هنگام انتخاب فروشنده SASE چه مواردی را باید در نظر گرفت | دانش مرکز داده

به سادگی بیان شده، Secure Access Service Edge (SASE) یک مدل معماری ابری است که شبکه و چارچوب امنیتی مبتنی بر ابر را ترکیب می کند تا دسترسی ایمن به خدمات شبکه را از هر کجا فراهم کند. در حال حاضر تعداد زیادی پیشنهاد از فروشندگان SASE در دسترس است.

این پیشنهادات طیف گسترده ای از فناوری ها و مدل های خدمات را پوشش می دهند. و فروشندگان SASE شامل بسیاری از شرکت های آشنا هستند که در گذشته راه حل های امنیتی SD-WAN، امنیت شبکه و نقطه پایانی را ارائه کرده اند. در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما در مرتب کردن این پیشنهادها و انتخاب فروشنده SASE است که برای نیازهای سازمانی شما مناسب است.

تسریع تقاضای SASE چیست؟

تقاضا برای معماری امنیت سایبری تا حدی به دلیل انفجار کارمندان اداری که به کار از خانه یا برنامه های ترکیبی در حالی که در سال های COVID در حال حرکت هستیم. این تغییر را با قانون 1.2 تریلیون دلاری سرمایه گذاری زیرساختی و مشاغل سال 2021 ترکیب کنید، که 45 میلیارد دلار را متعهد به ارائه پهنای باند برای همه (سایت ها)، و شما دریای گسترده ای از دستگاه ها برای پشتیبانی و برنامه های کاربردی برای دسترسی دارید. افزایش سرعت دسترسی به پهنای باند به تغذیه آتش کمک می کند.

پشتیبانی از رویکردهای کار از خانه و کار از هر کجا و سایت های جدید نیاز به ارائه دسترسی از راه دور ایمن به داده ها و برنامه ها را افزایش می دهد. استفاده از ارائه‌های SaaS، خدمات ابری و دستگاه‌های IoT را اضافه کنید، SASE به یک راه‌حل جذاب تبدیل می‌شود، بنابراین تحقیق در مورد بهترین شرکت‌های SASE بسیار مهم است.

عالمیSASE در ابرها نوشته شده است

چرا دانستن ویژگی های SASE مناسب مهم است؟

یکی از چالش‌هایی که افراد تازه وارد در فناوری SASE اغلب با آن مواجه می‌شوند این است که راه‌حل‌ها می‌توانند بسیار پیچیده باشند، زیرا از عناصر گسسته زیادی تشکیل شده‌اند. یکی از راه‌های درک بهتر SASE چیست و چه کاری انجام می‌دهد، نگاهی به آن عناصر است.

عناصر موجود در اکثر پیشنهادات و راه حل های مونتاژ شده در دو دسته قرار می گیرند. عناصر WAN Edge Services و Security Service Edge (SSE) وجود دارد. از نظر عملکردی، پنج رکن اصلی SASE وجود دارد. آن ها هستند SD-WAN، فایروال به عنوان سرویس (FwaaS)، دروازه وب امن (SWG)، کارگزار امنیت دسترسی ابری (CASB، و دسترسی به شبکه بدون اعتماد (ZTNA).

بسیاری از فروشندگان SASE هنوز مجموعه کاملی از ویژگی ها را ندارند و برخی با شرکت های دیگر برای پر کردن شکاف ها همکاری می کنند. ارائه دهندگان خدمات سنتی اینترنت و WAN وجود دارند که در حال حاضر پیشنهادات امنیتی نقطه پایانی را با خدمات اتصال WAN خود ترکیب می کنند. دسته دیگری از فروشندگان شرکت های دسترسی از راه دور هستند، مانند آنهایی که VPN، روترهای لبه و غیره را ارائه می دهند. برخی برای ارائه با فروشندگان امنیت نقطه پایانی و ارائه دهندگان خدمات WAN همکاری می کنند خدمات SASE. و در نهایت، فروشندگان امنیتی دسترسی سنتی وجود دارند. اینها شرکت هایی هستند که فایروال، دسترسی بدون اعتماد و سایر پیشنهادات را ارائه می دهند. باز هم، برخی از این فروشندگان اکنون با دیگران همکاری می کنند تا پیشنهادات خود را به یک سرویس SASE کامل تبدیل کنند.

ادامه این مقاله را در مورد محاسبات شبکه بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور