بهینه سازی صفحه فرود SaaS: 5 هک برای دریافت تبدیل های بیشتر

عکس پروفایل Toby Nwazor Hacker Noon

@tobynwazorتوبی نوازور

SaaS و نویسنده بازاریابی دیجیتال ؛ من به مشاغل کمک می کنم میزان بازدید خود را افزایش دهند و تبدیل آنها را افزایش دهند.

طبق گزارشی توسط Unbounce ، صفحات فرود SaaS در سال 2020 ، 10.46٪ کمتر از نرخ تبدیل کلی صفحات فرود در همه صنایع بوده است. این گزارش قبل از رسیدن به نتیجه گیری ، بیش از 34132 صفحه فرود و 19.2 میلیون تبدیل را بررسی کرده است. این آمار نشان می دهد که صفحات فرود SaaS در مقایسه با سایر صنایع کمتر احتمال دارد که تبدیل شوند.

در این پست ، من به شما نشان خواهم داد پنج هک برای کمک به شما در بهینه سازی صفحات فرود SaaS خود برای تبدیل های بیشتر. اما قبل از انجام این کار ، بیایید اصول را درک کنیم.

صفحه فرود چیست؟

وب سایت شما نسخه آنلاین مکان فیزیکی مشاغل شما است که در آن مشتری ها و مشتری های آینده می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب و کار شما را بدست آورند ، پرس و جو کنند و هر خدماتی را که می فروشید خریداری کنند.

از طرف دیگر ، یک صفحه فرود برای کمک به شما در رسیدن به یک هدف وجود دارد – CTA مورد نظر (Call-to-Action).

صفحه فرود صفحه وب است که شما بازدیدکنندگان را برای شروع مکالمه و بستن معامله ارسال می کنید. آنها اغلب صفحات وب مستقلی با یک هدف واحد هستند – جلب توجه شما به عضویت در لیست نامه های پستی ، خرید خدمات ، حضور در رویداد تجاری یا هدف شما.

آ…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور