اطمینان از حریم خصوصی با داده های شخص صفر

عکس پروفایل Zen Media Hacker Noon

@استفانیزنذن مدیا

ما خدمات روابط عمومی و بازاریابی ، متخصص در B2B و شرکت های فناوری هستیم.

هنگام مرور اینترنت و رسانه های اجتماعی احتمالاً تبلیغات هدفمند زیادی را مشاهده کرده اید.

آیا تا به حال یک بار از سایتی بازدید کرده اید ، فقط تبلیغات مربوط به همان محصول را در هر پلتفرمی که استفاده می کنید می توانید پیدا کنید؟ آیا در مکالمه به محصولی اشاره کردید و متوجه شدید که فقط چند لحظه بعد آگهی تبلیغاتی به شما ارائه شده است؟

تو تنها نیستی.

این روش های هدفمندسازی سرب ، مربوط به کاربران اینترنت در سراسر جهان است زیرا به عنوان تهاجم به حریم خصوصی تلقی می شود. طبق مرکز تحقیقات پیو ، بیشتر آمریکایی ها چنین احساسی دارند.

در پاسخ به این نگرانی ها ، گوگل در اوایل سال جاری اعلام کرد که این شرکت قصد دارد استفاده از کوکی های شخص ثالث را در Google Chrome ریشه کن کند. اپل همچنین اخیراً برای خاموش کردن ردیابی IDFA ، نرم افزار iOS را تغییر داده است که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تبلیغات هدفمندی را برای افراد ارسال کنند.

در حالی که مصرف کنندگان نگران حریم خصوصی داده ها هستند ، برای برندها سخت است که این روش ها را از استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی حذف کنند.

اما راهی بهتر برای حفظ حریم خصوصی و همچنان تعامل با بهترین مارک ها برای مشتریان وجود دارد. به عنوان یک مصرف کننده ، باید گزینه های خود را بدانید.

تشخیص دهید که داده های شما مبادله ای برابر و صادقانه است

اول ، شرکت ها باید از مشتریان خود بپرسند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور