گوگل با استفاده از الگوریتم MUM طراحی مجدد جستجو را اعلام کرد

گوگل اعلام کرد که MUM در برخی از جستجوهای جستجوی Google ادغام می شود. صفحه نتایج جستجوی Google در حال تغییر است که روش های جدیدی را برای کشف و کشف موضوعات مربوط به جستجوهای خاص ارائه می دهد.

این روش جدید جستجو بر روش قدیمی جستجوی پاسخ ها افزوده می شود و روش بصری تری را برای کشف موضوعات معرفی می کند.

گوگل در ماه های آینده کاربران را در زمینه جستجوی مجدد برای برخی جستجوها که بصری تر هستند ، مسیرهای موضوعی را راهنمایی می کند.

ظاهراً یکی از این تغییرات در حال جستجو است.

الگوریتم Google MUM

پیشتر در سال 2021 گوگل یک الگوریتم جستجوی جدید ارائه داد که می تواند در زبان ها و تصاویر جستجو کرده و به سوالات پیچیده پاسخ دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این الگوریتم MUM نامیده می شود که مخفف عبارت Multitask Unified Model است.

ویژگی که گوگل بیشتر از آن استفاده می کند ، قابلیت جستجو با تصاویر به جای متن است.

گوگل قبلاً ادغام MUM را در برنامه Lens خود در ماه های آینده اعلام کرده است.

مربوط: مقالات پژوهشی ممکن است نشان دهند Google MUM چیست

چگونه Google MUM جستجو را تغییر می دهد

الگوریتم MUM در جستجوی گوگل معرفی می شود و تغییرات چشمگیری در کل مفهوم جستجو ایجاد می کند.

کاربران در حال حاضر به دنبال پاسخ هستند. اما این روش جدید جستجو به کاربران کمک می کند تا کارهای پیچیده تری را کشف کرده و در عین حال روش کاملاً متفاوتی برای ارائه پاسخ ها ، به ویژه با تصاویر ارائه دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

هدف از این تغییرات ، جستجوی بصری تر است.

بازطراحی جستجوی گوگل

گوگل این تغییر را طراحی مجدد جستجو توصیف کرد و دقیقاً همان چیزی است که هست.

این نسخه جدید جستجو سه قدم بزرگ از موتور جستجوی ده پیوند آبی قدیمی فاصله می گیرد.

MUM به سه روش مهم جستجو را تغییر می دهد:

  1. مواردی که باید بدانید
  2. بزرگنمایی موضوع
  3. نتایج جستجوی بصری قابل مرور

مربوط: Google MUM در حال ورود به لنز است

نکات گوگل که باید بدانید چیست؟

چیزهایی که باید بدانید”ویژگی Google MUM را برای درک همه روش هایی که کاربران یک موضوع را کشف می کنند ، در خود جای داده است. گوگل نمونه ای از عبارت کلیدی “،نقاشی اکریلیک. »

گوگل خاطرنشان می کند که بیش از 350 موضوع مرتبط با آن عبارت کلیدی وجود دارد.

چیزهایی که باید بدانید“ویژگی مربوطه یا محبوب ترین را مشخص می کند”راه ها”که کاربران در مورد آن موضوع تحقیق می کنند و محتوای وب سایت بیشتری را که مربوط به آن است نشان می دهند.

بنابراین جستجوی Google به جای اینکه منتظر بماند تا کاربران جستجوهای بعدی را انجام دهند ، موضوعات مرتبط را پیش بینی کرده و محتوا را نشان می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

نحوه عملکرد این ویژگی جستجوی جدید به شرح زیر است:

به عنوان مثال ، ما می توانیم بیش از 350 موضوع مربوط به نقاشی اکریلیک را شناسایی کرده و به شما در پیدا کردن مسیر مناسب برای کمک به شما کمک کنیم. “

انیمیشن ویدئویی ویژگی “چیزهایی که باید بدانید”

بررسی موضوع در جستجوی Google

دومین ویژگی جدید با عنوان زوم موضوعی نامیده می شود. این ویژگی به جستجوگر اجازه می دهد تا در موضوعات مرتبط وارد و خارج شود.

یک جستجوگر می تواند موضوع را گسترش داده یا روی یک موضوع فرعی دقیق تر بزرگنمایی کند.

اکتشاف بصری

سومین ویژگی جدید MUM ویژگی ای است که به نظر می رسد اکنون در جستجوی Google موجود است.

کاوش بصری یک روش جدید بصری برای کشف یک موضوع است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این ویژگی جدید برای همه جستجوها نشان داده نمی شود.

محدود به جستجوگرانی است که قصد کاربر الهام گرفتن از آنها است.

گوگل اینگونه توضیح می دهد:

“این صفحه نتایج بصری جدید برای جستجوهای که به دنبال الهام هستند ، مانند” ایده های تزئین هالووین “یا” ایده های عمودی باغ داخلی “، طراحی شده است و می توانید امروز آن را امتحان کنید.”

چگونه Google MUM و AI در حال تغییر جستجو هستند

به نظر می رسد این روش های جدید جستجو برای کمک به جستجوگران برای کشف وب سایت های بیشتر و صفحات وب بیشتر در وب طراحی شده است.

گوگل به جای محدود کردن کاربران به ده پیوند آبی ، جستجوی موضوعات را در وب سایت های بیشتر از روش ده پیوند آبی قدیمی برای جستجوگران آسان می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

این باید برای ناشران خبر خوبی باشد.

برای این کار چگونه سئو می کنید؟ من گمان می کنم که هیچ چیزی در پایان گوگل به اندازه بهینه سازی جستجو تغییر نخواهد کرد.

روش سنتی انجام کارهایی که در آن از برچسب ها و عناوین عنوان برای رها کردن کلمات کلیدی با ترافیک بالا در Keyword-1 استفاده می شود ، سبک کلیدواژه 2 SEO باید بازنگری شود ، اما چندین سال است که چنین است.

پیروی از دستورالعمل های گوگل در مورد عناوین و سرفصل ها با استفاده از آنها برای توضیح واقعاً صفحه وب و بخش های صفحه وب مفید است.

درک آسان صفحه وب یکی از ویژگی های اصلی SEO خوب است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

استناد

اعلان Google را در MUM در جستجوی Google بخوانید

چگونه هوش مصنوعی اطلاعات را مفیدتر می کند

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور