هسته اصلی استراتژی پروژه تجارت سنتی موقعیت یابی است که اجماع صنعت است. چارچوب نظری سنتی برای استراتژی موقعیت برای اولین بار توسط مایکل پورتر ارائه شد. این استراتژی ها ، یعنی هدایت هزینه ، تمایز و رقابت در سطح بازار ، به مهمترین تفکر استراتژیک در سه دهه گذشته تبدیل شده اند.
با این حال ، در این دوره تجارت دیجیتال بلاکچین ، جدا از موقعیت محصولات در بازار برای دستیابی به مزیت رقابتی ،
یک استراتژی مهم تر باید به دقت مورد توجه قرار گیرد – موقعیت خود پروژه در شبکه مشترک غیرمتمرکز.
در گذشته ، کیفیت یک محصول ، منحصر به فرد بودن آن و رابطه بین تقاضای بازار موفقیت محصول را تعیین می کرد
و ارزش شرکت با این حال ، از زمان ورود عصر تجارت به عصر اینترنت ، سیستم سنتی ارزیابی مشاغل نادرست بوده است. دیگر نمی توانیم یک شرکت را به سادگی با ضرب سود شرکت در یک ضرب P / E یا ضرب یک ضرب در P / S ارزیابی کنیم.
چقدر ارزش دارد و چقدر باید ارزش داشته باشد؟
امروز ، وقتی عصر ما وارد دوران …