آنچه در داخل انبار آمازون اتفاق می افتد: راهنمای مهندس نرم افزار

عکس پروفایل ظهر رافائل هکر

آیا تاکنون فکر کرده اید که داخل انبار آمازون چه اتفاقی می افتد؟ به عنوان یک مهندس نرم افزار ، حوزه زنجیره تأمین بسیاری از چالش های فنی مانند اجرای یکی از بزرگترین کاتالوگ های جهان ، مرتبط با یکی از بزرگترین موجودی ها را دارد.

آمازون صدها مرکز تحقق (FC) را در اختیار دارد که حاوی حداکثر یک میلیارد واحد است. برای ایده بهتر ، یک FC بزرگتر از است 15 زمین فوتبال.

فهرست ، موجودی و پیشنهادات

ابتدا دو اصطلاح تعریف کنیم.

کاتالوگ لیست همه محصولات موجود در یک وب سایت خرده فروشی. یک محصول یک مورد فیزیکی (جلد ، خلاصه ، نویسنده یک کتاب) را توصیف می کند.

فهرست آنچه از نظر جسمی در انبار وجود دارد را لیست می کند ، این شامل فیزیکی است موارد معمولا با وزن ، اندازه آنها توصیف می شود

– یک پیشنهاد گزینه ای برای خرید کالای معین در یک برهه از زمان با قیمت مشخص است.

به عنوان مثال: اگر یک بفروشید Kindle Oasis 8Go color Graphite، این مرجع محصول شما است که در لیست خواهد شد کاتالوگ. اگر 1000 نفر از آنها را در یک انبار دارید ، هر مورد فیزیکی در فهرست ذکر شده است فهرست.

مهم است که درک کنیم یک مرجع محصول می تواند در فهرست باشد اما در موجودی موجود نباشد (موجودی شما موجود نیست ، از دست رفته است). یک مورد می تواند در موجودی کالا باشد و مرجع آن در کاتالوگ نباشد (محصول به دلایل ایمنی فراخوان می شود ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور