شلوارک کوتاه YouTube با ابزارهای ایجاد برنامه در ایالات متحده

YouTube Shorts به عنوان بخشی از راه اندازی بتا که ابزارهای ایجاد به برنامه تلفن همراه اضافه می شود ، در ایالات متحده در حال اجرا است.

آنچه که به عنوان ویژگی الهام گرفته شده از TikTok توصیف می شود ، YouTube Shorts به شما امکان می دهد فیلم های عمودی 15 ثانیه ای ایجاد ، ویرایش و بارگذاری کنند.

کلیپ های کوتاهتر را می توان بهم بخیه زد و موسیقی را می توان از فهرست آهنگهای مجاز YouTube اضافه کرد.

یوتیوب برای اولین بار نسخه بتا شورت را در سپتامبر 2020 در هند معرفی کرد. از آن زمان ، قالب به حدی رسیده است که از 6.5 میلیارد بازدید روزانه فراتر رفته است.

YouTube با سایر شورت ها مانند سایر ویدیوها رفتار می کند ، به این معنی که ممکن است قبلاً آنها را در ایالات متحده دیده باشید.

از نظر فنی ، هر ویدیوی عمودی 15 ثانیه ای یا کمتر در YouTube بارگذاری می شود به عنوان کوتاه واجد شرایط است. پس از بارگذاری ، می توان آنها را در صفحه کانال به همراه سایر فیلم ها یافت.

کل تجربه YouTube Shorts شامل یک پخش کننده اختصاصی و ابزار ویرایش درون برنامه ای است. این همان چیزی است که طی هفته های آینده به ایالات متحده گسترش می یابد.

در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که سازندگان YouTube در ایالات متحده انتظار دارند به عنوان بخشی از راه اندازی بتا شورت ببینند.

شورت YouTube راه اندازی بتا ایالات متحده

ابزارهای ایجاد شورت

همراه با ابزارهای ایجاد شده در هند ، یوتیوب در راه اندازی بتا در ایالات متحده ویژگی های بیشتری را اضافه می کند.

ویژگی های جدید به سازندگان اجازه می دهد متن را در نقاط مشخصی از ویدیو اضافه کرده و از سایر شورت ها صوتی را نمونه و رمیکس کنند.

شلوارک کوتاه YouTube با ابزارهای ایجاد برنامه در ایالات متحده

در ماه های آینده ، یوتیوب قصد دارد هنگام ایجاد یک فیلم کوتاه ، از هر ویدیوی YouTube نمونه صوتی را امتحان کند. اگر ترجیح دهند کانال ها محتوای خود را مجدداً ترک نکنند ، کانال ها می توانند انصراف دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در هنگام راه اندازی ، سازندگان YouTube ایالات متحده به بیش از 250 برچسب برای استفاده در شورت به کاتالوگ های موسیقی دسترسی خواهند داشت.

انتظار می رود با بلوغ YouTube Shorts ابزارهای بیشتری برای ایجاد در آینده اضافه شود.

پخش کننده شورت اختصاصی

YouTube در حال اضافه کردن تجربه جدیدی برای مشاهده شورت در موبایل است که به کاربران امکان می دهد از یک ویدیو به ویدیوی دیگر به صورت عمودی بکشید.

کاربران می توانند از طریق چرخ فلک اختصاصی در صفحه اصلی YouTube یا در برگه شورت در تلفن همراه به پخش کننده جدید دسترسی داشته باشند.

شلوارک کوتاه YouTube با ابزارهای ایجاد برنامه در ایالات متحده

پخش کننده Shorts محتوای سراسر YouTube را تحت نظارت قرار می دهد ، این امر به کشف ویدیوها توسط افراد خارج از مخاطبان موجود سازنده کمک می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر اثبات شود که موتور کشف YouTube Shorts چیزی شبیه TikTok است ، این قالب جدید این امکان را دارد که به سازندگان کوچکتر کمک کند تا مشترکان خود را برجسته کنند.

درآمدزایی

YouTube سرانجام شروع به بحث در مورد ایده کسب درآمد از شورت می کند ، که به سازندگان اجازه می دهد در صورت عضویت در برنامه شریک YouTube درآمد کسب کنند.

این شرکت هیچ جزئیات دقیق دیگری به جز اینکه به طور فعال در حال بررسی احتمالات است را منتشر نکرد.

“شورت یک روش جدید برای تماشا و ایجاد در YouTube است ، بنابراین ما نگاهی تازه به معنای کسب درآمد از شورت و پاداش دادن به سازندگان برای محتوای آنها داریم. ما عمیقا متعهد به حمایت از نسل بعدی سازندگان موبایل با شورت هستیم و به طور فعال در حال کار بر روی گزینه های درآمدزایی در آینده هستیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این اولین باری است که YouTube به کسب درآمد از شورت اشاره می کند. اگر این شرکت می خواهد سازندگان محبوب را با این قالب به خدمت بگیرد ، باید راه هایی برای درآمدزایی آنها ارائه دهد.

حداقل سازندگان می دانند که روی راه حل ها کار می شود.

بتا شورت به تدریج در حال اجرا است و طی چند هفته آینده در ایالات متحده در دسترس همه خواهد بود.

منبع: وبلاگ رسمی YouTube

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور