چگونه فالوورهای توییتر خود را افزایش دهیم

لطفا توجه داشته باشید: این مقاله بیش از 10 سال قدمت دارد. اطلاعات ممکن است قدیمی باشد.

افزایش تعداد فالوورها چیزی است که بسیاری از کاربران جدید توییتر با آن دست و پنجه نرم می کنند. آنها تمام این حساب های بزرگ را با 20، 50 یا حتی 100 هزار فالوور می بینند و تعجب می کنند که چگونه به آنجا رسیده اند؟

سئو

امروز ما به شما نکات و ابزارهایی را در مورد چگونگی افزایش پیوسته دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌دهیم و همچنین مطمئن می‌شویم که برای جلوگیری از تعلیق حساب، مطابق دستورالعمل‌های توییتر بمانید. روش‌های خاصی وجود دارد که مجاز نیستند و آخرین چیزی که می‌خواهید این است که حساب خود را پس از تلاش سخت برای به دست آوردن یک دنبال‌کننده مناسب، معلق کنید.

کیفیت یا کمیت؟

این اولین چیزی است که باید از خود بپرسید. آیا گروه کوچکی از دنبال کنندگان می خواهید که بتوانید به راحتی جدول زمانی را پیگیری کنید و با همه تعامل داشته باشید یا می خواهید تا آنجا که ممکن است بزرگ شوید و از لیست های توییتر برای همگام شدن با توییت هایی که برایتان مهم است استفاده کنید؟

اگر یک حساب توییتر برای استفاده شخصی دارید، گزینه اول احتمالاً برای شما بهترین کار را خواهد داشت. اگر آرزوهای تجاری دارید و می خواهید نام تجاری یا کسب و کار خود را به بازار جهانی معرفی کنید، هدف شما این است که تا حد امکان به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید. افزایش فالوور در توییتر روشی آسان و کم هزینه برای تبلیغ کسب و کار یا برند شما در سراسر جهان است.

اینها چند ابزاری هستند که برای مدیریت حساب خود استفاده می کنیم. ابزارهای بسیار بیشتری وجود دارد، اما امروز ما به ابزارهایی که برای ما کار می کنند پایبند خواهیم بود.

  • FriendorFollow

    به سادگی نام کاربری خود را وارد کنید و به شما نشان می دهد چه کسی دنبال کننده نیست، چه کسی طرفدار است و دنبال کنندگان متقابل است. اگر با توییتر ارتباط برقرار کنید، به شما این امکان را می دهد که کاربران را دنبال یا لغو فالو کنید.

  • مدیریت فلیتر

    مشابه FriendorFollow اما پیشرفته‌تر است و می‌تواند حساب شما را برای آمارهای مختلف مانند کاربران بدون تصویر نمایه یا کاربرانی که ساکت هستند یا زیاد توییت می‌کنند فیلتر کند. یک ارتقاء حرفه ای در دسترس است، اما حالت اولیه تمام ویژگی هایی را دارد که یک کاربر معمولی به آن نیاز دارد.

  • سوسیالومف

    وقتی حساب شما شروع به رشد تصاعدی می کند، پیگیری همه دنبال کنندگان جدید شما دشوار می شود. اگر می خواهید برای همه دنبال کنندگان جدید خود پیام خوشامدگویی تنظیم کنید، این ابزاری است که باید از آن استفاده کنید. می توانید یک DM خودکار راه اندازی کنید و به دنبال کنندگان جدید خوش آمد بگویید. پیوندی به آن پیام اضافه نکنید زیرا این کاری است که همه انجام می‌دهند و فقط افراد را علامت‌گذاری می‌کند. چیزی خلاقانه و بدیع در محدوده 140 کاراکتر ایجاد کنید.

    همچنین ویژگی هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور خودکار وضعیت توییت را به روز کنید، اما این کار آنطور که باید در توییتر واقعی نگه دارید انجام نمی شود.

