مایکروسافت و بدنه ابری تحت حمایت آمازون در حال مذاکره بر سر اختلافات اتحادیه اروپا | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — شرکت مایکروسافت و انجمن تجاری اروپا CISPE در حال مذاکره برای حل اختلاف خود در مورد چگونگی مجوز این غول فناوری نرم افزار برای ارائه دهندگان زیرساخت های ابری هستند.

انجمن ارائه‌دهندگان خدمات زیرساخت ابری در اروپا، که بیش از دوجین عضو از جمله Amazon.com دارد، گفت که می‌خواهد در این سه‌ماهه «پیشرفت اساسی» در این مناقشه داشته باشد، اما گفت که مذاکرات در مراحل اولیه است. این گروه جزئیاتی درباره راه حل های احتمالی طرفین ارائه نکرد.

یکی از نمایندگان مایکروسافت گفت که این شرکت به کار سازنده با CISPE ادامه می دهد تا نگرانی های مطرح شده توسط ارائه دهندگان ابر اروپایی را برطرف کند.

اگر دو طرف به توافق برسند، CISPE می تواند شکایت خود را پس بگیرد و به طور بالقوه مایکروسافت را از نبرد قانونی با مجریان ضد تراست اتحادیه اروپا نجات دهد. CISPE در نوامبر 2022 شکایتی را به مرجع رقابت اتحادیه اروپا علیه مایکروسافت ارائه کرد و استدلال کرد که مایکروسافت با اتصال نرم افزار تجاری خود به خدمات ابری Azure، تغییر ارائه دهندگان ابر را برای مشتریان بسیار دشوار کرده است.

به گزارش بلومبرگ، آمازون پشت تعدادی از گروه های مدافع است که تجارت ابری مایکروسافت را در سطح جهانی هدف قرار می دهند. علاوه بر CISPE، این یک نیروی محرکه در پشت ائتلاف برای صدور مجوز نرم افزار منصفانه و اتحاد برای نوآوری دیجیتال است. این گروه‌ها که ده‌ها عضو دارند، استدلال می‌کنند که مایکروسافت به‌طور ناعادلانه مشتریان را در Azure حبس کرده است و به رقابت لطمه می‌زند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور