سفر من به اجرای یک موتور اتوماسیون گردش کار در یک مرورگر

عکس پروفایل نویسنده

@یراشکیوری رشکوفسکی

کارآفرین فناوری ، توسعه دهنده منبع باز

حدود یک هفته پیش به طور جدی اذیت شدم و فهمیدم آیا امکان اجرای BPXE (موتور اتوماسیون گردش کار که در حال توسعه آن هستم) در مرورگر وجود دارد یا خیر. منظور من از نظر تئوریك ، این همیشه امكان وجود داشت (Rust می تواند wasm32 – ناشناخته – ناشناخته را هدف قرار دهد) ، اما چگونه این ترجمه به داشتن چیزی بیش از یك كتابخانه ورود و خروج كه سنگین بودن را از JavaScript می برد ، ترجمه می شود؟

بنابراین من راهی سفر شدم.

یک هفته کوره در رفته است ، فقط کافی است بگوییم! مسئله این است که این موتور چیزی فراتر از یک کتابخانه است ، بلکه یک موتور طولانی مدت است که به صورت کتابخانه درآمده است تا بتواند دقیقاً برای انجام کارهایی که باید انجام شود ، سفارشی شود. از async Rust بسیار استفاده می کند. همچنین دارای قابلیت نوشتن متن جاسازی شده (? Rhai!) است.

وابستگی های زیادی دارد.

در نتیجه سفر من ، من چند جعبه زیر چتر wasm.rs منتشر کرده ام.

اولین مورد بسیار ساده است. من فقط یک راه بهتر برای دیدن خروجی اشکال زدایی خودم می خواستم. بنابراین من یک جایگزین افت برای dbg نوشتم! ماکرو که هم در مرورگر و هم در سایر اهداف کار می کند. من می دانم که WebAssemble دیگر فقط برای “وب” نیست و می بینم که آیا در مورد سایر اهداف WebAssemble باید کاری انجام شود.

با این وجود ، لطفا استقبال کنید wasm-rs-dbg!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور