5 بهترین راه برای افزایش دید و تاثیر وبلاگ شما

چه کسی می خواهد ترافیک را افزایش دهد و مشترکان را چند برابر کند؟ خب همه! و ما مطمئن هستیم که اگر شما یک وبلاگ نویس هستید و وارد این صفحه شده اید، به این معنی است که شما نیز جزو آن میلیون ها وبلاگ نویس هستید که می خواهند وبلاگ خود را در دنیای دیجیتال فوق العاده کنند.

در حالی که این علم موشک نیست، شما باید بدانید که چگونه چیزهای مختلف کار می کنند و سپس یک معادله قانع کننده بین اجزای مختلف ایجاد کنید تا از موفقیت پایدار لذت ببرید و به عنوان یک وبلاگ نویس، نام، شهرت و البته دلارهای بیشتری کسب کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند پتانسیل موفقیت وبلاگ خود را چند برابر کنید:

5 بهترین راه برای افزایش دید و تاثیر وبلاگ شماطرح بصری را پیچیده نکنید

یک طرح بصری بدون عارضه ایجاد کنید که کره چشم را دعوت می کند و به افراد کمک می کند چیزها را در چند لحظه درک کنند. این اولین مانع را از بین می برد – درک اینکه سایت شما در مورد چیست و چگونه کار می کند. زمانی که بازدیدکنندگان مجبور نباشند سر خود را در اطراف عملکردهای اساسی/نمای کلی سایت بپیچند، روحیه ای را برای تعامل بهتر با سایت شما ایجاد می کند. تعامل باعث ایجاد آشنایی می شود که اعتماد را ایجاد می کند. در نهایت، این اعتماد است که بیشترین اهمیت را برای تبدیل بازدیدکنندگان تصادفی به خوانندگان، مشترکین و خریداران متعهد دارد.

یک نوار ناوبری واضح ایجاد کنید که به خوبی با چشم انداز کلی بصری، تایپوگرافی و عناصر نام تجاری هماهنگ باشد. اطمینان حاصل کنید که همه چیز یک اکوسیستم جمعی منسجم ایجاد می کند. آیا رنگ ها مطابقت دارند؟ آیا اشکال و طرح ها هماهنگی بصری دارند؟ آیا پس‌زمینه کلی و رنگ‌ها مکمل تایپوگرافی هستند یا با آن در تضاد هستند؟ چنین سوالاتی به شما کمک می کند تا به یک ایده عالی دست پیدا کنید. با این حال، بسیار مهم است که با یک بوم خالی شروع نکنید. در عوض می توانید از وب سایت های موجود در یک طاقچه مشابه ایده بگیرید.

یک کادر جستجوی قابل مشاهده را در موقعیت مناسب برای چشم قرار دهید تا به بازدیدکنندگانی که برای اولین بار برای اولین بار مراجعه می کنند کمک کنید فوراً صفحه مورد نظر خود را پیدا کرده و در آن فرود آیند، موضوع مورد علاقه خود را بخوانند یا محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. علاوه بر این، برای بسیاری از افراد، یک کادر جستجوی خالی توجه را جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا بیشتر کاوش کنند. به افزایش CTR کمک می کند.

موارد استفاده از تلفن همراه بیش از 50٪ از کل تعامل دیجیتالی را تشکیل می دهند. بنابراین، مطمئن شوید که چیدمان شما پاسخگو باشد. نه تنها راهی عالی برای افزایش خوانندگان شماست، بلکه سازگاری با موبایل نیز به عنوان یک فاکتور اصلی رتبه بندی توسط گوگل اضافه شده است.

سرعت بارگذاری وب سایت خود را افزایش دهید

وب‌سایت‌های با بارگذاری آهسته کاربران را ناامید می‌کنند و آنها را مجبور می‌کنند تا به سمت رقبای شما حرکت کنند. این چیزی نیست که شما می خواهید. مهمتر از آن، گوگل همچنین از سایت های با بارگذاری آهسته متنفر است. اما سوال این است که چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهید. بهترین کار این است که به مدت زمان مورد نیاز سایت شما برای بارگذاری در یک شبکه متوسط ​​پر سرعت کم فکر کنید و بر این اساس سرعت آن را بهینه کنید.

ابتدا سرعت سایت خود را بررسی کنید. برای این کار، گوگل 2 ابزار – PageSpeed ​​Insights و Pingdom را در اختیار شما قرار می دهد. بهترین چیز این است که همچنین به شما پیشنهاداتی در مورد نحوه کاهش تأخیر ارائه می دهد تا بتوانید فوراً عمل کنید.

علاوه بر این، سعی کنید اندازه و تعداد تصاویر/فایل های رسانه ای را که در وب سایت خود دارید به حداقل برسانید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای به حداقل رساندن اندازه تصاویر خود بدون تأثیر بر اندازه اصلی یا کیفیت بصری استفاده کنید. در کنار فایل های رسانه ای، برخی عوامل دیگر می توانند به تأخیر اضافه کنند. این عوامل و راه حل ها عبارتند از:

اگر تمام کارهایی که انجام دادید بیهوده بود و هیچ پیشرفت عمده ای در سرعت بارگذاری پیدا نکردید، ممکن است زمان مناسبی باشد تا ببینید که آیا نیاز به ارتقای برنامه میزبانی خود دارید یا به یک ارائه دهنده هاست جدید تغییر دهید.

عاقلانه پست ها و صفحات خود را برای پشتیبانی از خواندن کوتاه قالب بندی کنید

پست ها و مقالاتی را بنویسید که می توان در چند لحظه اسکن کرد. هیچ کس پاراگراف های مملو از متن یا مقاله های سنگین را دوست ندارد. بنابراین، مقالات خود را عاقلانه قالب بندی کنید. استفاده از سرفصل‌ها، نقاط گلوله و لیست‌های شماره‌دار می‌تواند درک سریع زمینه و استخراج اطلاعاتی را که می‌خواهند درباره آن بدانند را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر کند.

به عنوان مثال، خواندن یک مقاله بیش از 1000 کلمه در مورد استارت آپ ها برای آنها منطقی نیست، اگر تنها چیزی که آنها به آن علاقه مند هستند این است که درباره برخی از ابزارهای دیجیتال رایگان برای بازاریابی آنلاین استارت آپ خود بدانند. با فرمت مناسب، آن‌ها می‌توانند به راحتی قسمت/تیتر مربوطه را که حاوی این ابزارها در قالب گلوله‌ای با شرح کوتاهی از هر کدام است، اسکن کرده و انتخاب کنند. این تعامل را افزایش می دهد و مدت زمان ماندگاری را افزایش می دهد و همچنین فرصت های بیشتری برای تبدیل بازدیدکنندگان به خوانندگان / مشترکین معمولی ایجاد می کند.

  • از پاراگراف های کوتاه و بدون وقفه بدون کاما، نقطه ویرگول یا سایر علائم نگارشی زیاد استفاده کنید.
  • عناوین فرعی (H2، H3…) را اضافه کنید تا به افراد کمک کنید به وضوح درک کنند که بخش‌های مختلف چگونه با یکدیگر مرتبط هستند. همچنین عمق مقالات شما را برجسته می کند که به ارزش اعتبار آنها می افزاید.
  • فهرست‌ها – هم گلوله‌دار و هم شماره‌دار – جدا کردن عناصر مختلف را برای چشم‌ها آسان‌تر می‌کنند و جذاب‌تر به نظر می‌رسند. از همه مهمتر برای خوانندگان سریعی که فقط می خواهند روی نکات مهمی مانند جوانب مثبت / منفی، ویژگی ها و غیره تمرکز کنند عالی است.
  • از تصاویر مرتبط برای حمایت از مقاله خود استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید از اینفوگرافیک برای جذابیت بیشتر استفاده کنید
  • با کمک فونت های خاص، نقل قول های رنگ های مختلف یا یک تراز منحصر به فرد، نقاط اصلی را برجسته کنید. این به خوانندگان کمک می کند تا بدون زحمت بخش های مهم را انتخاب کنند
  • مطمئن شوید که از فونت های رایج و خوانا استفاده می کنید. وقتی صحبت از تجربه خواندن به میان می آید، سادگی کلید موفقیت است

مطالب وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

در حالی که سئو نباید تنها عامل راهنمای مقاله یا استراتژی پست شما باشد، همیشه بهترین کار این است که آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. به خاطر داشته باشید که موقعیت سایت/وبلاگ شما تعیین می کند که آیا (یا چه تعداد) بازدیدکننده داشته باشید یا خیر. با چند مرحله آسان، می‌توانید سایت شما را برای ربات‌های موتور جستجو آسان‌تر کنید، ارتباط آن را با یک عبارت جستجوی خاص بررسی کنید، و بر این اساس رتبه‌ای را که شایسته آن است تعیین کنید.

از کلمات کلیدی اصلی در عنوان متا و توضیحات متا استفاده کنید. طول ایده‌آل برای عنوان متا حداکثر 70 کاراکتر است در حالی که برای توضیحات متا باید از بیش از 160 کاراکتر اجتناب کنید، برخی از افزونه‌ها مانند Yoast SEO و AllinOne SEO می‌توانند برخی از پیچیدگی‌های فنی مربوط به درج کلمات کلیدی را کاهش دهند، اما همچنان، شما به مهارت‌های خوب تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز دارید.

کلمات کلیدی را به بخش های مهم مانند عنوان، عنوان و عنوان فرعی اضافه کنید. به همان اندازه مهم است که آن را در نیمه اول عنوان یا توضیحات متا قرار دهید. توضیحات خاص همچنین به نمایه سئو کمک می کند و در عین حال خوانندگان را نیز جذب می کند.

یکی از استراتژی‌های هوشمند برای بهبود نمایه سئوی شما این است که پست‌های جدید را به پست‌ها/صفحه‌هایی که عملکرد بهتری دارند پیوند دهید. برای این کار، می توانید Google Analytics را باز کنید. اکنون روی Acquisition All Traffic channels Organic Search Landing Page کلیک کنید.

اعتبار زمانی که به نمایه سئو یا رتبه بندی می رسد اهمیت زیادی دارد. تا جایی که ممکن است سایت خود را به منابع معتبری مانند ویکی پدیا یا سایت های خبری معتبر پیوند دهید. فقط مطمئن شوید که باید طبیعی و متنی باشد. در کنار بهبود نمایه کلی سئو، با جلب توجه آنها به ایجاد روابط ارزشمند با سایت های معتبر نیز کمک می کند.

فقط تصاویر را همانطور که هستند پر نکنید. در عوض، از تگ های Alt مربوطه استفاده کنید. استفاده از برچسب‌های Alt مناسب برای کلمات کلیدی به شما کمک می‌کند تا رتبه خود را در SERP بهبود بخشید.

علاقه مند به استفاده از پیوندهای ثابت طولانی و عددی. در عوض، این پیوندهای دائمی پیش فرض را با چیزی خاص و کوتاه جایگزین کنید. به عنوان مثال، به طور پیش فرض، پیوند ثابت به این شکل است – www. سایت شما/32456 که برای چشم انسان معنی ندارد. اما اگر آن را به www. سایت شما/بهترین مشاوره سئو سپس مطمئناً کنجکاوی را دعوت می کند و مردم را به کلیک کردن جذب می کند.

کلمات کلیدی دقیق به طور کلی رقابتی هستند و رتبه بندی برای آنها دشوار است، زیرا بازیکنان برتر در حال حاضر برای به دست آوردن موقعیت های برتر در آنها تلاش می کنند. بنابراین عاقلانه است که از استراتژی کلمه کلیدی خود با کلمات کلیدی طولانی نیز پشتیبانی کنید. رقابت در این کلمات کلیدی دم بلند نسبتا کمتر است. بنابراین، کسب رتبه مناسب در زمان و تلاش معقول را برای شما دشوارتر می کند.

از نوشتن مقالات 300 کلمه‌ای فوق‌العاده کوتاه یا مقاله‌های چرخانده شده از 1-2 منبع بدون افزودن ارزش واقعی خودداری کنید. گوگل چنین مقالاتی را دوست ندارد و چنین سایت هایی را به پله های پایین تر سوق می دهد. آماده باشید که انرژی، توجه و زمان لازم را برای نوشتن مقاله روی فرم یا حداقل مقالاتی که بیش از 800 کلمه هستند، صرف کنید. همچنین، مطمئن شوید که آنچه را که از قبل در اینترنت در دسترس است را بازنویسی نکنید، بلکه ارزش بیشتری به آن اضافه کنید. برای آن، باید شکاف های اطلاعاتی را بیابید و آنها را با اطلاعات مورد نیاز پر کنید تا ارزش بهتری را به خوانندگان ارائه دهید.

تعداد مشترکین را افزایش دهید

اگر می خواهید از موفقیت پایدار در این زمینه لذت ببرید، تبدیل بازدیدکنندگان خود به مشترکین مهم است. چه در حال اجرای یک وبلاگ یا یک فروشگاه تجارت الکترونیکی باشید، باید روابطی ایجاد کنید و راه آسان‌تر برای انجام این کار ادامه ارتباط با مخاطبان خود است، با تبدیل آنها به مشترکین معمولی می‌توانید یک موضوع گفتگو شروع کنید که به شما کمک می‌کند تا پیوند شخصی با بخش مورد نظر و راه های زیادی وجود دارد که می توانید از اشتراک ایمیل برای درک نیازهای جامعه استفاده کنید. بازاریابی ایمیلی همچنین به مشاغل تجارت الکترونیک کمک می کند تا مرتبط ترین محصولات و پیشنهادات را به مخاطبان ارائه دهند که احتمال فروش را افزایش می دهد.

  • از یک فرم انتخاب جذاب در مکان های استراتژیک سایت خود استفاده کنید تا آن را بیشتر به چشم بیاورید. همچنین می‌توانید از پاپ‌آپ‌های مبتنی بر قصد برای جلب توجه بازدیدکنندگانی که قصد بستن سایت یا دور شدن از آن را دارند، استفاده کنید.
  • نکته بعدی این است که به دنبال یک پلتفرم خوب باشید که به عنوان مکانی برای ذخیره مشترکین عمل می کند. آدرس ها و ارسال ایمیل به آنها
  • فرم‌های انتخاب جذابی ایجاد کنید و آنها را با مزایای ملموس مانند تخفیف، گروه‌های انحصاری، دوره‌های رایگان، پیشنهادات و طرح‌ها مرتبط کنید. این به عنوان یک ارزش غیرقابل مقاومت عمل می کند که بازدیدکنندگان با به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود از طریق فرم انتخاب، دریافت می کنند.
  • هنگام ایجاد یک عنوان انتخابی خاص اما کوتاه باشید. هدف شما ایجاد اعتماد و نشان دادن پیشنهاد دقیق است. بیش از 1000 تی شرت توزیع شد! برای دریافت مال خودت را پر کن!» یا «راهبردهای مخفی من را بخوانید که کسب و کار 4 رقمی من را به امپراتوری 7 رقمی تبدیل کرد».
  • فقط فرم انتخاب را در سایت خود قرار ندهید و آن را در کانال های دیگر مانند اینستاگرام، فیس بوک، و …بله کانال یوتیوب خود نیز توزیع کنید!

……استراتژی های پاداش

در کنار موارد فوق، چند استراتژی دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند موقعیت بهتری در نتایج SERPs بدست آورید:

  • در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی فعال باشید: آخرین پست‌ها را به اشتراک بگذارید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، آزمون‌ها و نظرسنجی‌هایی ایجاد کنید تا فعالانه با مخاطبان هدف خود تعامل داشته باشید.
  • از طریق پست های همکاری با سایر وبلاگ نویسان در یک جایگاه مشابه، از آنها دعوت کنید تا پست مهمان را در وبلاگ شما منتشر کنند یا از پست های آنها (در رسانه های اجتماعی) قدردانی کنند که بیشتر برای شما جذاب است.
  • پست های مهمان را در سایت های معتبر با کیفیت بالا منتشر کنید
  • یک گروه فیس بوک اختصاصی برای وبلاگ خود ایجاد کنید
  • رویدادهای آنلاین و آفلاین را برای طرفداران خود سازماندهی کنید و آن را در کانال های مناسب تبلیغ کنید
  • بهترین کار خود را در وب‌سایت‌های مدیریت محتوای برتر به نمایش بگذارید تا یک نمونه کار قوی بسازید. برخی از این سایت ها عبارتند از: inbound، blokube، kingged و Scoop.it

نتیجه

هر وبلاگ نویسی آرزو دارد که وبلاگ خود را به یک موفقیت فوق العاده تبدیل کند، اما فقط تعداد کمی از آنها می توانند به آن دست یابند. عوامل زیادی در موفقیت هر وبلاگ نقش دارند و آن را تعیین می کنند. در حالی که هیچ راه تضمینی واحدی برای رسیدن به موفقیت در زمان کوتاه وجود ندارد، برخی نکات می توانند کار را آسان تر کنند. در این وبلاگ، نکات انتخابی را ذکر کردیم که به وبلاگ نویسان اجازه می دهد تلاش خود را در زمینه های مناسب متمرکز کنند تا از بهترین بازده در یک زمان معقول برخوردار شوند.