فناوری چگونه صنعت ماری جوانا پزشکی را هدایت می کند

عکس پروفایل نویسنده

@ویلیامداویسویلیام دیویس

ویلیام یکی از علاقه مندان به ماری جوانا و CBD پزشکی است که علاقه زیادی به فناوری نیز دارد.

تقریباً 67 درصد آمریکایی ها مایل به قانونی شدن ماری جوانا هستند که بیش از دو برابر رقمی است که در سال 2000 به همان رأی داده اند (31 درصد). چنین تغییر شدیدی در احساسات نسبت به شاهدانه عمدتا به دلیل گزارشات جدید تحقیقات پزشکی است که ثابت می کند گیاه Cannabis Sativa در واقع دارای مزایای متعددی در زمینه بهداشت و پزشکی است.

بازار قانونی ماری جوانا در سال 2019 در سراسر جهان در حدود 17/7 میلیارد دلار ارزیابی شده است. ادامه قانونی شدن ماری جوانا یکی از دلایل اصلی رشد سریع این صنعت است.

Cowen.com پیش بینی کرده است که صنعت شاهدانه تا سال 2030 فروش 85 میلیارد دلاری را ایجاد خواهد کرد. اگر دلایل قانونی را کنار بگذاریم ، فناوری صنعت شاهدانه را پیش برده است و ادامه خواهد داد. در زیر برخی از روش هایی که فناوری مدرن رشد مثبتی در این صنعت ایجاد می کند آورده شده است:

اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) برای کشاورزی کارآمد

برای هر یک از کشت کنندگان ، مدیریت کیفیت حشیش از یک محصول به محصول دیگر یک چالش است. حفظ سازگاری یکی از موانع اصلی است که باید در صورت هدف نهایی آماده سازی های دارویی مرتفع شود. اینترنت اشیا برای غلبه بر این چالش نویدبخش است. شاهدانه گیاهی است که در آن …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور