چگونه Snowflake به یک شرکت 70 میلیارد دلاری تبدیل شد

عکس نمایه Scott D. Clary Hacker ظهر

@scott-d.-claryاسکات دی کلاری

میزبان پادکست داستان موفقیت | بنیانگذار / مدیر عاملROIOverload | فوربس ، هاکرنون ، استارت آپ

امروز قصد دارم در مورد Snowflake و چگونگی تبدیل شدن آن به بزرگترین IPO در تاریخ نرم افزار صحبت کنم.

برای اینکه شما در مورد میزان این IPO تصور کنید ، Berkshire Hathaway – به رهبری وارن بافت ، بیش از 50 سال است که در IPO شرکت نکرده است. اما آنها کلاه خود را به حلقه انداختند و 250 میلیون سهام در یک مکان خصوصی به عنوان بخشی از IPO خریداری کردند.

این IPO چقدر هیجان انگیز بود.

اما بیایید آن را به ابتدا برگردانیم.

Snowflake چگونه به چنین رشد خارق العاده ای دست یافت و بزرگترین سرمایه گذاران جهان را به خود جلب کرد؟

Snowflake 4 کار برجسته انجام داد که برای رسیدن به این نقطه عطف باورنکردنی انجام داد.

  1. سیستم عامل داده مبتنی بر ابر را کامل کنید.
  2. مدل سنتی قیمت گذاری SaaS را از قیمت گذاری مستقر در هر صندلی به یک مدل استفاده تغییر داد.
  3. استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب خود را کامل کردند.
  4. مدیریت استراتژیک ساخته شده قبل از IPO را تغییر می دهد.

اکنون برای اهداف این مقاله ، ما در شماره 3 تمرکز خواهیم کرد و ABM (استراتژی بازاریابی مبتنی بر حساب) آنها را شکسته خواهیم کرد.

چرا من در مورد 1 ، 2 یا 4 صحبت نمی کنم؟

خوب.

1 شما به احتمال زیاد در حال ساخت یک پلت فرم جدید مبتنی بر ابر نیستید که با بزرگترین IPO در تاریخ نرم افزار تا به امروز رقابت کند (ببخشید …