آیا پرداخت هزینه برای یادگیری جاوا ‘بازی احمقانه’ است؟

مردم روزانه حدود 2.5 کوینتیلیون بایت داده ایجاد می کنند. دسترسی به حجم عظیمی از این اطلاعات برای همه آزاد است. آموزش آنلاین رایگان مزایای خود را دارد ، اما همیشه بهترین گزینه نیست. ما نکاتی را درباره نحوه تحصیل رایگان به شما ارائه می دهیم و تصمیم می گیرید که زمان آن رسیده است که به خدمات پولی بروید. برای افرادی که باید کار ، خانواده و تحصیل را ترکیب کنند ، ممکن است چندین سال طول بکشد. بهترین راه برای یادگیری جاوا این است که هر روز زمانی را به خواندن و انجام تمرینات اختصاص دهید. برای سرمایه گذاری زمان زیادی آماده باشید.

تصویر
عکس پروفایل جانی هکر نون

جانی

توسعه دهنده ارشد جاوا و مدرس جاوا در دوره های برنامه نویسی Learning Tree International.

اینترنت آنقدر اطلاعات دارد که می توان همه چیز را یاد گرفت به معنای واقعی کلمهبه

هر نحو ، هر زبان برنامه نویسی ، هر تخصص – هیچ چیز غیر ممکن نیست.

به گفته TechJury ، مردم روزانه حدود 2.5 کوینتیلیون بایت داده ایجاد می کنند! و دسترسی به حجم عظیمی از این اطلاعات برای هرکسی رایگان است.

من یک توسعه دهنده جاوا هستم و به یقین می دانم که هر کس می تواند جاوا را از وبلاگ های رایگان ، فیلم های YouTube و کلاس های رایگان در سیستم عامل های مختلف آموزشی یاد بگیرد.

با این حال ، این همیشه بهترین گزینه نیست و من می خواهم توضیح دهم که چرا باید خدمات آموزشی پولی وجود داشته باشد ، و چه زمانی زمان تغییر آموزش آنلاین رایگان به خدمات پولی فرا رسیده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور