آدرسهای بروزرسانی Elementor هسته های وب اصلی

افزونه محبوب صفحه ساز WordPress Elementor از بروزرسانی متمرکز بر ارائه بارگذاری سریعتر صفحه خبر داد. این به روز رسانی کارایی بهبود یافته ای را در نحوه تحویل فایل های JavaScript و CSS معرفی می کند. این تغییرات نویدبخش بهبود نمرات Core Web Vital است.

طبق اعلام Elementor:

“این شرکت چرخه توسعه خود را بهینه کرده و یک برنامه پنج مرحله ای ایجاد کرده است که در زمینه های عملکرد خاص مانند بهینه سازی بارگذاری دارایی ، کتابخانه های JavaScript / CSS ، بهینه سازی داخلی JavaScript و CSS ، بهینه سازی بازگرداندن و پردازش رندر ، و خروجی کد باریک تر ایجاد شده است.

طرح Elementor تضمین می کند که تمام جنبه های عملکرد پیشرفت قابل توجهی را در جلو و عقب دریافت می کنند. “

Elementor همچنین راهی برای ناشران معرفی کرده است تا نحوه بارگذاری فونت های Google را با کارآیی بیشتری نشان دهد:

“ویژگی جدید بارگیری قلم Google تجربه بارگیری کاربران را شخصی می کند ، آنها را قادر می سازد نحوه بارگیری قلم های Google توسط Elementor را تغییر دهند. تنظیمات داشبورد Elementor به صورت خودکار ، تعویض ، مسدود کردن ، اختیاری و بازگشت به مرحله ارائه می شود. “

هسته هسته وب

Core Web Vital معیارهایی است که برای اندازه گیری تجربه واقعی صفحه وب برای کاربران واقعی در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. این اندازه گیری ها توسط کاربرانی که در Chrome تصمیم گرفته اند اطلاعاتی را ارائه دهند که سپس به عنوان گزارش تجربه کاربری Chrome (CrUX) جمع آوری می شود ، جمع آوری می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این داده ها هستند که برای ایجاد امتیازات Core Web Vital برای وب سایت ها استفاده می شوند که در ژوئن 2021 به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل می شوند.

میزبانی یک وب سایت در یک سرور سریع نمره اصلی ویتال های وب را بهبود نمی بخشد زیرا مشکلاتی که باعث ایجاد ویتامین های اصلی وب می شود در کد خود وب سایت است.

تحویل سریعتر آن کد از یک میزبان وب سریع ، کدی را که باید در یک دستگاه تلفن همراه بارگیری و ارائه شود رفع نمی کند.

به همین دلیل برای سازندگان الگوهای وب سایت و صفحه سازها مهم است که کدی را که کاربرانشان به آن اعتماد می کنند ، کارآمدتر کنند.

آنچه Elementor اعلام کرد تلاش مجدد آنها برای ارائه کارآمدتر کد صفحه وب است تا به ناشران کمک کند تجربه کاربری بهتری به بازدید کنندگان سایت خود دهند و به ناشران در رتبه بندی بهتر کمک کنند.

چرا جاوا اسکریپت و CSS می توانند مسئله ساز باشند

JavaScript و Cascading Style Sheets (CSS) پرونده هایی هستند که به ترتیب قابلیت و سبک بصری صفحات وب را ارائه می دهند. یک فایل جاوا اسکریپت می تواند فرم تماس را کار کند و Cascading Style Sheet به مرورگر می گوید از چه رنگ ها و قلم هایی استفاده کند (در میان سایر داده های مربوط به سبک بصری).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وقتی شخصی از یک صفحه وب بازدید می کند ، مرورگر برای ایجاد (ارائه) صفحه وب این پرونده ها را بارگیری می کند. اما ارائه صفحه وب هر زمان که با یک پرونده JavaScript یا CSS مواجه شود متوقف می شود. به همین دلیل به آنها Render Blocking Files گفته می شود.

در حالی که تاکتیک های کدگذاری برای به تأخیر انداختن بارگیری پرونده ها یا بارگیری آنها به صورت موازی (همزمان با سایر پرونده ها) وجود دارد ، برای تکمیل ارائه صفحه وب ، آنها باید همچنان فعال شوند (به اصطلاح).

روش ایده آل این است که تعداد پرونده هایی را که باید بارگیری شوند به حداقل برسانید. بهترین روش این است که حداقل مقدار مطلق جاوا اسکریپت و CSS را برای ایجاد یک صفحه وب مشخص بارگیری کنید.

به عنوان مثال ، اگر یک صفحه وب حاوی فرم تماس نباشد ، دیگر نیازی به بارگیری پرونده های لازم برای ایجاد فرم تماس نیست.

این روش کارآمدتر برای بارگیری JavaScript و CSS ، بارگذاری مشروط نامیده می شود. این به این معنی است که آنها را در صورت نیاز بارگیری کنید و در صورت عدم نیاز بارگیری نکنید.

و این بخشی از آنچه Elementor اعلام کرده است.

Elementor اکنون کارآمدتر است

آنچه Elementor تغییر داد این بود که بسیاری از فایلهای JavaScript را فقط در صورت نیاز بارگیری کنید. که بارگذاری مشروط پرونده ها نامیده می شود. Elementor به من تأیید کرد که آنها قصد دارند بارگذاری مشروط CSS را نیز در آینده نزدیک آغاز کنند.

به گفته Elementor:

“کتابخانه های Lightbox ، Screenful ، Dialog و Share به صورت مشروط بارگذاری می شوند …”

Elementor همچنین اعلام کرد:

“پرونده CSS آیکون های الکترونیکی همچنین به دو کتابخانه جداگانه تقسیم شده است – frontend و backend – تا 50 کیلوبایت در هر بارگذاری صفحه صرفه جویی کنید.”

پیشرفت دیگر این است که CSS که فقط بازدیدکنندگان سایت را که ویراستار هستند تحت تأثیر قرار می دهد ، به طور خودکار برای همه کاربران بارگیری نمی شود. این بدان معناست که اگر بازدید کننده سایت ویرایشگر نباشد ، مرورگر وی پرونده های کمتری را برای رندر کردن صفحه وب بارگیری می کند و 17 کیلوبایت صرفه جویی می کند.

تیم Elementor این را با من در میان گذاشتند:

“هم تیم تحقیق و توسعه و هم تیم SEO ما از 6 ماه گذشته روی این پروژه کار کرده اند و اطمینان حاصل کرده اند که Elementor کاملاً با تغییر الگوریتم Google Web Web Vital سازگار است. ما بر کاهش تعداد عناصر DOM ، بهینه سازی فرآیند ارائه ، بارگذاری دارایی پویا و موارد دیگر تمرکز کرده ایم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Elementor دوره هایی را برای بهبود وب هسته های اصلی منتشر می کند

علاوه بر تغییرات کد ، Elementor گام دیگری را برای ارائه دوره های YouTube برداشته است تا به آنها کمک کند تا بهترین روش ها را برای ساخت سایت هایی که تجربه کاربری سریع تری دارند ، درک کنند.

“برای راهنمایی مردم از طریق این به روزرسانی ، ما چندین مقاله آموزشی عالی از جمله دوره جدید بهبود عملکرد در وب سایت شما ایجاد کرده ایم. این نگاهی به کل روند خواهد داشت ، زیرا عملکرد براساس ترکیبی از عوامل است نه فقط پلت فرم انتخاب وب سایت شما. “

دوره های بهینه سازی Elementor را در YouTube اینجا مشاهده کنید.

Elementor ابتکار عمل را بر عهده می گیرد

این بسیار دلگرم کننده است که می بینیم شرکت های بیشتری در انجام این به روزرسانی های مهم قدم برمی دارند. اعلامیه Elementor برای کاربران این افزونه تحرک مهیجی است و بقیه اکوسیستم وردپرس را از افزونه ها تا تم سازها تحت فشار قرار می دهد تا از نوآوری های آن مطلع شوند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور