پیام کوتاه بازاریابی 101: چگونه شروع کنیم

آواتار کاربر

@پاکسازیClearout – سرویس تأیید اعتبار و تأیید ایمیل

دقیق ترین و به طور کامل تأیید کننده ایمیل با سازگار با GDPR

بیش از 5 میلیارد نفر در جهان می توانند پیام کوتاه ارسال و دریافت کنند و 90٪ از اینگونه پیام ها طی 4 دقیقه پس از تحویل خوانده می شوند. نرخ باز بالا این اطمینان را می دهد که تقریباً همه پیامهای مهم بلافاصله خوانده می شوند. این اعداد و افزایش نیازها به خدمات دیجیتالی و درخواستی نشان دهنده این است که در صورت استفاده صحیح ، بازاریابی از طریق پیام های کوتاه می تواند مطمئن ترین کانال ارتباطی تلفن همراه باشد.

بازاریابی از طریق پیام کوتاه چندین هدف دارد و از مواردی برای مدیریت و رشد تجربه مشتری و موفقیت کلی برند استفاده می کند. در زیر ذکر شده است روشهایی که چگونه پیامک تجربه کاربران خدمات دیجیتالی شما را بهبود می بخشد.

چگونه بازاریابی پیامکی تجربه مشتری را بهبود می بخشد؟

1. سریع و مستقیم به یک بازار گسترده تر دسترسی پیدا کنید

این ویژگی پیامک ، آن را به راهی ایده آل برای ارتباطات هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان تبدیل می کند.

پیام های اس ام اس نشان دهنده بی واسطه بودن است و با بخش عمده ای از مردم که یک تلفن هوشمند دارند ، پیام کوتاه به بازار گسترده تری دسترسی پیدا می کند. 45٪ از مبارزات پیامکی ، ROI قابل توجهی تولید می کند ، و این یک انتخاب محبوب در میان بازاریابان است. آنها می توانند با استفاده از دو روش ارتباطی برای ارتباط عمیق تر با مشتریان ، پیام متنی انبوه را انتخاب کنند.

بیشتر مشتریان نیز …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور