Google Web Stories به نقطه عطف روزانه 100K می رسد

در گزارشی درباره استفاده از Web Stories ، گوگل می گوید اکنون هر روز 100000 داستان جدید به فهرست جستجو اضافه می شود.

گزارش گوگل شامل اطلاعاتی درباره چگونگی رشد Web Stories به عنوان قالب محتوا ، همراه با پنج بینش درباره نوع قوی ترین محتوا است.

در اینجا خلاصه ای از آمار کلیدی و به دنبال پنج نکته گوگل برای بهتر ساختن Web Stories آورده شده است.

استفاده از Google Web Stories

در این گزارش آمده است که در مجموع بیش از 20 میلیون داستان وب آنلاین هستند. از اکتبر سال 2020 ، 6500 دامنه جدید اولین وب استوری خود را منتشر کرده اند.

این گزارش داده های اکتبر 2020 را برجسته می کند زیرا در آن زمان است که یک به روزرسانی Web Stories را به Google Discover منتقل کرد. ممکن است بروزرسانی عاملی باشد که منجر به انتشار دامنه برای اولین بار توسط دامنه ها شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“اکتبر گذشته ، ما خانه ای برای Web Stories در Google Discover ایجاد کردیم تا کاربران بتوانند جریان شخصی شده ای از بهترین Web Stories را از سراسر اینترنت پیدا کنند. هدف با استفاده از Web Stories این است که ناشران و سازندگان بتوانند به راحتی محتوای خود را بسازند و از آن کاملاً مالک شوند. “

داده ها نشان می دهد که این قالب محتوا ، که کلیپ های کوتاه شبیه به اینستاگرام را به جستجوی Google و Discover می آورد ، مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند. گزارش شده است که میلیون ها کاربر هر روز Web Stories را مشاهده و درگیر می شوند.

Google با استفاده از داده های جمع آوری شده از زمان راه اندازی قالب Web Stories ، پنج توصیه برای ایجاد داستان هایی که کاربران را به خود جلب می کند ، جمع آوری کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پنج بینش درگیر کردن داستان های وب

در اینجا برخی از مواردی است که Google تاکنون در مورد Web Stories آموخته است.

چه نوع محتوایی بیشترین جذابیت را دارد؟

محتوای سبک زندگی بیشترین میزان جذابیت را در بین سایر موارد عمودی دارد ، خصوصاً وقتی که شامل تصاویر آرزو و اطلاعاتی آموزنده باشد.

گوگل اشاره می کند که دسته بندی سبک زندگی برای Web Stories مناسب است. این احتمالاً به این دلیل است که کاربران می توانند داستانی را در انگشت خود مرور کنند ، انگار که در حال جستجو در یک کاتالوگ هستند.

چه نوع محتوایی بیشترین برداشت را دارد؟

استوری های وب سایت های حوزه های هنری و سرگرمی و مواد غذایی و نوشیدنی بیشترین برداشت آنلاین را دارند.

برداشت ها همیشه نشانگر تعامل نیستند ، اما بیشتر نشانه این هستند که افراد بیش از سایرین دسته هایی را جستجو می کنند.

چه نوع محتوایی مورد تقاضا است؟

داده های گوگل نشان می دهد که تقاضای زیادی برای محتوای Web Stories جدید در بخشهای «هنر و سرگرمی» ، «مشاهیر» و «ورزش و بازی» وجود دارد.

در این گزارش آمده است: “با پخش مداوم تلویزیون ، فیلم و بازی جدید ، این عمودی ها فرصت هایی را برای رشد فراهم می كنند.”

طول ایده آل یک داستان وب چقدر است؟

گوگل می گوید برای آنچه که یک Web Story با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود ، طول صفحه ایده آل وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور متوسط ​​کاربران از 11-15 صفحه از یک داستان استفاده می کنند. این نشان می دهد که صاحبان سایت باید مهمترین نکات پیام خود را در 15 صفحه اول یک Web Story با هم در میان بگذارند.

آیا Web Stories در Google Discover محبوب هستند؟

گوگل گزارش می دهد که در Discover کاربران به طور متوسط ​​1.7 داستان برای هر داستان باز شده مشاهده می کنند. اگرچه این می تواند از نظر جمعیتی متفاوت باشد.

منبع: Google Web Creators

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد Web Stories جذاب ، به این مقالات مرتبط مراجعه کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور