در نظر گرفتن شغلی به عنوان یک مهندس سخت افزار IT؟ | دانش مرکز داده

مهندسان سخت‌افزار فناوری اطلاعات به ندرت به خاطر دستاوردهایشان فراتر از گروهی از همکارانشان تحسین می‌شوند، اما سعی کنید از هر نرم‌افزاری بدون رایانه، تلفن، تبلت، روتر یا دستگاه‌های سخت‌افزاری دیگر استفاده کنید.

Nate Djeric، مشاور شغلی در شرکت مشاوره شغلی Career Boost، در یک مصاحبه ایمیلی بیان می‌کند که سخت‌افزار پایه‌ای است که نرم‌افزار را پشتیبانی و اجرا می‌کند. بدون سخت افزار کارآمد و خوب طراحی شده، حتی بهترین نرم افزارها نیز می توانند بی اثر شوند. مهندسان سخت افزار و نرم افزار هر دو نقش مهمی دارند و اهمیت آنها در هم تنیده است.

کایل دومونت، یکی از بنیانگذاران و CTO در ارائه دهنده پلتفرم توسعه سخت افزار AllSpice از طریق ایمیل اضافه می کند که مهندسی سخت افزار فراتر از لوازم الکترونیکی مصرفی است و شامل خودرو، رباتیک، حسگرها/ابزار ابزار، دستگاه های پزشکی، هوافضا و بسیاری از بخش های دیگر می شود.

شروع شدن

مدرک لیسانس در مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، یا یک رشته مرتبط، معمولا نقطه شروع برای مهندسین سخت افزار جدید است. جریک می‌گوید: «کارآموزی و برنامه‌های همکاری در طول کالج می‌تواند تجربه عملی را فراهم کند. پیوستن به باشگاه ها یا سازمان های متمرکز بر سخت افزار و کار بر روی پروژه های شخصی یا گروهی نیز می تواند سودمند باشد.

تایلر گوفی، مهندس شبکه که در حال حاضر مدیر عامل و مدیر عامل شرکت ارائه دهنده راه حل های شبکه SycamoreNet است، در مصاحبه ای ایمیلی توصیه می کند که در حین تحصیل، کارآموزی را با شرکت هایی در بخش سخت افزار دنبال کنید. “این رویکرد تجربه عملی را فراهم می کند و اغلب می تواند به پیشنهادهای شغلی منجر شود.”

ادامه این مقاله را در هفته اطلاعات بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور