر می کند:

  • “هیچ: هیچ پیش نمایش تصویری نشان داده نمی شود.
  • استاندارد: ممکن است پیش نمایش تصویر پیش فرض نشان داده شود.
  • large: ممکن است پیش نمایش تصویر بزرگتری تا عرض نمای نمایش داده شود. “

بزرگ است تنظیماتی که Google به ناشران توصیه می کند در صورت تمایل گوگل برای ارسال حداکثر میزان ترافیک از آن استفاده کنند.

عدم وجود برچسب متا باعث می شود Google از پیش نمایش تصویر پیش فرض استفاده کند.

مطالعات موردی مفید بودن برچسب پیش نمایش تصویر حداکثر را نشان می دهد

گوگل دو مورد موردی را منتشر کرد که نشان می دهد چگونه یک متا تگ ساده می تواند باعث افزایش چشمگیر ترافیک شود.

اولین مطالعه موردی مربوط به یک وبلاگ غذایی بود که توانست میزان کلیک خود را از Discover تا 79 افزایش دهد.

دومین مطالعه موردی یک مجله برزیلی بود. پس از پیاده سازی متا تگ ، نرخ کلیک آنها تا 30 درصد و کلیک های آنها تا 333 درصد در مدت 6 ماه افزایش یافته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در مطالعه موردی به نقل از ناشر مجله آمده است:

تصویب متا تگ با تنظیمات پیش نمایش تصویر بزرگ ، افزایش معنی دار کلیک و CTR را برای ما به ارمغان آورد. ابتکاراتی مانند این ، تفاوت بزرگی در کارهایی که ما ناشران در زندگی روزمره خود سرمایه گذاری می کنیم ، ایجاد می کند. “

خیلی خوب است که نادیده گرفته شود

این نکته برای افزایش کلیک ها از کشف Google با استفاده از متا تگ برای سایت هایی که دارای مقالاتی هستند که واجد شرایط نمایش آنها در Google Discover هستند بسیار آسان است.

پیاده سازی متا تگ آسان است و پاداش ها بالقوه زیاد است.

استناد

مطالعه موردی Google درباره افزایش ترافیک با دستورالعمل پیش نمایش حداکثر تصویر
تصاویر بزرگ در Discover باعث بهبود CTR و افزایش بازدید از سایت های ناشر می شود

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مستندسازی صفحه توسعه دهندگان Google از دستورالعمل پیش نمایش تصویر حداکثر

توضیح دهنده مرکزی جستجوی Google درباره توضیح دهنده Discover
وارد Discover شوید