فناوری بازاریابی دیجیتال برای راه اندازی نام تجاری شما در آینده

عکس پروفایل نویسنده

آغاز سال اوج علاقه به بازاریابی دیجیتال ، روندها و فناوری مرتبط با آن است. با پاسخ های درست ، بازاریاب های دیجیتال و مشاغل چابک می توانند پتانسیل تحول سال را از بین ببرند. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که س rightالات صحیح بپرسید و در مکان های مناسب به دنبال پاسخ بگردید.

فناوری بازاریابی دیجیتال برای سال 2021 و بعد از آن

در اینجا برخی از مضامین اصلی فناوری برای بازاریابانی که به دنبال اتخاذ بازاریابی دیجیتال در سالهای آینده هستند آورده شده است.

رضایت مصرف کننده

رضایت و حریم شخصی مصرف کننده یک فناوری قابل توجه در آینده است. این مهم است زیرا ما در سال 2020 روندهایی را مشاهده کردیم که غول هایی مانند اپل ، گوگل ، موزیلا و فیس بوک کنترل های حریم خصوصی کاربران را افزایش می دهند.

هوش مصنوعی برای بازاریابی

یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای بازاریابی دور از لذت بردن از نور روز است. به طور سنتی از آن اجتناب می شود زیرا بازاریابان علاقه زیادی به استفاده از هوش مصنوعی برای تجارت ندارند. این شرایط علی رغم تعداد فروشندگانی که راه حل های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی ارائه می دهند ، است.

بسیاری از مشاغل هنوز در مرحله بازاریابی دیجیتال و فن آوری هستند. از این رو هنوز اکثر آنها پهنای باند لازم برای درگیری با هوش مصنوعی را ندارند. اگر آمادگی برای کاوش در آن را داشته باشید ، یادگیری ماشین می تواند میزان فروش شما را تا سطح قابل توجهی افزایش دهد.

گفتگوی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور