1 5 دلیل برای کسب و کار برای به دست آوردن Facebook Chatbot

تصویر
عکس پروفایل WotNot Hacker Noon

معرفی

مرز بین عبارات “کسب و کار خود در اینترنت” و “راه اندازی مشاغل در فیس بوک” در حال تاریک شدن است.

تصویر

منبع

با بیش از 30٪ از جمعیت جهان (تقریباً 2.41 میلیارد نفر) هر ماه در فیس بوک فعال است ، هیچ دلیلی وجود ندارد که مارک شما صفحه شخصی فیس بوک نداشته باشد. برای حمایت بیشتر از این ادعا ، آمریکایی ها به تنهایی تقریباً 20٪ از روز خود را در فیس بوک یا سایر سیستم عامل هایی که فیس بوک متعلق به آنهاست ، می گذرانند.

بنابراین ، آرام بنشینید و به عظیمی از بازار که فقط با چند کلیک روی صفحه کلید می توانید به آن برسید فکر کنید. اما در اینجا چند مشکل نهفته است:

  • چگونه می توان مخاطبان عظیم را در هنگام شروع س quالات پاسخ داد؟
  • چگونه می توانید از فیس بوک برای بازاریابی استفاده کنید بدون اینکه ذخایر نقدی خود را خراب کنید؟
  • چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که همه طرفداران و پیروان شما هنگام تعامل با برند شما تجربه شخصی دارند؟

تاکنون ، شما قبلاً جواب را از عنوان می دانید – یک Chatbot فیس بوک دریافت کنید!

در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه یک ربات مسنجر از طریق 15 روش مختلف به شما کمک می کند ، با مثالهای غنی ، آمار و موارد استفاده ، پشتیبانی می شود.

1. هزینه های عملیاتی پایین تر

صحبت از یک دیدگاه خالص تجاری ، چت بات ها به میزان قابل توجهی هزینه های عملیاتی شما را کاهش می دهند. هنگامی که از یک ربات چت در فیس بوک استفاده می کنید ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور