YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

YouTube مجموعه جدیدی از ابزارها را در اختیار سازندگان قرار داده است که مقایسه عملکرد چندین ویدئو را در یک بازه زمانی آسان می کند.

ابزارهای مقایسه جدید که در بخش Analytics YouTube Studio در دسترس است ، برای کمک به سازندگان در تحلیل عملکرد ویدئو برای تعیین اینکه چه چیزی در کانال آنها کار می کند و چه چیزی کار نمی کند ، انجام می شود.

داده ها به صورت نمودارهای نقطه ای ارائه می شوند. سازندگان می توانند عملکرد حداکثر 100 ویدئو را در یک بازه زمانی یکسان ترسیم کنند.

این مقاله نحوه دستیابی به داده ها و چگونگی استفاده از آنها برای هدایت ایجاد فیلم های آینده را شامل می شود.

چگونه به ابزارهای مقایسه ویدیوی YouTube دسترسی پیدا کنیم

برای یافتن ابزارهای جدید مقایسه ویدیوی YouTube ، ابتدا به تجزیه و تحلیل کانال بروید و روی حالت پیشرفته در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

در صفحه بعد ، در گوشه بالا سمت راست ، روی کلیک کنید در مقایسه با، و انتخاب کنید اولین عملکرد ویدئویی 24 ساعته.

YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

پس از ورود به گزارش ، گزینه های بیشتری برای سفارشی کردن آن خواهید داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در سمت چپ ، می توانید تاریخ انتشار را که می خواهید انتخاب کنید انتخاب کنید. با این کار تمام فیلم های منتشر شده در آن بازه زمانی ترسیم می شود.

YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

توجه داشته باشید که این ویژگی برای فیلم های منتشر شده در سال 2019 به بعد در دسترس است. در یک زمان تا 100 فیلم را می توان مقایسه کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پس از انتخاب بازه زمانی انتشار تاریخ ، صفحه ای مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

بعد می توانید انتخاب کنید دوره از زمان انتشار. از منوی کشویی در گوشه بالا سمت راست می توانید انتخاب کنید:

  • 24 ساعت اول
  • 7 روز اول
  • 28 روز اول

این ویژگی به شما امکان مقایسه عادلانه فیلم ها را می دهد. هر نقطه نشان دهنده عملکرد یک فیلم در یک بازه زمانی یکسان است. در این مثال ، تمام داده های بازدید از 7 روز اول انتشار هر ویدیو است. برای دیدن اینکه کدام ویدئو را نشان می دهد ، می توانید بالای هر نقطه حرکت کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در سمت چپ این صفحه منوی کشویی دیگری وجود دارد که در آن می توانید معیار سنجش هر ویدیو را برای مقایسه انتخاب کنید. شما می توانید انتخاب کنید:

  • بازدیدها
  • برداشت ها
  • نرخ را کلیک کنید
  • درصد متوسط ​​مشاهده شده
  • میانگین مدت مشاهده
  • زمان تماشا (ساعت)
  • دوست دارد
  • دوست ندارد

در زیر نمودار نقطه نمودار مشاهده خواهید کرد که ویدئوها به سه دسته ویدئوهای دارای عملکرد برتر ، فیلم های با عملکرد پایین و فیلم های با عملکرد متوسط ​​تفکیک شده اند.

بالا و پایین با توجه به معیاری که برای مقایسه انتخاب کرده اید ، به بالاترین و کمترین فیلم ها اشاره دارد.

در جدول می توانید با یک نگاه مشاهده کنید که هر ویدیو در یک بازه زمانی مشخص تعداد بازدید و نمایش را گرفته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر می خواهید بسیاری از فیلم ها را با یکدیگر مقایسه کنید ، طرح نقطه ایده آل است. اگر می خواهید دو فیلم را با هم مقایسه کنید ، می توانید از محدوده زمانی جدید “24 ساعت اول” YouTube استفاده کنید.

نحوه استفاده از داده های مقایسه ویدیوی YouTube

این گزارش جدید می تواند به شناسایی روند محتوای کانال شما در طول زمان کمک کند. به دنبال مضامین متداول در میان ویدیوهای با عملکرد بالا و پایین باشید.

در این مثال می توانید چندین فیلم برتر با عنوان “الگوریتم” را در عنوان ذکر کنید. این نشان می دهد تقاضا برای فیلم در آن موضوع وجود دارد.

YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

وقتی به پایین ترین ویدئوها نگاه می کنید می توانید روندی را مشاهده کنید که در آن دو عنوان با “بیشتر روشن” و “اطلاعات بیشتر” در همه موارد شروع می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این می تواند نشانه ای برای اتخاذ یک استراتژی متفاوت هنگام نوشتن عناوین ویدیویی باشد.

YouTube ابزارهای مقایسه ویدئوی جدیدی را برای سازندگان ارائه می دهد

یکی دیگر از موضوعات در میان فیلم های دارای اجرای پایین ، سبک تصویر کوچک مشابه است که از متن سنگین تر از تصاویر کوچک فیلم های برتر برخوردار است.

هنگام مقایسه داده ها این س questionsالات را از خود بپرسید: از چه چیزهایی بیشتر می توانم استفاده کنم؟ چه چیزی را می توانم بهبود دهم؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش جدید ، به فیلم زیر مراجعه کنید:

https://www.youtube.com/watch؟v=h2Mefvc6Bt0

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور