تله هاوس: فضایی که در تاسیسات استاتن آیلند با نیروی NY + NJ موجود است

اپراتور مرکز داده متعلق به KDDI ، تله هاوس روز پنجشنبه از وجود فضای همجوشی در تاسیسات 162،000 فوت مربعی خود در 7 Teleport Drive در استاتن آیلند خبر داد.

این به هیچ وجه تسهیلات جدیدی نیست که در سال 1989 تکمیل شده است. اما هر زمان که فضایی در آنجا در دسترس قرار گرفت – همانطور که در سال 2009 اتفاق افتاد – خبرساز است. این یک ملک اصلی است ، با دسترسی مستقیم 100 گیگابیت بر ثانیه در فاصله چند متری از NYIIX Telehouse ، یک نقطه تبادل اینترنت در حال ظهور (IXP). در اوایل این ماه ، تله هاوس یک مشارکت استراتژیک با Exchange Internet London (LINX) ، یکی از شلوغ ترین نقاط مبادله جهان با متوسط ​​توان تولید بیش از 4.1 ترابیت در ثانیه آغاز کرد. (طبق بیانیه Telehouse در دسامبر گذشته NYIIX در اوج ترافیک به 1 Tbps می رسد.)

در سال 2007 ، تله هاوس با افزایش تعداد نقاط ورود فیبر به 7 تاسیسات Teleport به سه مورد ، از طریق مسیرهای الیاف زیرزمینی با اتصال مستقیم به سه نقطه از هتل های مخابراتی در جزیره منهتن ، به علاوه سر کابل های ترانس آتلانتیک در لانگ آیلند ، خبر جدیدی ارائه داد. . از آن زمان ، این حمل و نقل به هتل های محلی بیشتر حمل و نقل ، از جمله هتل در نیوآرک ، اضافه شده است ، و این را بدون شک یکی از مکان های برتر خنثی کننده حمل و نقل در منطقه می کند.

تله هاوس اضافه کرد که دو ماه رایگان و بدون هیچ هزینه هزینه ای به مستاجر جدید ارائه می دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور