معرفی
مرز بین عبارات “کسب و کار خود در اینترنت” و “راه اندازی مشاغل در فیس بوک” در حال تاریک شدن است.
منبع
با بیش از 30٪ از جمعیت جهان (تقریباً 2.41 میلیارد نفر) هر ماه در فیس بوک فعال است ، هیچ دلیلی وجود ندارد که مارک شما صفحه شخصی فیس بوک نداشته باشد. برای حمایت بیشتر از این ادعا ، آمریکایی ها به تنهایی تقریباً 20٪ از روز خود را در فیس بوک یا سایر سیستم عامل هایی که فیس بوک متعلق به آنهاست ، می گذرانند.
بنابراین ، آرام بنشینید و به عظیمی از بازار که فقط با چند کلیک روی صفحه کلید می توانید به آن برسید فکر کنید. اما در اینجا چند مشکل نهفته است:
- چگونه می توان مخاطبان عظیم را در هنگام شروع س quالات پاسخ داد؟
- چگونه می توانید از فیس بوک برای بازاریابی استفاده کنید بدون اینکه ذخایر نقدی خود را خراب کنید؟
- چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که همه طرفداران و پیروان شما هنگام تعامل با برند شما تجربه شخصی دارند؟
تاکنون ، شما قبلاً جواب را از عنوان می دانید – یک Chatbot فیس بوک دریافت کنید!
در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه یک ربات مسنجر از طریق 15 روش مختلف به شما کمک می کند ، با مثالهای غنی ، آمار و موارد استفاده ، پشتیبانی می شود.
1. هزینه های عملیاتی پایین تر
صحبت از یک دیدگاه خالص تجاری ، چت بات ها به میزان قابل توجهی هزینه های عملیاتی شما را کاهش می دهند. هنگامی که از یک ربات چت در فیس بوک استفاده می کنید ، …