نحوه مبارزه با مشکلات استخدام مداوم

عکس پروفایل John McSwiggin Hacker Noon

@johnmcswigginجان مک سوئیگین

روزنامه نگار پرشور ، پدر و عاشق طبیعت.

“یک تجارت فقط به خوبی افرادی است که آن را اداره می کنند.”

در سال 2021 ، “چرخه استخدام در آتش” تقریباً به عادی برای استخدام و مدیریت استعدادها در حوزه راه اندازی عمومی – به ویژه در فضای فناوری تبدیل شده است. تشریفات مربوط به استخدام در دهه گذشته بسیار کاهش یافته است ، زیرا بنیانگذاران اکنون می توانند کارمندان را از نمودارهای پیشنهادی در بازارهای آزاد – مصاحبه سریع ، نگاهی به کارهای قبلی یا نمونه های آنها ، مذاکرات درباره نرخ ، و اگر موجها موافق است ، “خوش آمدید” onboard ”پیام.

گرچه این فرآیند آسان مطمئناً مزایای زیادی دارد ، اما دهانه های عمیقی را برای بنیانگذاران باز می کند تا در کار منابع انسانی در شرکت های تازه تأسیس خود کمتر تعمق داشته باشند. اساساً ، اکثر استارت آپ های آینده ، بخشهای منابع انسانی را ایجاد می کنند ، در صورت وجود ، و این معمولاً یک تصمیم خرد-پوند-احمقانه است.

هانسون چنگ ، ​​یک کارآفرین آمریکایی و کارشناس رشد تجارت آنلاین ، عمده مشکلات را به تفویض اختیار بیش از حد نسبت می دهد. کارمندان با تنگنا همیشه بدترین عملکرد را دارند – در ساعات اداری و خارج از آن.

چنگ ، ​​مقیاس بندی تجارت مستقر در بالی ، می گوید: “یکی از مهمترین اشتباهات کسبه هنگام پیاده سازی سیستم برای شرکت های نوپا ، استخدام خیلی ارزان است.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور