فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام با Shopify ادغام می شوند

فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام Shopify را به عنوان گزینه پرداخت اضافه می کنند که تخمین زده می شود نرخ تبدیل را 1.72 برابر افزایش دهد.

همه بازرگانان Shopify که در فیس بوک و اینستاگرام فروش می کنند اکنون می توانند Shop Pay را به عنوان گزینه پرداخت برای مشتریان ارائه دهند.

گفته می شود که چک کردن با Shop Pay 70٪ سریعتر از پرداخت معمول است که بیشتر به دلیل چگونگی پیش جمع کردن جزئیات مشتری مانند اطلاعات صورتحساب و حمل و نقل است.

وقتی مشتری برای اولین بار از Shop Pay استفاده می کند ، اطلاعاتش برای خریدهای بعدی ذخیره می شود. دفعه دیگر که با فروشگاه پرداخت پرداخت می کنند ، می توانند با یک ضربه ساده روند کار را سریع انجام دهند.

این اولین بار است که Shop Pay در خارج از Shopify در دسترس است. برای مشاغل ، گسترش Shop Pay به معنای فروش بیشتر و تعداد کمتر گاری رها شده است.

در مطالعه ای بر روی 10 هزار بزرگترین بازرگان Shopify که Shop Pay را فعال کرده اند ، مشخص شد که صندوق های خرید از طریق Shop Pay دارای نرخ خرید به منظور سفارش 1.72 برابر بیشتر از کسانی هستند که از طریق صندوق های عادی خرید می کنند.

فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام با Shopify ادغام می شوند

این تعداد در تلفن همراه ، جایی که Shop Pay نرخ تبدیل را 1.91 برابر افزایش می دهد ، حتی بیشتر است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“در حالی که مزیت تبدیل Shop Pay در هر دو تلفن همراه و دسک تاپ مشهود است ، اما در تلفن های همراه ، جایی که صندوق های Shop Pay 1.91 برابر بیشتر از صندوق های عادی تبدیل می شود ، به طور قابل توجهی بهبود می یابد. این یک امتیاز بزرگ برای مارک های مستقیم به مصرف کننده است ، جایی که تبدیل از طریق تلفن همراه می تواند تفاوت بین درآمدزایی یا از دست دادن پول باشد. “

فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام با Shopify ادغام می شوند

بازرگانان Shopify با دنبال کردن مراحل ارائه شده در بخش بعدی می توانند Shop Pay را فعال کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چگونه می توان فروشگاه پرداخت را فعال کرد

بازرگانان Shopify می توانند Shop Pay را در چند مرحله ساده فعال کنند:

  • از سرپرست Shopify خود ، به اینجا بروید تنظیمات> پرداختها.
  • در بخش پرداخت های خرید ، کلیک کنید مدیریت کنید.
  • در اسکناس های متقابل بخش ، بررسی کنید خرید پرداخت کنید.
  • کلیک صرفه جویی.

اکنون مشتریان شما می توانند با استفاده از Shop Pay فروشگاه خود را بررسی کنند.

در اطلاعیه ای ، Shopify بر مزایایی که Shop Pay از زمان راه اندازی آن در سال 2017 به مشاغل ارائه داده است ، تأکید می کند:

“با توجه به اینکه Shop Pay اکنون به عنوان گزینه پرداخت سریع و ایمن در فیس بوک در دسترس است ، مردم همچنین از طریق تحویل کالا به ردیابی سفارشات پیشرو در صنعت و جبران کربن دسترسی پیدا می کنند.

Shop Pay به خریداران کمک کرد تا بیش از 137 میلیون سفارش در سال 2020 انجام دهند و تا پایان سال ، از زمان راه اندازی آن در سال 2017 ، تقریباً 20 میلیارد دلار GMV تجمعی را تسهیل کرده است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Shop Pay ابتدا با استفاده از پرداخت در Instagram در ایالات متحده در دسترس همه بازرگانان Shopify قرار خواهد گرفت و طی هفته های آینده به فیس بوک عرضه می شود.

وقتی Shop Pay در اینستاگرام و فیس بوک در دسترس باشد ، کاربران می توانند کالای دارای برچسب را در برنامه پیدا کرده و به سبد خرید خود اضافه کنند.

در هنگام پرداخت آنها این گزینه را دارند که از بین گزینه های دیگر مانند کارت اعتباری ، کارت بدهی و PayPal ، فروشگاه پرداخت را به عنوان ارائه دهنده پرداخت ترجیحی خود انتخاب کنند.

پس از تکمیل سفارش ، مشتریان می توانند به راحتی با استفاده از برنامه Shopify’s Shop پیشرفت را پیگیری کنند.

بازرگانان Shopify در ایالات متحده می توانند مستقیماً محصولات را از طریق فیس بوک و اینستاگرام با استفاده از ابزارهایی که سال گذشته معرفی شده اند بفروشند. اگر در فروشگاه اصلی Shopify تاجر فعال باشد ، فروشگاه Pay به طور خودکار در فروشگاه های Facebook و Instagram فعال می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای جزئیات بیشتر در مورد فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام ، به پوشش ما در اینجا مراجعه کنید:

منابع: Shopify (1 ، 2)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور