پادکست ها روشی کارآمد برای دسترسی به کاربران و به تصویر کشیدن نام تجاری شما از طریق صدا هستند. حتی اگر پادکست خود را نداشته باشید، شرکت شما همچنان می تواند از آنها به نفع شما استفاده کند.
چگونه؟ تبلیغات پادکست
این صفحه شش نمونه مختلف از تبلیغات پادکست را برای الهام بخشیدن به کمپین شما و شما را در مورد اینکه تبلیغات صوتی موثر به نظر میرسد، تجزیه و تحلیل میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید:
آیا می خواهید مستقیماً به تبلیغات پادکست بروید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید تا در این فرآیند با یک متخصص بازاریابی دیجیتال چت کنید!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)
تبلیغات پادکست چیست؟
تبلیغات پادکست نوعی تبلیغ است که در قسمتهای پادکست یا بین قسمتهای پادکست انجام میشود و به شما امکان میدهد مستقیماً از طریق صدا با کاربران صحبت کنید. میتوانید تبلیغ را خودتان ایجاد کنید یا از مجری برنامه بخواهید در حین تبلیغ محصولات و خدمات شما درباره برند شما صحبت کند.
چرا از تبلیغات در پادکست استفاده کنیم؟
پادکست ها قالبی منحصربفرد و مرتبط هستند که به شما امکان می دهند از راه های جدیدی به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. میتوانید با مخاطبان توجهی ارتباط برقرار کنید – بسیاری از پادکستها از قسمتهای طولانیتری تشکیل شدهاند، و گوش دادن به آنها در هر ثانیه به یک فرد توجه نیاز دارد.
به علاوه، این تبلیغات کمتر مزاحم می شوند. اگر از میزبان بخواهید در مورد شرکت شما صحبت کند، شنونده بیشتر علاقه مند می شود. این مانند بازاریابی تأثیرگذار است زیرا میزبان شما را به دنبال کنندگان اختصاصی خود توصیه می کند که با آنها اعتماد ایجاد کردند.
به علاوه، تبلیغات پادکست می تواند مقرون به صرفه باشد. راه هایی برای ایجاد تبلیغات موثر بدون صرف تمام بودجه خود در یک مکان وجود دارد.
بهترین روش ها برای تبلیغات پادکست
اگر می خواهید تبلیغات پادکست موثری ایجاد کنید، چند مرحله خاص وجود دارد که باید انجام دهید. بهترین تبلیغات پادکست موارد زیر را انجام می دهند:
- یک مخاطب واضح ایجاد کنید: برای تبلیغ مناسب، باید دریابید که مخاطب هدف شما به چه چیزی گوش می دهد. به دنبال همپوشانی در بازار پادکست و مخاطبان خود باشید تا بهترین فضاهای تبلیغاتی را پیدا کنید.
- مختصر باشید: تبلیغات خود را به درستی نگه دارید. اگر یک اسکریپت برای کاربران می نویسید، به این موضوع اهمیت ندهید – نشان دهید که برند شما ارزش کار کردن با آن را دارد و در عین حال صریح است.
- یک فراخوان برای اقدام واضح (CTA) اضافه کنید: اطمینان حاصل کنید که کاربران می دانند پس از پایان گوش دادن به تبلیغ شما چه کاری انجام دهند. میتوانید از میزبان بخواهید پیوندی را در توضیحات قسمت قرار دهد یا URL وبسایت شما را شفاهی برای شنونده به اشتراک بگذارد.
نگاهی به نمونههای کپی تبلیغات پادکست در زیر میتواند به شما کمک کند این بهترین شیوهها را هنگام استفاده از آنها تجسم کنید.
6 نمونه تبلیغات پادکست
در اینجا شش نمونه از تبلیغات پادکست وجود دارد که به شما در شروع ایجاد کمک می کند:
- گرامر
- قهوه کیمبو
- نیروی فروش
- آرما
- جنی کین
- پایتخت یک
بیایید در زیر شیرجه بزنیم!
1. دستور زبان
اولین بار در لیست ما از بهترین تبلیغات پادکست Grammarly است که یک سری از تبلیغات پادکست قبل از پخش را با Spotify اجرا کرد. هدف این تبلیغ افزایش آگاهی در مورد بهروزرسانی اخیر Grammarly است که به کاربران کمک میکند بسته به مخاطب، لحن نوشتههای خود را بگیرند و تغییر دهند.
پیام های کوتاه در مورد چگونگی ارتباط کلیدی در کار صحبت می کنند. سپس، توضیح میدهد که چگونه پیشنهادات لحن پیشرفته Grammarly Premium به شما کمک میکند همیشه پیام مناسب را ارسال کنید.
این آگهی با گفتن کاربر به Grammarly.com بسته می شود تا به صورت رایگان ثبت نام کند و در صورت ارتقاء به خدمات برتر از 20 درصد تخفیف برخوردار شود.
چه کارهایی
- طول آگهی
- لحن مثبت و شاد
- تخفیف برای کاربرانی که به خدمات پریمیوم ارتقا یافته اند
2. قهوه کیمبو
بعدی در لیست ما، Kimbo Coffee، نمونه دیگری از Spotify است. Cafè do Brasil اخیراً نام تجاری تجارت الکترونیک خود را به نام Kimbo Coffee راه اندازی کرده است و Spotify را برای اجرای تبلیغی برای تبلیغ غلاف قهوه خود انتخاب کرده است. قبل از این، آنها ارتباط قوی با قهوه آسیاب شده داشتند، بنابراین باید توجه محصول جدید خود را جلب کنند.
آنها از تبلیغات صوتی غیرقابل پرش در Spotify برای کمک به گسترش آگاهی در مورد غلاف های قهوه جدید استفاده کردند. این شرکت ایتالیایی کل کشور را برای رویکردی گسترده به تبلیغات هدف قرار داده است.
چه کارهایی
- رویکرد کلی و فراگیر برای یک محصول جدید
- تبلیغات بدون پرش برای جلوگیری از اجتناب کاربران از پیام
- چندین نسخه تبلیغاتی برای جلوگیری از پخش بیش از حد تبلیغات
3. نیروی فروش
تبلیغات در پادکستها صرفاً تجاری به مصرفکننده (B2C) نیستند. تصمیم گیرندگان تجارت به کسب و کار (B2B) وجود دارند که به پادکست ها گوش می دهند و تبلیغات را نیز می شنوند. اگر مخاطب B2B دارید، ارزش ایجاد تبلیغات را دارد.
Salesforce، نمونه تبلیغات پادکست بعدی ما را در نظر بگیرید. آنها کمپینی را با Spotify راهاندازی کردند که شامل تبلیغات صوتی، نمایشی و ویدیویی برای لیستهای پخش و پادکستهایی بود که رهبران تجاری اغلب به آنها گوش میدادند. برخی از تبلیغات تبلیغاتی از پیش ضبط شده بودند که در طول قسمت پخش می شدند، اما برخی دیگر توسط میزبانان ضبط می شدند.
همه تبلیغات مشتری 360 را تبلیغ کردند – ابزاری از Salesforce که به متحد شدن تیم ها و شرکت ها برای انجام کارهای بیشتر کمک می کند.
چه کارهایی
- فرمت های متعددی که مناسب کاربران مختلف است
- هدف گذاری مخاطب B2B
- فرصت های مختلف برای دیدن اینکه کدام تبلیغ بهتر عمل می کند
4. سلاح
بعدی در لیست نمونههای کپی تبلیغات پادکست، Armra، یک شرکت مواد مغذی است. برای این مثال، Armra با پادکست کار کرد تو با پیت هلمز عجیب شدی در بخش “انتخابات پیت”.
پیت، مجری برنامه، در ابتدای اپیزود درباره آرمرا به عنوان یکی از آخرین «انتخابهای» خود صحبت میکند، یا چیزهایی که دوست دارد با مخاطبانش به اشتراک بگذارد که فکر میکند محصولات باکیفیتی هستند. او در مورد Armor Colostrum، یک ماده مغذی از Armra صحبت می کند و اینکه مصرف آن چه احساسی در او ایجاد کرده است.
پیت از لحن مکالمهای استفاده میکند و توضیح میدهد که چگونه به او در تمرین و بازیابی عضلات کمک کرده تا سریعتر احساس بهتری داشته باشد. در پایان، او یک کد تخفیف از شرکت ارائه میدهد و وبسایت آنها را برای دسترسی آسان به صورت املا مینویسد.
چه کارهایی
- لحن شخصی و محاوره ای میزبان که با شنوندگان صحبت می کند
- سبک کوتاه و بدون وقفه
- حقایق و داده ها به طور مستقیم از شرکت
- کد تخفیف
5. جنی کین
در مرحله بعد، ما از جنی کین، یک شرکت پوشاک حمایت مالی داریم. این تبلیغ در پادکست پخش شد تحت تأثیر دنی آستین قرار گرفت.
این تبلیغ ساده و سرراست است – دنی در مورد اینکه چگونه جنی کین برای تازه کردن کمد لباس شما با قطعات باکیفیت، که برخی از آنها را نام می برد، عالی است صحبت می کند. او در مورد اینکه چگونه خودش از جنی کین خرید می کند و اینکه اگر می خواهید لباس هایی مانند او تهیه کنید، اینجا جایی است که باید بروید صحبت می کند.
شنونده هم وقتی آنلاین میشه و کد قسمت رو وارد میکنه تخفیف میگیره.
چه کارهایی
- مخاطبان سبک زندگی برای پادکست با نام تجاری همپوشانی دارند
- لحن گفتگو از طرف میزبان
- ارتباط مخاطب
6. پایتخت یک
آخرین نمونه در لیست نمونه های کپی تبلیغات پادکست ما از Capital One است. این تبلیغ به طور خاص در نمایش NPR رخ می دهد کیت زندگی قبل از شروع نمایش
این تبلیغ 20 ثانیه ای توضیح می دهد که Capital One چیست و چگونه آنها حساب های جاری را بدون کارمزد، حداقل یا کارمزد اضافه برداشت ارائه می دهند. تبلیغات کوتاه و ساده، توجه پادکست را منحرف نمی کند و کاربران را تشویق می کند که بیشتر به آنها دسترسی پیدا کنند و بیشتر بیاموزند.
چه کارهایی
- طول آگهی
- موقعیت آگهی قبل از محتوای معمولی
- حقایق سریع در مورد شرکت
کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما
مشاهده نتایج بیشتر
WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:
3 میلیارد دلار
در درآمد مشتری
7.8 میلیون
سرنخ برای مشتریان ما
5.2 میلیون
تماس های تلفنی مشتری
تبلیغات در پادکست ها را با WebFX شروع کنید
داشتن شریک در تبلیغات پادکست می تواند این روند را ساده کند. اگر برای ایجاد تبلیغات پادکست موثر و سرگرم کننده مانند موارد ذکر شده در بالا کمک می خواهید، WebFX می تواند کمک کند.
به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال پیشرو، ما می دانیم که برای ایجاد تبلیغات دیجیتالی که کاربران را مجذوب خود می کند، چه چیزی لازم است. تیم ما تبلیغات را ایجاد و اجرا می کند و در عین حال مکان مناسبی را برای آپلود و پیگیری معیارهای تبلیغاتی شما پیدا می کند.
آیا می خواهید درباره خدمات تبلیغات پادکست ما بیشتر بدانید؟ امروز آنلاین با ما تماس بگیرید!