افکار پس از خط لوله استعماری / حمله سایبری Darkside

عکس پروفایل Hacker Noon با کیفیت

@محتوای با کیفیتکیفی ترین

آزمایش نرم افزار و خدمات مهندسی با کیفیت ما سرعت ، کیفیت ، امنیت و UX را تسریع و افزایش می دهند.

هر از چندگاهی یک حمله سایبری رخ می دهد که توجه همه را به خود جلب می کند و امنیت سایبری را به اوج توجه رسانه ها و افکار عمومی می رساند. این هفته ، این حمله توسط یک تیم قرمز به نام “Darkside” صورت گرفته است که تقریباً 100 گیگابایت داده از Colonial Pipeline را رمزگذاری کرده است ، شرکتی که مسئول 45٪ از سوخت ساحل شرقی ایالات متحده است. در بیانیه ای که در وب سایت Darkside نوشته شده است ، آنها خود را چنین توصیف می کنند:

“… غیر سیاسی ، ما در ژئوپلیتیک مشارکت نداریم ، هدف ما کسب درآمد و ایجاد مشکل برای جامعه نیست … از امروز ما تعدیل را وارد می کنیم و هر شرکتی را که شرکای ما می خواهند رمزگذاری کنند بررسی می کنیم تا از عواقب اجتماعی در آینده جلوگیری کنیم.”

با توجه به اینکه آنها حتی به سازمانهای خیریه کمک مالی کردند (طبق دفتر بیت کوین) و FBI تأیید می کنند که این تقصیرها به گردن کرملین نیست بلکه یک گروه مستقل است این س questionsالات جالب توجهی راجع به ماهیت شرکتها و سازمانها در مقابل محافظت از خود و نحوه استفاده از آنها ایجاد می کند. به نظر می رسد که مفهوم کتاب درسی تهدید مداوم پیشرفته در حال پیشرفت است و با این وجود ، روش دفاع از داده های ما نیز باید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور