چگونه می توان تجزیه و تحلیل احساسات را با آمازون درک کرد

تصویر
عکس پروفایل Shreya Ghate Hacker Noon

@شریاگاتهشریا گاته

عضو ستاد فنی در www.udgama.com

سرویس درک آمازون

Amazon Comprehend یک سرویس پردازش زبان طبیعی (NLP) توسط AWS است که از الگوریتم های یادگیری ماشین برای استخراج بینش از متن استفاده می کند. این ویژگی های مختلفی مانند تجزیه و تحلیل احساسات ، استخراج کلمات کلیدی ، شناسایی موجودیت و API های شناسایی زبان را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی پردازش زبان طبیعی را در برنامه های خود ادغام کنید.

مجموعه متن های مختلفی وجود دارد که نیاز به تجزیه و تحلیل برای کسب و کار شما دارند: بررسی محصول ، ایمیل پشتیبانی ، حتی کپی تبلیغاتی. تجزیه و تحلیل احساسات مشتری می تواند برای رشد کسب و کار شما بسیار مفید باشد.

سوال این است که چگونه می توان به آن رسید؟ همانطور که مشخص شد ، یادگیری ماشین به طور دقیق موارد خاص را از یک متن شناسایی می کند و سپس از زمینه برای تجزیه و تحلیل احساسات پشت زبان استفاده می کند ، مانند شناسایی بررسی های مثبت یا منفی در هر مقیاس خاص از داده ها.

در اینجا می توانید سرویس را کاوش کنید.

تجزیه و تحلیل احساسات

تحلیل احساسات ، فرآیند تحلیل احساسات در یک متن با کمک الگوریتم های مختلف است. با استفاده از تجزیه و تحلیل احساسات ، می توانیم احساسات مختلف را تجزیه و تحلیل کنیم ، به خصوص اگر اینگونه باشد مثبت ، خنثی یا منفی. این امر امکان توسعه برنامه های هوشمند با درک بهتر متن را فراهم کرده است …