لینکدین به یک میلیارد عضو رسید، ابزارهای جستجوی شغل با هوش مصنوعی را معرفی کرد

لینکدین به‌روزرسانی Premium مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ارائه راهنمایی‌های شغلی شخصی‌سازی شده برای حرفه‌ای‌هایی که در حال حرکت در چشم‌انداز کاری در حال تکامل هستند، رونمایی می‌کند.

لینکدین در این هفته با اعلام به‌روزرسانی پیشنهاد Premium خود، رسیدن به ۱ میلیارد عضو را جشن گرفت.

سرویس ارتقا یافته Premium از هوش مصنوعی (AI) برای ارائه مشاوره شغلی مناسب، کشف فرصت‌های پنهان و ساده‌سازی فرآیند جستجوی شغل استفاده می‌کند.

راهنمای شخصی برای یک محل کار در حال تحول

تجربه جدید Premium به شکاف مهارتی فزاینده ای که متخصصان امروزی با آن مواجه هستند پاسخ می دهد.

به گفته لینکدین، انتظار می‌رود 65 درصد از مهارت‌های مورد نیاز برای انجام مشاغل تا سال 2030 با ادامه تکامل محل‌های کار تغییر کند.

دستیار هوش مصنوعی لینکدین فعالیت و تعاملات کاربران را تجزیه و تحلیل می کند تا بینش های مرتبط و مراحل بعدی را آشکار کند. برای مثال، ممکن است بر اساس زمینه شغلی کاربر، مهارت‌هایی برای ساختن، مقالاتی برای خواندن، یا ارتباطاتی برای دستیابی به آنها پیشنهاد کند.

کار سخت تجزیه مقالات، ویدئوها و پست‌های طولانی را بر عهده می‌گیرد و ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه اطلاعات می‌تواند برای شما مفید باشد را پیشنهاد می‌کند.

جستجوی کار با هوش مصنوعی

مهم ترین افزوده جدید لینکدین یک چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به عنوان یک “مربی جویای کار” عمل می کند.

با استفاده از مدل زبان GPT-4 OpenAI، ربات چت می تواند پروفایل و تجربه شما را تجزیه و تحلیل کند تا شرایط شما را برای یک نقش مشخص ارزیابی کند.

کاربران ممتاز می توانند ربات چت را مستقیماً از یک آگهی شغلی فعال کنند و سؤالاتی مانند “آیا من برای این نقش واجد شرایط هستم؟” و “چگونه می توانم پیشینه خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارم؟”

چت بات نمایه شما را اسکن می کند و ارزیابی ارائه می کند، به عنوان مثال، توجه می کند که شما تجربه قبلی در بازاریابی و سازماندهی رویداد دارید که به خوبی با افتتاحیه مطابقت دارد. همچنین هر شکافی در پس زمینه شما که می تواند به برنامه شما آسیب برساند را برجسته می کند.

به گفته اران برگر، معاون مهندسی محصول لینکدین، ایجاد زیرساخت برای پشتیبانی از چت بات نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد.

برگر در مصاحبه ای با CNBC می گوید: «ما مجبور بودیم چیزهای زیادی را برای حل آن بسازیم و این را به یک تجربه جذاب تبدیل کنیم. «وقتی این تجربیات مکالمه را تجربه می کنید، گاهی اوقات تقریباً شبیه جستجو است – انتظار دارید آنی باشد. و بنابراین، قابلیت‌های پلتفرمی واقعی وجود دارد که باید آن را توسعه می‌دادیم تا آن را ممکن کنیم.»

تصویر بزرگتر

این ویژگی‌های جدید در حالی ارائه می‌شوند که لینکدین به دنبال افزایش سرعت رشد درآمد پس از کندی‌های اخیر است.

دو هفته پیش، این شرکت نزدیک به 700 اخراج، عمدتاً در مهندسی را اعلام کرد.

با این حال، با 1 میلیارد عضو در سراسر جهان، لینکدین همچنان بزرگترین پلت فرم شبکه حرفه ای جهان است.

در حالی که هدف این پیشنهادها کمک به افراد بیشتری برای یافتن شغل است، اما تعهد LinkedIn برای کمک به افراد برای انجام کارهای بیشتر با هوش مصنوعی را برجسته می کند.


تصویر ویژه: JRdes/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور