مایکروسافت از جستجوی خصوصی ، واحدهای تبلیغاتی جدید ، ادغام های اجتماعی و موارد دیگر رونمایی می کند

مایکروسافت از چندین ویژگی و فناوری جدید در Microsoft Advertising Elevate رونمایی کرد. علاوه بر واحدهای تبلیغاتی جدید ، در این اطلاعیه ابزارها و فن آوری های جدیدی به چشم می خورد که حتی برای مشاغلی که در حال حاضر با مایکروسافت تبلیغ نمی کنند قابل توجه است ، مانند فناوری جستجوی خصوصی و مرکز تجاری کوچک با ادغام های اجتماعی و پرداختی.

جستجوی خصوصی برای Microsoft Bing API

مایکروسافت اکنون ناشران را قادر می سازد تا گزینه های بیشتری برای اولین تجربه های حفظ حریم خصوصی در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. این ویژگی به طور خاص برای شبکه شریک جستجو آنها طراحی شده است ، و در حال حاضر توسط Duck Duck Go استفاده می شود.

با خصوصیات جستجوی خصوصی در Azure میزبانی می شود که شامل یک پروکسی جستجوی خصوصی بین سایت یا برنامه جستجوی خصوصی و API جستجوی خصوصی Microsoft Bing است. این به Bing امکان می دهد بدون اینکه هرگز واژه جستجو را دریافت کند ، نتایج را ارائه دهد.

جستجوی خصوصی مایکروسافت

شریک جستجو درخواست جستجو را به پروکسی خصوصی ارسال می کند. تشخیص تقلب از طریق پروکسی جستجوی خصوصی اتفاق می افتد و سپس پروکسی جستجوی خصوصی از طریق یک عامل کاربر ناشناس و IP ناشناس به API جستجوی خصوصی Bing منتقل می شود. API نتایج جستجو و تبلیغات را برمی گرداند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این امر باعث می شود تا اطلاعات شخصی با سرویس های مایکروسافت ، از جمله Bing ، با ناشناس گذاشتن عامل کاربری و IP و جلوگیری از درخواست جستجو ، به اشتراک گذاشته نشود.

شریک جستجو مسئول ناشناس ماندن عامل کاربر و IP خواهد بود و برای اینکه واجد شرایط استفاده از جستجوی خصوصی باشد ، باید از خط مشی مایکروسافت پیروی کند.

مقایسه قیمت جدید بتا

مرورگر Edge مایکروسافت از ویژگی هایی برخوردار است که کدهای تخفیف را به صورت صفحه پانل ارائه می دهد. آنها اکنون یک بتا را اعلام کرده اند که به افرادی که از ویژگی های خرید مایکروسافت استفاده می کنند امکان نمایش در آن پنل به عنوان مقایسه قیمت را دارد.

هنگام مرور صفحات محصول در Edge یا از طریق Collection ، با ذخیره یک محصول و کلیک دستی برای مشاهده مقایسه قیمت ، تبلیغات در نوار ابزار انجام می شود.

مقایسه قیمت گذاریمقایسه قیمت گذاری در قالب Flyout
مایکروسافت جستجوی خصوصی ، واحدهای تبلیغاتی جدید ، ادغام های اجتماعی پولی و ارگانیک و موارد دیگر را اعلام کردمقایسه قیمت گذاری در قالب مجموعه

این واحد باعث می شود مشاغل بتوانند لیست محصولات را به مشتریان مربوطه ارائه دهند در حالی که آنها در حال جستجو در سایت های سایر خرده فروشان هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این لیست ها از فیدهای موجود در Merchant Center خارج می شوند ، بنابراین برای مشاغل دیگری که قبلاً کمپین های خرید ایجاد کرده اند دیگر نیازی به کار بیشتر نیست.

از همه بهتر ، از آنجا که در یک مرحله آزمایشی قرار دارد ، این مکانها در حال حاضر رایگان هستند – با کلیک این تبلیغات از مشاغل کسر نمی شود.

ویژگی مقایسه قیمت در Edge نمونه بسیار خوبی از جایی است که مایکروسافت در تلاش است تا تجربه ای عالی را برای کاربران فراهم کند (بهترین معامله را پیدا کنید!) و در معرض دید بیشتر محصولات در فید تبلیغات قرار گیرد. تحقیقات مصرف کننده نشان می دهد که بیشتر افراد در برخی از سطح مقایسه می کنند و مقایسه قیمت به طور خودکار این اطلاعات را نشان می دهد. این یک برد / برد است. – جان لی ، انجیلیست مایکروسافت

معیارها در بخش ترافیک “O&O other” در Microsoft Ads گزارش می شوند.

این در حال حاضر در ایالات متحده در بتا است و لیست ها فقط در رایانه ، در مرورگر Edge نشان داده می شوند. برای درخواست دسترسی به هر یک از نسخه های بتا Microsoft Ads ، با تیم حساب Microsoft Ads یا پشتیبانی خود تماس بگیرید.

مایکروسافت برنامه افزودنی ویدیوی جدید Beta را اعلام کرد

مایکروسافت نسخه بتا جدیدی را اعلام کرده است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد برنامه های افزودنی چندرسانه ای را در تبلیغات خود قرار دهند. برنامه های افزودنی واجد شرایط نمایش در کنار سایر برنامه های افزودنی تبلیغاتی هستند و مانند سایر برنامه های افزودنی تبلیغاتی ، با کلیک بر روی تبلیغات ، روی تبلیغات هزینه تبلیغات کسر می شود.

افزونه های ویدیویی یک نقطه انعطاف در تکامل SERP است. جستجوگران گرسنه اطلاعات بیشتر هستند و ما می دانیم که فیلم یکی از پرمصرف ترین رسانه ها برای تحقیقات است (و البته بیشتر!). این برنامه افزودنی برای بهبود و غنی سازی تجربه کاربر ، در مرحله جستجو فیلم را نمایش می دهد. – جان لی ، انجیلیست مایکروسافت

با کلیک بر روی واحد تبلیغات ، ویدیو در صفحه با CTA در سمت چپ پایین گسترش می یابد.

برنامه های افزودنی ویدئویی Microsoft Ads

اگر مشتری در همان جلسه بر روی برنامه افزودنی ویدیو کلیک کند و سپس واحد تبلیغات را کلیک کند ، فقط یک بار هزینه از تبلیغ دهنده کسر می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

افزونه ها در حال حاضر فقط از طریق دسک تاپ ارائه می شوند اما به زودی موبایل ارائه می شود.

ویدئوها باید بارگذاری شوند و می توانند از یک فهرست محلی در رایانه یا یک مکان سرور پرونده ساز قابل دسترسی عمومی مانند OneDrive ، FTP ، Dropbox و غیره بارگذاری شوند)

این در حال حاضر یک خلبان آزاد در ایالات متحده ، CA ، DE و AU است که FR و IN به زودی ارائه می شود.

مایکروسافت واحد تبلیغاتی را برای ارتقا Property املاک و تورها و فعالیتها اعلام می کند

مشابه واحدهای تبلیغاتی جدید خودرویی که مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است ، این واحدهای جدید واحدهای مبتنی بر خوراک هستند که اجاره تعطیلات (آگهی های ارتقا Property املاک) و همچنین تورها و جاذبه ها (تورها و تبلیغات فعالیت) را تبلیغ می کنند.

تبلیغات تبلیغات املاک

هنگامی که شخصی در هتل یا هتل هایی با امکانات خاص در مکان خاصی تحویل می دهد ، تبلیغات تبلیغات املاک در دو مکان برتر شبکه هتل نشان داده می شود. تبلیغات در رایانه ارائه می شود.

تبلیغات تبلیغات املاک

برای اولین بار با کلیک بر روی تبلیغات املاک ، لیست را گسترش می دهد تا کاربر بتواند تاریخ ها را انتخاب کرده و نسبت به رزرو اقدام کند. هنگامی که کاربران تاریخ خود را وارد کرده و به سایت مراجعه کنند ، تبلیغ کنندگان فقط برای کلیک دوم هزینه دریافت می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اجرای تبلیغات تبلیغات املاک ، تبلیغ دهندگان باید تبلیغات قیمت هتل را تنظیم کنند. برای در نظر گرفتن تبلیغات تبلیغات املاک ، تبلیغ کنندگان باید حداقل پنج تصویر و رتبه بندی ستاره ارائه دهند (که در حال حاضر در خبرخوان تبلیغات قیمت هتل اختیاری است اما برای تبلیغات تبلیغات املاک مورد نیاز است).

آگهی دهندگان این گزینه را دارند که در نوع سایت چندین برابر پیشنهاد برای تبلیغات تبلیغات دارایی اضافه کنند.

ضرب پیشنهاد برای تبلیغات تبلیغات ملک

تبلیغات تبلیغات املاک در حال حاضر فقط در ایالات متحده به صورت آزمایشی انجام می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تبلیغات تور و فعالیتها

آگهی های تور و فعالیت ها برای اهداف سفر و سوالات مربوط به قصد سفر به منظور کمک به تبلیغ کنندگان در ارتقا تجربیات محلی خود ایجاد می شوند.

هنگامی که کاربر در جستجوی کارهایی برای انجام کار در یک مکان خاص است ، تبلیغات در Bing SERP ارائه می شود. هنگام تحویل در SERP ، تبلیغ کنندگان واجد شرایط حداکثر سه مکان تبلیغ هستند.

تورهای بینگ و تبلیغات فعالیت

هنگامی که کاربر مقصد را جستجو می کند یا به دنبال کارهایی برای انجام کار در یک منطقه خاص است یا وقتی که آنها را روی پین های مشخص نقشه قرار می دهد ، می توان تبلیغات را در Bing Maps ارائه داد.

تورها و فعالیت ها در Bing Mapsیک مکان احتمالی برای تبلیغات تورها و فعالیت ها

Bing نقشه تورها و آگهی فعالیت ها را نشان می دهدوقتی جستجوگران برای یافتن مقصد جستجو می کنند ، تبلیغات می توانند نشان داده شوند

تورهای مایکروسافت و تبلیغات فعالیت ها - معلق در نقطه عطف

آخرین و نه کمترین ، تبلیغات می توانند در راهنمای سفر Bing به عنوان چرخ فلک در زیر تصویر عنوان و شرح مقصد ارائه شوند.

آگهی های راهنمای سفر مایکروسافت و فعالیت هاآگهی های تور و فعالیت می توانند در راهنمای سفر مایکروسافت ارائه شوند

این تبلیغات می تواند مناسب برای تورهای یک روزه یا چند روزه ، پارک های تفریحی و جاذبه ها ، موزه ها ، تجارب فرهنگی ، فعالیت های ماجراجویی و فضای باز ، غذا و ناهار خوری و تجارب و کلاس های آموزشی باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این تبلیغات روی دسک تاپ نشان داده می شوند. برای اجرای آگهی های تور و فعالیت ها ، تبلیغ کنندگان باید برای تنظیم خبرمایه خود به Tools> Business Data> Dynamic Fields in the Microsoft Ads UI مراجعه کنند.

تبلیغات تور و فعالیتها در ایالات متحده و انگلیس در یک بتا باز است. برای درخواست دسترسی به هرکدام از بتا Microsoft Ads ، با تیم حساب Microsoft Ads یا پشتیبانی تماس بگیرید.

در حال گسترش گزینه های پیشنهاد خودکار

مایکروسافت در نظر دارد گزینه های پیشنهاد خودکار خود را گسترش دهد. سهم Target Impression هم اکنون در مرحله آزمایشی است و به زودی استراتژی های پیشنهاد سهام نمونه کارها ارائه می شود.

به زودی: هوشمند متحد

مایکروسافت اعلام کرد که مشاغل قادر به ایجاد “صفحات هوشمند” خواهند بود که به مشاغل اجازه می دهد تا برای تبلیغات خود وب سایتی را تنظیم کنند تا از آنها به عنوان صفحه اصلی استفاده کند. این وب سایت در نظر گرفته شده است که به عنوان صفحه وب آنها برای همه منابع استفاده شود. به این معنی که آنها می توانند از این سایت به عنوان مقصد تبلیغات اجرا شده در شبکه های دیگر استفاده کنند.

به زودی: کمپین های هوشمند متحد ، که به تبلیغ دهندگان امکان می دهد کمپین هایی را در یک رابط ساده که تبلیغ کنندگان اهداف خود را انتخاب می کنند راه اندازی کنند ، URL خود را وارد کنند (که این می تواند صفحه هوشمند آنها باشد اما لازم نیست).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای تبلیغات جستجو ، تبلیغ کنندگان می توانند مضامین کلمات کلیدی را انتخاب کنند. با این وجود Smart Unified فراتر از جستجو است. تبلیغ کنندگان می توانند مخاطبان را در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر با تبلیغات هدف قرار دهند. Linkedin بعداً بعداً اضافه شده است.

برنامه فعلی این است که تبلیغ کنندگان باید یک بودجه داشته باشند که در همه کانال ها به اشتراک گذاشته می شود.

مخاطب سازی Unified Smart مبتنی بر هوش مصنوعی است و از نقاط داده ورودی های راه اندازی ، نوع کسب و کار ، URL و سایر اطلاعات به اشتراک گذاشته شده استفاده می کند.

مشاغل همچنین می توانند در کانال های اجتماعی خود پست بگذارند و به نظرات همه رابط کاربری Unified Smart پاسخ دهند.

Unified Smart تماس ها و / یا تبدیل ها ، بازدیدها ، زمان حضور در سایت ، بازدید از صفحات خاص و موارد دیگر را ردیابی می کند تا مشاغل بتوانند عملکرد تلاش های خود را کنترل کنند.

مایکروسافت به گسترش خود ادامه می دهد

مایکروسافت علاوه بر تمام نسخه های جدید منتشر شده ، در حال گسترش به سایر مناطق جغرافیایی است. مایکروسافت در نظر دارد در سال 2021 به 29 کشور جدید گسترش یابد. آنها هنوز اعلام نکرده اند که کدام کشورها بخشی از این گسترش خواهند بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

درخواست دسترسی به بتای جدید

برای درخواست دسترسی به هرکدام از بتا Microsoft Ads ، با تیم حساب Microsoft Ads یا پشتیبانی تماس بگیرید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور