ربات های تلگرامی: نحوه استفاده از آنها

ربات های تلگرام برنامه های خودکار هستند که کاربران را قادر می سازد تا در برنامه پیام رسانی تلگرام تعامل کرده و فعالیت های خاصی را انجام دهند. ربات ها در سراسر جهان محبوب هستند ، اما توسط مجرمان برای کلاهبرداری از افراد غیرمنتظره به ویژه در دنیای ارزهای رمزنگاری شده استفاده می شود. بر اساس گزارشی که توسط Threatpost منتشر شده است ، 40 باند سایبری دست کم 6 میلیون دلار از ربات ها و فیشینگ های تلگرام برای سرقت پول های سخت مردم به دست آورده اند. بدون انجام تحقیقات کافی یا پرداخت های مناسب ، ارز رمزنگاری ارسال نکنید یا پرداخت نکنید.

تصویر

فهرست مطالب

1. معرفی

2. ربات های تلگرامی: نحوه استفاده از آنها

3. ربات های تلگرامی و کلاهبرداری

4. ربات های تلگرامی: آینده

مقدمه: ربات های تلگرام چیست؟

ربات های تلگرام برنامه های خودکار هستند که کاربران را قادر می سازد تا در برنامه پیام رسانی تلگرام تعامل کرده و فعالیت های خاصی را انجام دهند.

تصویر

می توانید با ربات های تلگرام چت کنید ، مشارکت در وظایف airdrop ارزهای رمزنگاری شده را تأیید کنید و فایل ها و پیام ها را از ربات ها دریافت کنید.

ربات های تلگرام معمولاً خصوصی نیستند: تقریباً همه می توانند از آنها استفاده کنند. در برخی موارد ، یک کانال خصوصی تلگرام با ربات فعال می شود تا فقط کاربران آن کانال بتوانند از ربات استفاده کنند.

در صورت نیاز به دسترسی به ربات عمومی تلگرام ، می توانید ربات را در گزینه جستجوی تلگرام پیدا کنید. اگر یک ربات خصوصی تلگرام است که می خواهید از آن استفاده کنید ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور