8 به‌روزرسانی تبلیغاتی مایکروسافت از جمله هدف‌گیری پیش‌بینی‌کننده و هوش مصنوعی برای RSA

تبلیغات مایکروسافت در ماه گذشته چندین اطلاعیه در مورد قابلیت های تبلیغاتی ژوئیه 2023 اعلام کرد.

این به‌روزرسانی‌ها از رونمایی Predictive Targeting، یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش تبدیل‌های تبلیغاتی تا گسترش تبلیغات Property Promotions و شامل اجاره تعطیلات را شامل می‌شود.

بیاموزید که چگونه مایکروسافت قصد دارد به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا با کارایی بیشتر و صرفه‌جویی در هزینه به مشتریان بیشتری دست یابند.

1. هدف گذاری پیش بینی کننده

تبلیغات مایکروسافت یک ابزار تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد که از یادگیری ماشینی برای شناسایی و هدف‌گیری خودکار مخاطبان جدید برای افزایش تبدیل استفاده می‌کند، که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت تبلیغ‌کنندگان و افزایش کارایی کمپین شود.

در حالی که این برنامه کاربردی انعطاف‌پذیر با استراتژی‌های موجود ارائه می‌کند، اما جنبه‌های منفی بالقوه شامل از دست دادن کنترل بر مخاطبان هدف و احتمالاً هزینه‌های تبلیغاتی هدر رفته یا آسیب به نام تجاری در صورت قرار گرفتن مخاطبان نادرست در معرض تبلیغات است.

2. AI و RSA مولد

8 به‌روزرسانی تبلیغاتی مایکروسافت از جمله هدف‌گیری پیش‌بینی‌کننده و هوش مصنوعی برای RSAاسکرین شات از مایکروسافت، جولای 2023

مایکروسافت هوش مصنوعی مولد را در ایجاد و ویرایش تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) ادغام کرد و عناوین و توضیحات تولید شده توسط هوش مصنوعی را بر اساس URL نهایی تبلیغ‌کننده ارائه کرد.

گزارش شده است که تجربه به روز شده، توصیه های مرتب، با کیفیت بالا و متنوعی را در 35 زبان شناسایی شده ارائه می دهد و به تبلیغ کنندگان امکان می دهد چندین پیشنهاد را با یک کلیک انتخاب کنند.

همچنین می‌توانید تولید خودکار دارایی‌ها را انتخاب کنید، که به صورت پویا دارایی‌ها را هنگام ارائه تبلیغات ایجاد می‌کند و مقیاس‌پذیری و ارتباط بیشتر را امکان‌پذیر می‌کند.

3. توابع RSA IF

8 به‌روزرسانی تبلیغاتی مایکروسافت از جمله هدف‌گیری پیش‌بینی‌کننده و هوش مصنوعی برای RSAاسکرین شات از مایکروسافت، جولای 2023

توابع IF برای RSA ها می تواند هدف گذاری پیچیده و سفارشی سازی تبلیغات را بر اساس دستگاه و مخاطب ارائه دهد.

این امر نیاز به کمپین‌های جداگانه را کاهش می‌دهد و پیام‌های سفارشی‌شده را برای دستگاه‌های کاربر خاص یا بخش‌های مخاطب فعال می‌کند.

4. تبلیغات چند رسانه ای خودکار در گروه های DSA

طبق گزارش‌ها، تبلیغات چندرسانه‌ای خودکار در گروه‌های تبلیغات جستجوی پویا (DSA) از هوش مصنوعی برای تولید خودکار تبلیغات غنی و جذاب بصری بهینه‌سازی شده برای عملکرد با استفاده از محتوای وب‌سایت شما استفاده می‌کنند.

با ترکیب دارایی‌های کاربران با فناوری یادگیری ماشین، این تبلیغات در سمت راست صفحه نتایج جستجو و منحصر به فرد نمایش داده می‌شوند و تنها یک آگهی چندرسانه‌ای در هر صفحه برای هر تبلیغ‌کننده نمایش داده می‌شود.

5. تبلیغات ارتقاء املاک برای اجاره تعطیلات

مایکروسافت تبلیغات تبلیغاتی خود را گسترش داد که تبلیغات بسیار بصری برای الهام بخشیدن به مسافران بالقوه است، از جمله اجاره تعطیلات و هتل ها.

این به تبلیغ کنندگان سفر اجازه می دهد تا پیشنهادات ملکی بیشتری را در پلتفرم های مایکروسافت نشان دهند.

این تبلیغات با ارائه یک تجربه غنی و جذاب با کنترل کامل بر روی تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی می‌تواند باعث افزایش رزرو با مکان‌های ممتاز و مدیریت خودکار از طریق جریان‌های کاری مدیریت تبلیغات آشنا در مرکز هتل مایکروسافت شود و در وقت تبلیغ‌کنندگان صرفه‌جویی کند.

6. پیشرفت در ردیابی رویداد جهانی

Microsoft Advertising داشبورد برچسب ردیابی رویداد جهانی (UET)، عیب‌یابی و نظارت بر رویدادهای UET را در زمان واقعی برای تست کارآمدتر و تضمین کیفیت بهبود داده است.

علاوه بر این، تب نمای کلی UET اکنون یک دوره بازنگری گسترده برای بررسی عملکرد برچسب شما در ابعاد مختلف مانند رویدادها، پارامترها و انواع رویداد ارائه می دهد.

7. اسناد مبتنی بر داده در دسترس می شود

8 به‌روزرسانی تبلیغاتی مایکروسافت از جمله هدف‌گیری پیش‌بینی‌کننده و هوش مصنوعی برای RSAاسکرین شات از مایکروسافت، جولای 2023

گزارش اسناد مبتنی بر داده (DDA) با استفاده از یادگیری ماشینی پیشرفته برای محاسبه سهم واقعی هر تعامل تبلیغاتی در تبدیل، که با مدل سنتی Attribution آخرین کلیک (LCA) متفاوت است، به طور کلی در دسترس قرار گرفت.

این گزارش مقایسه مدل، که از طریق Reports > Default Reports > Performance > Conversion Model Compare قابل دسترسی است، باید امکان تجزیه و تحلیل کامل را با طیف وسیعی از معیارها در دانه «کلمه کلیدی» فراهم کند.

8. از بین بردن ویژگی های قدیمی برنامه ریز کلیدواژه

Microsoft Advertising چندین ویژگی قدیمی را در Keyword Planner منسوخ می‌کند، از جمله عملیات سرویس‌های مختلف و ویژگی دسته‌بندی محصول، به دلیل ماهیت قدیمی و ناسازگاری آنها با سیستم، از 21 اوت 2023 اعمال می‌شود.

به بهبود تبلیغات مایکروسافت کمک کنید

آخرین اعلامیه های تبلیغات مایکروسافت بر تعهد آنها برای تقویت یک اکوسیستم تبلیغاتی مؤثرتر و هوشمندانه تأکید دارد.

تبلیغ‌کنندگان باید منتظر پیشرفت‌های مستمر در هدف‌یابی، تجزیه و تحلیل قوی‌تر و فرآیندهای ساده باشند و همیشه با گذاشتن بازخورد به آنها کمک کنند.


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور