Google نحوه هدف قرار دادن یک کشور خاص را توضیح می دهد

از جان مولر از گوگل پرسیده شد که روش صحیح برای هدف قرار دادن یک کشور خاص با یک وب سایت چیست. شخصی که این سال را می پرسد آیا دامنه سطح بالا کد کشور مخصوص کشور و محل میزبانی مهم است؟

هدف گذاری ژئو

هدف گذاری جغرافیایی اشاره به روشی است که یک وب سایت (یا بخشی از یک وب سایت) را برای یک کشور خاص هدف قرار می دهد.

ژئوتارژینگ فوایدی دارد. بسیاری از افراد به وب سایتی که هدف آن کشوری خاص باشد ، به خصوص با دامنه سطح بالا کد کشور (ccTLD) که مخصوص کشورشان است ، اعتماد کرده و احساس راحتی می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هدف گذاری ژئو همچنین به یک بازاریاب اجازه می دهد تا مخاطبان خود را بر اساس کشور تقسیم کند.

جان مولر از گوگل دو راه برای هدف گذاری ژئوگرافیک یک کشور را به اشتراک می گذارد

جان مولر از گوگل توضیح می دهد که چگونه یک کشور خاص را برای رتبه بندی هدف قرار دهیمجان مولر از گوگل دو هدف را برای هدف قرار دادن یک کشور خاص برای اهداف رتبه بندی به اشتراک می گذارد

دامنه سطح بالا کد کشور (cc-TLD)

دامنه سطح بالا کد کشور ، معروف به ccTLD نام دامنه ای است که مخصوص یک کشور است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با دامنه های عمومی سطح بالا (gTLDs) متداول تر ، دامنه هایی متشکل از .com ، .net و .org ، به علاوه سایر موارد ، که می توانند در هر کشور استفاده شوند متفاوت است.

ccTLD دامنه ای است که مختص یک کشور است و به کاربران آن کشور می گوید وب سایت خاص یک کشور است.

آیا برای رتبه بندی در یک کشور خاص ccTLD ضروری است؟

شخصی که س askingال می کند می خواهد سایتی را در یک کشور خاص رتبه بندی کند.

وی در سوال خود از آلمان به عنوان یک کشور نمونه استفاده کرد.

در اینجا این سوال وجود دارد:

“… در مورد میزبانی وب و ثبت دامنه.

فرض کنید من می خواهم یک سایت در آلمان راه اندازی کنم … آیا لازم است که یک دامنه dot DE ثبت شده در آلمان و وب سایت میزبان در آلمان برای سئو داشته باشم؟ “

جان مولر از گوگل پیش از پاسخ دادن دریغ نکرد و مکث نکرد. پاسخ او بدون ابهام بود.

وی گفت که برای هدف گذاری ژئوتکالتی یک کشور خاص دو راه وجود دارد.

جان مولر پاسخ داد:

“نه ، لازم نیست.

به طور کلی ، اگر می خواهید از هدفگذاری جغرافیایی در آنجا استفاده کنید ، دو روش برای انجام این کار وجود دارد.

یکی استفاده از دامنه سطح بالا در سطح کشور ، که در آن صورت DE برای آلمان است.

مورد دیگر استفاده از یک دامنه عمومی سطح بالا و استفاده از یک تنظیم هدف جغرافیایی در کنسول جستجو است.

بنابراین می تواند مثلاً یک وب سایت dot Com یا dot Net یا dot Info یا dot EU یا هر چیز دیگری باشد.

هر یک از اینها نیز کارساز خواهد بود و سپس شما برای ژئوتارژینگ آلمان تعیین می کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آیا برای رتبه بندی در آن کشور میزبانی در کشوری مورد نیاز است؟

جان مولر در ادامه مورد نیاز میزبانی را مورد بحث قرار داد و خاطرنشان کرد که میزبانی در کشور مورد نظر در گذشته یکی از الزامات بود اما دیگر نیازی به میزبانی نیست.

مولر:

“مکان میزبانی نیز مورد نیاز نیست.

این همان روشی است که در روزهای اولیه قبل از تنظیم در Search Console ، ما از مکان میزبانی به عنوان راهی برای حدس زدن اینکه کدام وب سایت ممکن است هدف قرار بگیرد استفاده کردیم.

اما امروزه … فکر نمی کنم این اصلاً استفاده شده باشد.

با داشتن یک شبکه تحویل محتوا اگر نوعی وب سایت بین المللی فانتزی داشته باشید ، مکان میزبانی به هر حال مهم نیست زیرا شما همیشه بطور خودکار حضور محلی دارید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کنسول جستجوی Google روشی آسان برای کمک به ناشران برای هدف قرار دادن کشورها دارد.

با توجه به صفحه توسعه دهنده بین المللی هدف گذاری گوگل:

گزارش هدف گذاری بین المللی
برای نظارت بر خطاهای hreflang خود یا انتخاب کشوری که باید در اولویت نتایج جستجوی شما باشد ، از گزارش بین المللی هدف گذاری استفاده کنید.

این گزارش دارای بخشهای زیر است:

  • بخش زبان: میزان استفاده و خطاهای برچسب های hreflang را در سایت خود کنترل کنید.
  • بخش کشور: در صورت تمایل ، هدف کل کشور را برای کل سایت خود تعیین کنید. “

گزارش هدف گیری بین المللی کنسول جستجوی Google ، هدف قرار دادن یک کشور خاص برای رتبه بندی در Google را آسان می کند.

استناد

مدیریت سایت های چند منطقه ای و چند زبانه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گزارش هدفگذاری بین المللی کنسول جستجوی Google

مولر را در علامت 1:08 دقیقه به س questionال پاسخ دهید

https://www.youtube.com/watch؟v=qoISMxlhNTI

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور