7 بهترین ابزار نظرسنجی NPS برای اندازه گیری وفاداری مشتریان شما

آیا مشتریان شما از محصولات شما و تجارت با شما راضی هستند؟ شما می توانید با انجام یک نظرسنجی امتیاز خالص پروموتر (NPS) متوجه شوید که آیا آنها از تجربه کلی خود راضی هستند یا خیر.

از ابزارهای نظرسنجی NPS برای جمع آوری بازخورد و تجزیه و تحلیل موثر داده های خود استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS موجود امروز هستید، در جای مناسبی هستید. برای کشف هفت مورد از بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS و نحوه انتخاب بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS مناسب برای کسب و کارتان به خواندن ادامه دهید.

7 بهترین ابزار نظرسنجی NPS برای اندازه گیری وفاداری مشتریان شما

بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS

  1. مخلص کلام – بهترین برای پرورش مشتریان خود با NPS و ویژگی های گزارش
  2. همه بازخوردها – بهترین برای انجام نظرسنجی های آفلاین و چند کاناله NPS
  3. زنده ماندن – بهترین برای انجام نظرسنجی های NPS از طریق برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه
  4. به خوبی – بهترین برای مشاغلی که به دنبال یک نرم افزار نظرسنجی NPS کاربر پسند هستند
  5. SurveyMonkey – بهترین برای مشاغلی که به دنبال ابزار نظرسنجی رایگان با الگوی نظرسنجی NPS و تجزیه و تحلیل هستند
  6. خوب بپرس – بهترین برای انجام نظرسنجی های NPS از طریق پیامک و ایمیل
  7. خوشحال – بهترین برای نظارت بر نمرات و نظرات NPS

وقتی اینجا هستید، برای دریافت آخرین اطلاعات و نکاتی در مورد حفظ رضایت مشتری و استراتژی های بازاریابی دیجیتال، در خبرنامه هفتگی رایگان ما مشترک شوید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

NPS چیست؟

NPS تجربه و وفاداری مشتریان شما را اندازه گیری می کند. این به شما می گوید که چقدر احتمال دارد کسب و کار شما را در مقیاس 0 تا 10 به دوستان یا همکاران خود توصیه کنند. این مقیاس دارای بخش های زیر است:

امتیازات دسته بندی این یعنی چی
9 تا 10 مروجین مشتریانی که این رتبه بندی ها را می دهند از تجربه خود با شما راضی هستند و احتمالاً شما را به شخص دیگری توصیه می کنند.
7 تا 8 غیرفعال ها این مشتریان خنثی هستند.
0 تا 6 مخالفان اینها مشتریان ناراضی هستند که احتمالاً کسب و کار شما را توصیه نمی کنند.

ابزار نظرسنجی NPS چیست؟

یک ابزار نظرسنجی NPS بازخورد مشتریان شما را جمع آوری می کند و پاسخ های نظرسنجی NPS آنها را تجزیه و تحلیل می کند. کسب و کارها از نرم افزار نظرسنجی NPS برای خودکارسازی فرآیند نظرسنجی NPS و نظارت بر رضایت مشتریان خود استفاده می کنند.

یک ابزار نظرسنجی NPS معمولاً دارای ویژگی های زیر است:

  • برنامه ریزی نظرسنجی
  • محاسبه NPS
  • تقسیم بندی مشتریان
  • داشبورد کاربر پسند
  • تولید گزارش
  • اعلان های زمان واقعی

7 بهترین ابزار نظرسنجی NPS

اکنون که می‌دانید ابزارهای نظرسنجی NPS چیست، بیایید به بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS که می‌توانید فهرست نهایی آنها را فهرست کنید، بپردازیم:

نرم افزار بررسی NPS قیمت آزمایشی رایگان یا طرح؟ بهترین برای
مخلص کلام از 16 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود آزمایشی 14 روزه رایگان مشتریان خود را با ویژگی های NPS و گزارش دهی پرورش دهید
همه بازخوردها از 49 دلار در ماه شروع می شود طرح محدود رایگان و آزمایشی رایگان 7 روزه انجام نظرسنجی های آفلاین و چند کاناله NPS
زنده ماندن از 53 دلار در ماه شروع می شود طرح محدود رایگان و آزمایش رایگان 10 روزه انجام نظرسنجی های NPS از طریق اپلیکیشن های دسکتاپ و موبایل
به خوبی از 59 دلار در ماه شروع می شود آزمایشی 14 روزه رایگان مشاغلی که به دنبال یک نرم افزار نظرسنجی کاربر پسند NPS هستند
SurveyMonkey از 25 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود طرح محدود رایگان در دسترس است کسب و کارهایی که به دنبال ابزار نظرسنجی رایگان با الگوی نظرسنجی NPS و تجزیه و تحلیل هستند
خوب بپرس برای قیمت با AskNicely تماس بگیرید هیچ یک انجام نظرسنجی NPS از طریق پیامک و ایمیل
خوشحال از 17 دلار در ماه شروع می شود طرح محدود رایگان در دسترس است نظارت بر نمرات و نظرات NPS

بیایید هر کدام را مرور کنیم:

1. خلاصه

قیمت: از 16 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود (14 روز آزمایش رایگان موجود است)

crm خلاصه

اگر به دنبال یک پلتفرم کاربر پسند هستید که بتواند کاری بیش از انجام یک نظرسنجی NPS انجام دهد، Nutshell را در نظر بگیرید. Nutshell یک CRM است که به شما امکان می‌دهد با ویژگی اتوماسیون ایمیل و فرم‌سازها، از مشتریان خود نظرسنجی کنید.

علاوه بر این، می توانید نتایج نظرسنجی خود را با ویژگی های گزارش و تجزیه و تحلیل آن تجزیه و تحلیل کنید. شما حتی می توانید یک گزارش نتایج نظرسنجی NPS ایجاد کنید. تجزیه و تحلیل نتایج شما همچنین با نمودارهای قابل درک آسان است که رضایت و وفاداری مشتریان شما را نشان می دهد.

2. همه بازخورد

قیمت: از 49 دلار در ماه شروع می شود (7 روز آزمایشی رایگان و طرح محدود رایگان موجود است)

همه بازخوردها

Zonka Feedback یک ابزار NPS و نظرسنجی رضایت مشتری است که می تواند بازخورد مشتریان شما را از طریق کانال های آنلاین مختلف جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند.

این نرم افزار نظرسنجی NPS دارای ویژگی های شخصی سازی مختلفی است، از جمله ایجاد تم های نظرسنجی سفارشی و افزودن لوگوی برند شما. Zonka Feedback به شما امکان می‌دهد سؤالات بعدی مشتریان خود را برای درک بهتر بینش آنها ارسال کنید.

3. Survicate

قیمت: از 53 دلار در ماه شروع می شود (آزمایش 10 روزه رایگان و طرح محدود رایگان موجود است)

survicate nps

Survicate یکی دیگر از نرم افزارهای نظرسنجی NPS است که می توانید از آن برای به دست آوردن بازخورد مشتریان استفاده کنید تا بتوانید خدمات خود را بهبود بخشید. این به شما امکان می دهد تا NPS و نظرسنجی های رضایت مشتری را از طریق ایمیل یا پیوندها انجام دهید. شما حتی می توانید از طریق دسکتاپ و برنامه های تلفن همراه خود نظرسنجی انجام دهید.

Survicate با تجزیه و تحلیل داخلی خود به شما کمک می کند نتایج NPS خود را تجزیه و تحلیل کرده و رضایت مشتری را بهبود بخشد. داشبورد آن به شما امکان می دهد نمرات NPS را در طول زمان ردیابی کنید.

آیا نیاز به تجزیه و تحلیل بیشتر دارید؟ پاسخ ها را با استفاده از فیلترها مرتب کنید و سایر عوامل (مانند مکان یا محصولات خریداری شده) را که بر رضایت مشتری شما تأثیر می گذارند، تجزیه و تحلیل کنید.

4. عالی

قیمت: از 59 دلار در ماه شروع می شود (14 روز آزمایش رایگان موجود است)

ابزار nicereply nps

Nicereply یک ابزار نظرسنجی است که به شما امکان می دهد رضایت مشتری و نظرسنجی های NPS را انجام دهید. می‌توانید نظرسنجی‌های خود را با استفاده از فونت‌ها، رنگ‌ها و آرم‌های برند سفارشی کنید.

این نرم‌افزار نظرسنجی NPS کاربرپسند دارای ویژگی همگام‌سازی است که پاسخ NPS را با نمایه مشتری مطابقت می‌دهد و به شما امکان می‌دهد تجربه و رضایت مشتری خاص را بهتر درک کنید. همچنین دارای تجزیه و تحلیل داخلی است که امتیازات NPS و نرخ پاسخ شما را ردیابی می کند.

5. SurveyMonkey

قیمت: از 25 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود (طرح محدود رایگان موجود است)

SurveyMonkey یک ابزار نظرسنجی با استفاده آسان است که می توانید از آن برای جمع آوری بینش مشتریان استفاده کنید. یک ابزار بازخورد آنلاین محبوب، طرح پولی SurveyMonkey به شما امکان می دهد نظرسنجی های NPS را انجام دهید.

یک الگوی NPS در این ابزار موجود است، بنابراین ایجاد فرم بسیار آسان است. می‌توانید نظرسنجی NPS خود را به گونه‌ای سفارشی کنید که سؤالات دیگری را شامل شود، مانند اینکه چرا مشتریان امتیاز خاصی را انتخاب کرده‌اند.

همچنین دارای تجزیه و تحلیل داخلی است تا بتوانید دریابید که کدام مشتریان مروج، منفعل یا مخالف هستند. در نتیجه، می تواند به شما در استراتژی کاهش ریزش مشتری کمک کند.

6. به خوبی بپرسید

قیمت: برای دریافت قیمت با AskNicely تماس بگیرید

یکی دیگر از ابزارهای نظرسنجی NPS که می توانید در نظر بگیرید AskNicely است. می تواند رضایت مشتری، امتیاز تلاش مشتری و نظرسنجی های NPS را از طریق ایمیل، وب یا پیامک انجام دهد.

می‌توانید AskNicely را با ابزارهایی مانند Slack یا CRM ادغام کنید و به شما امکان می‌دهد بازخورد و رضایت مشتری را به طور مؤثرتری مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید بینش‌های مشتری را در زمان واقعی با تیم خود به اشتراک بگذارید.

7. خوشحال

قیمت: از 17 دلار در ماه شروع می شود (طرح محدود رایگان موجود است)

نرم افزار nps خوشحالم

Delighted، آخرین ابزار نظرسنجی NPS در این لیست، به کاربران امکان می دهد نظرسنجی های NPS را با استفاده از یک الگوی قابل تنظیم اجرا کنند. همچنین می توانید از این ابزار برای نظرسنجی های دیگر مانند NPS کارمند، امتیاز تلاش مشتری و رضایت مشتری استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل نتایج به لطف داشبورد آن که NPS را در طول زمان (روزانه، هفتگی یا ماهانه) به شما نشان می‌دهد، آسان است. شما حتی می توانید نظرات مختلف را بر اساس مقیاس های امتیازی جدا کنید. می‌توانید بین نظرات Promoters، Passives و Detractors جابه‌جا شوید.

داشبورد نرم افزار nps خوشحالم

چگونه بهترین ابزار نظرسنجی NPS را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

مانند اکثر ابزارها و برنامه‌های تجاری، هیچ ابزار نظرسنجی NPS یکسانی وجود ندارد. بنابراین در اینجا برخی از ملاحظات هنگام انتخاب از بین بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS وجود دارد:

  • کانال های توزیع: نظرسنجی های NPS خود را چگونه توزیع می کنید؟ فهرست کوتاه ابزارهای نظرسنجی NPS که می توانند نظرسنجی ها را از طریق کانال های مناسب برای مشتریان شما ارسال کنند. اگر در فروشگاه فیزیکی یا کیوسک خود نظرسنجی NPS انجام می دهید، برنامه هایی با این قابلیت ها را در نظر بگیرید.
  • قالب ها: ابزارهایی را با الگوهای نظرسنجی داخلی NPS (یا سایر الگوهای نظرسنجی مورد نیاز خود) در نظر بگیرید که می‌توانید با راهنمای سبک نام تجاری خود یا سؤالات بعدی سفارشی کنید. داشتن قالب های نظرسنجی روند شما را ساده می کند و حجم کاری تیم شما را کاهش می دهد.
  • حجم نظرسنجی: بیشتر ردیف‌های قیمت‌گذاری ابزارهای نظرسنجی NPS به تعداد مخاطبین نظرسنجی یا پاسخ‌ها بستگی دارد، بنابراین مطمئن شوید که ردیف مناسب را برای کسب‌وکار خود انتخاب کرده‌اید.
  • تجزیه و تحلیل داخلی و ویژگی های گزارش: نرم‌افزار نظرسنجی NPS را انتخاب کنید که می‌تواند به تیم شما کمک کند تا اعداد را خرد کرده و نتایج شما را تجزیه و تحلیل کند. اگر می‌خواهید فوراً به یک پاسخ اقدام کنید، ابزارهایی را در نظر بگیرید که تیم شما را در مورد پاسخ‌های جدید مطلع می‌کنند. آیا می خواهید امتیاز NPS خود را دنبال کنید و روندها را در دراز مدت مشاهده کنید؟ فهرست کوتاه ابزارهای NPS که دارای داشبورد بصری هستند.
  • تقسیم بندی مخاطب: نظرسنجی NPS به شما امکان می‌دهد بفهمید چه مشتریانی مروج، منفعل و مخالف هستند. برای پرورش فوری مروجین خود و رسیدگی به نگرانی های گروه های دیگر، یک ابزار نظرسنجی NPS را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد مشتریان خود را تقسیم بندی کنید.
  • ادغام: اطمینان حاصل کنید که ابزارهای نظرسنجی NPS که در فهرست نهایی قرار داده‌اید می‌توانند به‌طور یکپارچه با ابزارها و برنامه‌های موجود شما، مانند نرم‌افزار CRM یا پلت‌فرم داده‌های مشتری، یکپارچه شوند. به این ترتیب، می توانید داده های خود را یکسان کنید و مشتریان خود را بهتر درک کنید.
  • راحتی در استفاده: در نهایت، سهولت استفاده از ابزار را در نظر بگیرید. آیا با سطح دانش فنی و مهارت اعضای تیم شما مطابقت دارد؟ به دنبال نرم افزار نظرسنجی بصری باشید که تیم شما از استفاده از آن خرسند خواهد شد!

بود کارشناسی ارشد از هنر ما

WebFX پیشرو در صنعت بازاریابی و طراحی است.

آماده سرمایه گذاری در یک نرم افزار نظرسنجی NPS هستید؟

پلت فرم های نرم افزار نظرسنجی NPS ابزارهای مفیدی هستند که به شما امکان می دهند رضایت و وفاداری مشتریان خود را اندازه گیری کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا ریزش مشتری خود را کاهش دهید، بنابراین به طور بالقوه درآمد خود را افزایش دهید.

اگر برای مرتب کردن بهترین ابزارهای نظرسنجی NPS و بهبود رضایت مشتری خود به کمک نیاز دارید، با WebFX همکاری کنید. ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل هستیم که به مشتریان خود پشتیبانی و خدمات عالی را برای رسیدن به اهدافشان ارائه می دهیم.

شما به راحتی می توانید یک نظرسنجی NPS را با CRM کاربر پسند ما، Nutshell، تنظیم کنید. علاوه بر این، پلت فرم رشد بازاریابی ما، MarketingCloudFX، می تواند تمام داده های شما را ذخیره کند و نتایج نظرسنجی شما را تجزیه و تحلیل کند.

می خواهید شروع کنید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی دیجیتال ما!