  • Twiends

    سرگرم کننده و اعتیاد آور بهترین راه برای توصیف این ابزار خواهد بود! شما در واقع می توانید از این برای افزایش آمار خود در توییتر، فیس بوک، وب سایت و یوتیوب استفاده کنید. می‌توانید برای برقراری ارتباط با سایر کاربران Twiends اعتبار کسب کنید و از آن اعتبار برای اجازه دادن به دیگران برای ارتباط با شما استفاده کنید. یه جورایی شبیه یه بازار حتی می‌توانید تنظیمات خود را تغییر دهید تا فالوورهای با کیفیت بالاتری دریافت کنید و اگر زمان کافی برای کسب اعتبار به صورت دستی ندارید، گزینه‌ای برای خرید اعتبار وجود دارد.

  • Twellow [DEPRECATED]

    اگر می خواهید فالوورهایی را در یک منطقه جغرافیایی یا دسته بندی خاص پیدا کنید، این ابزار برای شماست. این به شما امکان می دهد کاربران را در هر شهر یا از فهرست دسته بندی ها جستجو کنید. اگر یک کسب و کار محلی دارید و می خواهید به عنوان مثال با تمام کاربران توییتر در شهر خود ارتباط برقرار کنید، عالی است. همچنین می توانید در این ابزار فالو و آنفالو کنید.

پروفایل بک لینک خود را به طور کامل آنالیز کنید و لینک های بهتری بسازید

حالا چگونه فالوور بگیرم؟

همه موارد فوق به شما کمک می کند تا با شروع رشد حساب شما، فالوورهای جدید را مدیریت کنید. به دست آوردن فالوورهای جدید به روش های مختلفی امکان پذیر است.

  • کاربران را از لیست های دنبال کننده دنبال کنید. بسیاری از کاربران لیست هایی متشکل از افرادی ایجاد کرده اند که فالو را برگردانده اند، بنابراین اگر شما شروع به دنبال کردن آنها کنید، این احتمال وجود دارد که آن کاربران نیز شما را دنبال کنند.
    فقط گوگل: “دنبال کردن لیست توییتر”.
  • از ابزار Twellow برای پیدا کردن کاربران در محل یا شهر خود و ارتباط با آنها استفاده کنید.
  • در صورت استفاده از آن، پیوندهای توییتر را به وب سایت، وبلاگ و امضای ایمیل خود اضافه کنید.
  • از ابزار Twiends برای جذب فالوورهای جدید استفاده کنید.

از آنجایی که فالوورهای جدید شما شروع به کار می کنند، زمان استفاده از ابزارهای مدیریت حساب مانند FriendorFollow و ManageFlitter فرا رسیده است. ببینید چه کسی شما را دنبال کرده و چه کسی شما را دنبال نکرده است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید افرادی را که فالو را برگردانده‌اند لغو فالو کنید، اما افرادی را که فالو را برگردانده‌اند لغو فالو نکنید. اینها اقدامات بدی هستند که می توانند حساب شما را به حالت تعلیق درآورند. ما افراد مشهوری نیستیم که 500 هزار دنبال کننده داشته باشیم و فقط 10 کاربر را دنبال کنیم. حساب شما باید نسبت فالوور سالمی داشته باشد.

به یاد داشته باشید که وقتی از مرز 2000 فالوور عبور کنید، فقط 10 درصد بیشتر از تعداد فالوورهای خود می توانید فالو کنید. مثال: 3000 فالوور به شما امکان می دهد 3300 کاربر را دنبال کنید.

واقعی نگه داشتن

این چیزی است که همه چیز در مورد آن است. بد نیست سعی کنید دنبال کنندگان زیادی داشته باشید اما هیچ یک از کارهای زیر را انجام ندهید:

  • لینک محصول خود را بارها و بارها اسپم نکنید.
  • از ابزارهای توییت خودکار به جز یک پیامک خودکار معنی دار استفاده نکنید.
  • انبوه فالو و لغو فالو نکنید زیرا ممکن است حساب شما به حالت تعلیق درآید.
  • کسانی را که فالو را برمی‌گردانند فقط برای اینکه خود را محبوب‌تر نشان دهند، آنفالو نکنید.

اگر به این دستورالعمل ها پایبند باشید و از ابزارهای بالا استفاده کنید، به راحتی می توانید فالوورهای خود را به هر اندازه ای که می خواهید افزایش دهید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور