استفاده از سنسورهای اینترنت اشیا در بهداشت و درمان برای جلوگیری از COVID-19

عکس پروفایل نویسنده

@تانزیلیدریسیمحمد تانزیل ادریسی

من Tech Guy هستم و در داخل خلاقیت زیادی دارم. من نویسنده ، بنیانگذار و توسعه دهنده هستم. اگرچه ، من بسیار در زمینه AI / ML یافت می شوم.

اینترنت اشیا – اینترنت اشیا – یک فناوری نوآورانه است که شامل مجموعه ای از دستگاه های بهم پیوسته است که بدون دخالت انسان ، داده را انتقال می دهد. اینترنت اشیا already در حال حاضر در خانه های هوشمند مانند نور اتوماتیک یا دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند که با استفاده از بلندگوهای هوشمند یا تلفن های هوشمند از راه دور به صورت خودکار کنترل می شوند و به راحتی قابل کنترل هستند. از آنجا که این فناوری از تعامل انسانی استفاده نمی کند ، به ابزاری عالی برای تبادل موثر داده تبدیل خواهد شد زیرا خود این داده ها را جمع آوری کرده و به صورت خودکار ارسال می کند. در حال حاضر ، مشکلات زیادی در مراقبت های بهداشتی بوجود آمده است زیرا کارکنان بهداشت نمی توانند به همه بیماران خود برسند ، اما اکنون اینترنت اشیا می تواند به حل این مشکل کمک کند.

مطالعات مختلف

پلت فرم سیستم پزشکی ابری یکپارچه IoT شامل عملکردهای اصلی اینترنت اشیا است و دارای یک واحد پردازش گرافیکی اصلی (GPU) است. سیستم های رایانش ابری متصل به پرونده های الکترونیکی پزشکی موجود – بایگانی تصاویر و ارتباطات می توانند در تشخیص مایع و تشخیص هوشمند بهتر کمک کنند.

این ده عملکرد زیر در اینترنت اشیا است که برای کمک ، نظارت و کنترل کیفیت پزشکی مفید تلقی می شوند.

ده عملکرد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور