فیس بوک 4 ویژگی جدید تجارت الکترونیک را راه اندازی می کند

فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ ویژگی های جدیدی به دست می آورند که به خرده فروشان کمک می کند محصولات خود را در معرض دید مشتریان بیشتری قرار دهند و فروش را پیش ببرند.

مشتریان به طور فزاینده ای به فیس بوک به عنوان یک موتور کشف برای یافتن محصولات جدید متوسل می شوند.

این شرکت گزارش داده است که 74٪ مردم از سیستم عامل های فیس بوک برای کشف مارک ها یا محصولات بصورت آنلاین استفاده می کنند.

برخی از دسته های خرده فروشی عملکرد بهتری نسبت به سایر محصولات دارند. بیش از 85٪ از افراد در نظرسنجی ، مد ، زیبایی ، مبلمان یا کالای الکترونیکی را که برای اولین بار در سیستم عامل فیس بوک کشف کردند خریداری کردند.

اکنون روش های جدیدی برای کشف و خرید محصولات برای مشتریان وجود دارد که به معنای فرصت بیشتر خرده فروشان برای فروش است.

به روزرسانی های امروز شامل موارد زیر است:

  • آوردن مغازه ها به مکان های بیشتر
  • نظرات مشتریان در اینستاگرام
  • تبلیغات برای مغازه ها
  • استفاده گسترده از AR

در اینجا جزئیات کامل آورده شده است.

فروشگاه های فیس بوک در مکان های بیشتر

پس از راه اندازی Facebook Shop ، محصولات واجد شرایط نشان دادن در زبانه های Shop در Instagram و Facebook هستند.

بیش از یک میلیارد نفر هر ماه از Marketplace استفاده می کنند ، بنابراین فیس بوک برای کسب و کارها راحت است که می توانند مغازه های خود را به Marketplace برسانند تا مردم بیشتری را به خود جلب کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مشاغل در ایالات متحده اکنون می توانند Marketplace را به عنوان یک کانال فروش اضافی انتخاب کنند.

علاوه بر این ، مشاغل مختلف در چندین کشور می توانند کل فروشگاه خود را در واتس اپ به نمایش بگذارند.

کاربران واتس اپ می توانند قبل از خرید ، موجودی فروشگاه را مرور کنند ، اطلاعات مربوط به محصول را بدست آورند و درباره موارد خاص چت کنند.

فیس بوک 4 ویژگی جدید تجارت الکترونیک را راه اندازی می کند

مشاغل فقط کافی است یکبار مغازه خود را راه اندازی کنند تا در فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ کار کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نظرات مشتری

طی چند ماه آینده رتبه بندی و بازبینی مشتری به محصولات موجود در فروشگاههای اینستاگرام گسترش می یابد.

هنگامی که این ویژگی گسترش یابد ، علاوه بر بررسی های کتبی ، شامل عکس ها و فیلم های انجمن نیز خواهد بود.

فیس بوک 4 ویژگی جدید تجارت الکترونیک را راه اندازی می کند

فیس بوک در اطلاعیه ای می گوید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“ما همیشه می خواهیم که خریداران از خریدهای خود اطمینان داشته باشند ، بنابراین قبل از خرید به مردم اطلاعات بیشتری می دهیم …

این تغییرات به مردم کمک می کند تا با آگاهی بیشتری تصمیم بگیرند که چه چیزی خریداری کنند ، و در صورت برآورده کردن انتظارات مشتری به کسب و کارها اطلاع می دهند. “

تبلیغات فروشگاه شخصی

فیس بوک تبلیغات جدیدی را برای شخصی سازی تجربه خرید و هدایت مشتری به سمت مجموعه سرپرستی یک فروشگاه راه اندازی می کند.

فیس بوک 4 ویژگی جدید تجارت الکترونیک را راه اندازی می کند

تبلیغات فروشگاه توانایی ارسال خریداران را به محلی که احتمالاً خرید بیشتری دارند بر اساس فعالیت قبلی خرید امکان پذیر خواهد بود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در آینده ، فیس بوک با ارائه پیشنهادات ویژه یا تبلیغات ویژه برای انتخاب مشتری ، روش هایی را برای کمک به مشاغل شخصی سازی بیشتر تبلیغات خود اضافه می کند.

دسترسی گسترده به ویژگی آزمایشی AR

فیس بوک می گوید ، واقعیت افزوده (AR) “جادوی” تجربه خرید در فروشگاه را به تلفن همراه می آورد و مارک های بیشتری اکنون می توانند به مشتریان اجازه دهند محصولات را به طور واقعی امتحان کنند.

فیس بوک در حال توسعه API های جدیدی است که ورود راحت تر ، سریعتر و مقرون به صرفه برای مارک ها و تبلیغ کنندگان را در کاتالوگ های خود فراهم می کند.

این در حالی است که در آینده نزدیک از مارک های زیبایی استفاده می شود و در سایر مناطق عمودی نیز پشتیبانی می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سرانجام ، فیس بوک در حال آوردن AR به یک واحد تبلیغاتی جدید است که به طور خودکار محصولات مرتبط را با توجه به علایق آنها به مردم نشان می دهد و آنها را تشویق می کند “آن را امتحان کنند”.

فیس بوک 4 ویژگی جدید تجارت الکترونیک را راه اندازی می کند

آزمایش تبلیغات مبتنی بر AR در حال انجام است و تا پایان سال در اختیار مارک های بیشتری قرار خواهد گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: Facebook For Business

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور