عادت خود را در تماشا پرهیز کنید و از یک زبان استفاده کنید و یاد بگیرید

عکس پروفایل ظن مدیا هکر نون

@استفانیزنذن مدیا

ما خدمات روابط عمومی و بازاریابی ، متخصص در B2B و شرکت های فناوری هستیم.

سال 2020 میلادی سالی بود که افراد سرگرمی های جدید خود را در خانه کشف کردند: پخت و پز ، ورزش ، هنر و یا شاید حتی تمیز کردن (اگر می توانید آن را یک سرگرمی بدانید). با هفته ها ، ماه ها و حتی در بعضی جاها تقریباً یک سال نیاز به قفل به دلیل همه گیری ، همه جنبه های زندگی روزمره را به خانه برگردانده است.

اگر مردم قبل از همه گیری تلویزیون تعداد زیادی تلویزیون تماشا می کردند ، در هنگام شیوع همه گیر تعداد زیادی از آن را تماشا می کردند. طبق آماری از ماه مه سال 2020 ، بینندگان در ایالات متحده تماشا می کردند 203.8 میلیون ساعت Netflix در روز.

و در حالی که محدودیت های COVID-19 در بسیاری از نقاط جهان در حال از بین رفتن است و مردم می توانند بیرون بروند ، خانه هنوز بخشی اصلی از زندگی ما است. به ناچار ممکن است برخی از عادت ها و روال هایی که در طی همه گیری ایجاد کرده ایم به ما بچسبند. تماشای بیش از حد مطمئناً یکی از این عادت هاست ، زیرا بسیاری از ما نمایش های تلویزیونی و ژانرهای بیشتری را برای دوست داشتن پیدا کرده ایم.

آیا هنگام تماشای تلویزیون دوست دارید چند وظیفه ای انجام دهید؟ هنگام ساختن نمایش مورد علاقه خود ، ممکن است خانه را تمیز کنید ، لباسشویی را جمع کنید ، کابینت مرتب کنید یا بنویسید ، نقاشی بکشید یا تحقیق کنید؟ خوب ، فناوری جدید این امکان را برای علاقه مندان به سرگرمی فراهم کرده است هنگام تماشای تلویزیون زبان یاد بگیرید. این شکل نهایی است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور