انویدیا نوید عملکرد “Near-Bare-Metal” AI را در vSphere 7 می دهد

انویدیا و VMware می گویند شما دیگر نیازی به ایجاد راه حل های سفارشی برای دسترسی به پردازنده های گرافیکی ندارید که از زیرساخت های مجازی VMware برای پردازش بارهای AI استفاده می کنند. و اجرای بارهای هوش مصنوعی در زیرساخت های مجازی عملکردی بسیار بدتر از اجرای آنها روی فلزات برهنه نخواهد داشت.

انویدیا این هفته یک مجموعه نرم افزاری را برای سهولت در تولید و استقرار بارهای هوش مصنوعی در زیرساخت های مجازی شده VMware ، چه در مراکز داده خود و چه در فضای ابری ، ارائه کرده است.

این نرم افزار با نام Nvidia AI Enterprise ، مجموعه ای جامع از ابزارها و چارچوب های هوش مصنوعی است که برای VMware vSphere 7 Update 2 طراحی شده است که در دسترس بودن آنها نیز این هفته اعلام شد.

“این مجموعه ای از ابزارها است که به شما کمک می کند با توسعه هوش مصنوعی شروع کنید [and deploy] هوش مصنوعی در تولید ، “جاستین بویتانو ، مدیر عامل و مدیر کل Nvidia’s Enterprise و Edge Computing ، در مصاحبه ای با DCK گفت.

به گفته وی ، از نظر تاریخی ، اکثر سازمان های فناوری اطلاعات بارهای AI را بر روی سرورهای فلزی برهنه اجرا می کنند ، زیرا اجرای هوش مصنوعی در سرورهای مجازی منجر به ضربه چشمگیر عملکرد می شود. با این حال ، انویدیا نرم افزار AI Enterprise خود را برای ارائه عملکرد “تقریباً غیر فلزی” در vSphere برای شرکت ها بهینه کرد ، او در یک پست وبلاگ نوشت.

Nvidia AI Enterprise ، که می تواند با استفاده از vSphere یا در محیط های ابر ترکیبی با استفاده از VMware Cloud Foundation در محیط ها مستقر شود ، شرکت های هر صنعت از بهداشت و درمان و خدمات مالی را هدف قرار می دهد و باعث می شود که زمان توسعه مدل AI از 80 هفته به 8 برسد. هفته ، این شرکت گفت.

بویتانو گفت: “شما یک سال سریعتر به تولید می پردازید.”

تحلیلگران می گویند همکاری انویدیا با VMware یک کار طبیعی است. انویدیا سرمایه گذاری زیادی در توسعه تجارت سخت افزاری و نرم افزاری هوش مصنوعی خود انجام داده و تأمین کننده اصلی شتاب دهنده های مورد استفاده در ابر رایانه ها برای یادگیری ماشین و بارهای محاسباتی سنتی با کارایی بالا است.

این دو شرکت از برنامه های ادغام نرم افزار AI انویدیا با vSphere ، VMware Cloud Foundation و Tanzu (نمونه کارها نرم افزار VMware برای اجرای Kubernetes در هر زیرساخت) در ماه سپتامبر گذشته در VMworld خبر دادند.

گری شن ، مدیر تحقیق محاسبات تعریف شده توسط نرم افزار IDC ، به DCK گفت: “این مشارکت کاملاً منطقی است.” “برای اجرای AI ، شما به GPU نیاز دارید و Nvidia GPU را می سازد.”

وی گفت که این مشارکت برای VMware نیز مهم است زیرا به مشتریان خود یک راه حل معتبر برای مجازی سازی حجم کار هوش مصنوعی خود می دهد.

“همه با هوش مصنوعی در حال انجام کاری هستند. این یک بار کاری کلیدی است. ” “در گذشته ، شما می توانستید از VMware به GPU دسترسی پیدا کنید ، اما بیشتر” آن را بسازید و آن را مهندسی کنید. ” اکنون ، با همکاری انویدیا و VMware ، آنها یک راه حل آزمایش شده و معتبر دارند. با این کار بسیاری از ساختمانهای سفارشی کاهش می یابد. این خطر کمتری برای مشتری دارد. “

VMware vSphere 7 Update 2 اکنون برای سیستم های گرافیکی Nvidia A100 Tensor Core در سیستم های دارای Nvidia ، از جمله سیستم های Dell ، Hewlett-Packard Enterprise ، Lenovo و Supermicro ، مجاز است. این گواهینامه به این معنی است که Nvidia پشتیبانی مستقیم مشتری را از مشتریان vSphere که مجوز Nvidia AI Enterprise را خریداری می کنند ، ارائه می دهد.

Nvidia AI Enterprise اکنون در دسترس مشتریان زودرس قرار دارد ، به این معنی که می توانید برای تست درایو اقدام کنید.

به عنوان بخشی از اعلامیه های روز سه شنبه ، VMware اعلام کرد که vSphere 7 Update 2 و vSAN 7 Update 2 نیز اکنون در دسترس هستند.

از ویژگی های جدید می توان به پیشرفت هایی اشاره کرد که عملیات ساده ، فضای ذخیره سازی کارآمدتر و امنیت بهتر را به همراه دارند. به طور خاص ، vSphere به روز شده از ظروف رمزگذاری شده در سرورهایی که توسط پردازنده های AMD EPYC تغذیه می شوند پشتیبانی می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور