جفرسون هریت توبمن را صدا زد و به او توصیه كرد اسكناس دو دلاری را جایگزین او كند

عکس پروفایل نویسنده

توماس جفرسون از قبر تماس گرفته است. او به شدت نگران ایالات متحده محبوب ایالات متحده آمریکا است. برای او بسیار مهم است. وی پیشنهاد کرد که نمای وی از اسکناس دو دلاری حذف شود. او با خوشحالی جای خود را در ارز متوقف می کند تا ملت خود را شفا دهد.

تصاویر موجود در پول باعث می شود شهروندان فکر کنند بخشی از یک کشور هستند. این یک واقعیت واضح است که نباید نادیده گرفته شود. قرار دادن هریت توبمان روی ارز ایده خوبی برای این ملت است. تصویر او می تواند به جای تقسیم کردن ، از ما متحد شود.

یک داستان کوتاه از تاریخ ارز آمریکا

اول ، الكساندر همیلتون قرار بود ده امتیاز را واگذار كند. سپس ، اندرو جکسون قرار بود جای خود را در این واحد پول کنار بگذارد. جفرسون طرفدار ماندن جکسون در اره برقی (اسکناس 20 دلار) است.

جکسون اولین رئیس جمهور دموکرات و اولین پوپولیست آمریکایی بود. جکسون توسط مردانی از دوران نظامی خود احاطه شده بود که از سوابق متوسطی برخوردار بودند. دوران ریاست جمهوری اندرو جکسون مبارزات مرد “عادی” بود. مبارزات انتخاباتی جکسون بیشتر از تشریفات قبلی ریاست جمهوری بود.

میراث جکسون مهم است زیرا پوپولیسم یک شمشیر دو لبه است. پوپولیسم می تواند فراگیر به نظر برسد. با این حال ، این می تواند یک دیکتاتوری اکثریت نیز باشد. پوپولیسم می تواند یک ملت را از هم بپاشد. جفرسون …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور